HF:H60209l Kulturní projekt - umělecké za - Informace o předmětu
H60209l Kulturní projekt - umělecké zastupování
Hudební fakultaléto 2024
- Rozsah
- 0/1/4. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Eva Dittrichová (cvičící)
MgA. Barbora Mikolášiková (cvičící) - Garance
- doc. Ing. MgA. Lucie Pešl Šilerová, Ph.D.
Katedra hudební produkce – Děkanát – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Katedra hudební produkce – Děkanát – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Rozvrh
- každé liché pondělí 14:20–15:55 006
- Předpoklady
- EVER( H60209z Kulturní projekt - produkce festivalu )
Uzavřený zimní semestr 1. ročníku. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Jiné omezení: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v zimním semestru (podle předpokladu "EVER") - Mateřské obory/plány
- Hudební manažerství (program HF, B-HUDUM)
- Hudební produkce (program HF, Hpro:B)
- Cíle předmětu
- Hlavním cílem předmětu je realizovat praktické výstupy v rámci modelového prostředí a principů uměleckého zastupování formou spolupráce s vybraným interpretem / souborem HF JAMU. Výstupem spolupráce je příprava strategie, materiálů a uměleckého portfolia.
Mezi cíle dále patří:
• Osvojit si vybrané dovednosti uměleckého zastupování
• prakticky experimentovat a kreativní návrhy prakticky realizovat v podobě originálních výstupů
• rozšiřovat si dovednosti v oblasti komunikace v tvůrčím týmu interpret / manažer
• posílení vzájemného respektu spolupracujících studentů
Svůj vlastní zvolený postup přípravy studenti průběžně konzultují s pedagogem, během semestru vytvoří a realizují vlastní skupinový projekt (umělecké portfolio, případně další materiály či podklady). V závěru semestru studenti představí výsledky svých projektů a aktivit na společném kolokviu (děkanské zkoušce). - Výstupy z učení
- Student bude po absolvování předmětu schopen:
• definovat základní předpoklady a limity projektu,
• formou vhodných nástrojů vytvořit umělecké portfolio a další materiály,
• identifikovat a analyzovat tvůrčí ambice své i partnerů tvůrčího týmu,
• prezentovat a diskutovat své návrhy k řešení modelového projektu se členy svého týmu i pedagogem předmětu. - Osnova
- 1. úvodní schůze
- 2. vznik strategie, harmonogramu a milníků projektu
- 3. příprava a realizace uměleckého portfolia (umělecký životopis, fotografie, video spot, demonahrávka, apod.)
- 4. konzultace průběžných výsledků
- 5. prezentace všech výsledků v rámci závěrečného kolokvia a odevzdání průběžné projektové dokumentace
- Literatura
- doporučená literatura
- SCHNEIDEWIND, Petra a Martin TRÖNDLE. Selbstmanagement im Musikbetrieb: Handbuch fur Musikschaffende. Bielefeld: Transcript, c2003. ISBN 3899421337
- FITTERMAN RADBILL, Catherine. Introduction to the music industry: an entrepreneurial approach. Second edition. Abingdon, Oxon: Routledge, 2017. ISBN 9781138924819
- Výukové metody
- Týmová setkání, porady, vlastní tvůrčí práce a realizace výstupů, prezentace výsledků projektu.
- Metody hodnocení
- Zápočet na základě obhájení průběžné zprávy / prezentace projektu a reálného splnění zadaných požadavků.
- Navazující předměty
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (léto 2024, nejnovější)
- Permalink: https://is.jamu.cz/predmet/hf/leto2024/H60209l