HF:H60209l Cultural Project - Course Information
H60209l Cultural Project
Faculty of MusicSummer 2024
- Extent and Intensity
- 0/1/4. 3 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- Eva Dittrichová (seminar tutor)
MgA. Barbora Mikolášiková (seminar tutor) - Guaranteed by
- doc. Ing. MgA. Lucie Pešl Šilerová, Ph.D.
Music Production Department – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Music Production Department – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts - Timetable
- each odd Monday 14:20–15:55 006
- Prerequisites (in Czech)
- EVER( H60209z Cultural Project )
Uzavřený zimní semestr 1. ročníku. - Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Music Management (programme HF, B-HUDUM)
- Music Production (programme HF, Hpro:B)
- Course objectives (in Czech)
- Hlavním cílem předmětu je realizovat praktické výstupy v rámci modelového prostředí a principů uměleckého zastupování formou spolupráce s vybraným interpretem / souborem HF JAMU. Výstupem spolupráce je příprava strategie, materiálů a uměleckého portfolia.
Mezi cíle dále patří:
• Osvojit si vybrané dovednosti uměleckého zastupování
• prakticky experimentovat a kreativní návrhy prakticky realizovat v podobě originálních výstupů
• rozšiřovat si dovednosti v oblasti komunikace v tvůrčím týmu interpret / manažer
• posílení vzájemného respektu spolupracujících studentů
Svůj vlastní zvolený postup přípravy studenti průběžně konzultují s pedagogem, během semestru vytvoří a realizují vlastní skupinový projekt (umělecké portfolio, případně další materiály či podklady). V závěru semestru studenti představí výsledky svých projektů a aktivit na společném kolokviu (děkanské zkoušce). - Learning outcomes (in Czech)
- Student bude po absolvování předmětu schopen:
• definovat základní předpoklady a limity projektu,
• formou vhodných nástrojů vytvořit umělecké portfolio a další materiály,
• identifikovat a analyzovat tvůrčí ambice své i partnerů tvůrčího týmu,
• prezentovat a diskutovat své návrhy k řešení modelového projektu se členy svého týmu i pedagogem předmětu. - Syllabus (in Czech)
- 1. úvodní schůze
- 2. vznik strategie, harmonogramu a milníků projektu
- 3. příprava a realizace uměleckého portfolia (umělecký životopis, fotografie, video spot, demonahrávka, apod.)
- 4. konzultace průběžných výsledků
- 5. prezentace všech výsledků v rámci závěrečného kolokvia a odevzdání průběžné projektové dokumentace
- Literature
- recommended literature
- SCHNEIDEWIND, Petra a Martin TRÖNDLE. Selbstmanagement im Musikbetrieb: Handbuch fur Musikschaffende. Bielefeld: Transcript, c2003. ISBN 3899421337
- FITTERMAN RADBILL, Catherine. Introduction to the music industry: an entrepreneurial approach. Second edition. Abingdon, Oxon: Routledge, 2017. ISBN 9781138924819
- Teaching methods (in Czech)
- Týmová setkání, porady, vlastní tvůrčí práce a realizace výstupů, prezentace výsledků projektu.
- Assessment methods (in Czech)
- Zápočet na základě obhájení průběžné zprávy / prezentace projektu a reálného splnění zadaných požadavků.
- Language of instruction
- Czech
- Follow-Up Courses
- Further comments (probably available only in Czech)
- The course is taught annually.
Information on course enrolment limitations: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v zimním semestru (podle předpokladu "EVER")
- Enrolment Statistics (Summer 2024, recent)
- Permalink: https://is.jamu.cz/course/hf/summer2024/H60209l