HF:H75017l Marketing Communications in th - Course Information
H75017l Marketing Communications in the musical arts
Faculty of MusicSummer 2025
- Extent and Intensity
- 1/1/0. 1 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
- Teacher(s)
- Eva Gartnerová (lecturer)
- Guaranteed by
- Music Production Department – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Music Production Department – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts - Prerequisites
- Uspěšné zvládnutí bakalářského studia v příbuzném oboru.
- Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Music Production (programme HF, Hpro:N)
- Course objectives (in Czech)
- Cílem a hlavní náplní předmětu je řešit situace nastávající u reálných projektů studentů, kteří jsou během výuky a zpracovávání zadaných úkolů motivováni k využívání moderních nástrojů pro marketingové aktivity.
- Learning outcomes (in Czech)
- Student bude po absolvování předmětu schopen: - používat distribuční služby v oblastni digitální hudby; - tvořit a segmentovat databáze kontaktů; - správně oslovovat zástupce médií, zákazníky a potenciální partnery.
- Syllabus (in Czech)
- Přehled nástrojů, technik a aplikací forem marketingové komunikace v hudebním umění:
-direkt marketing,
-komunikace v místě prodeje,
-osobní prodej,
-distribuce.
Osobnost marketingového specialisty v hudebním umění a průmyslu, tvořivost a kreativita v praxi. Praktická aplikace osvojených znalostí na konkrétních cvičeních a úkolech.
- Přehled nástrojů, technik a aplikací forem marketingové komunikace v hudebním umění:
- Literature
- recommended literature
- DRAGILEV, Dmitry - Marketing Communications Strategy: What It Is & How To Do It Right, 2019 dostupné z https://www.criminallyprolific.com/marketing-communications-strategy/
- not specified
- KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5869-5.
- Modern marketing approaches and possinilitties of measuring their marketing performance II. Brno: Munipress, 2017. ISBN 978-80-210-8867-2.
- PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019. Expert (Grada). ISBN 978-80-271-0787-2.
- Teaching methods
- Přednášky a cvičení
- Assessment methods
- Klasifikovaný zápočet
- Language of instruction
- Czech
- Enrolment Statistics (recent)
- Permalink: https://is.jamu.cz/course/hf/summer2025/H75017l