HF:H82050z Online marketing - Informace o předmětu
H82050z Online marketing
Hudební fakultazima 2024
Předmět se v období zima 2024 nevypisuje.
- Rozsah
- 2/0/2. 2 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- MgA. Daniela Peclová (přednášející)
- Garance
- doc. Ing. MgA. Lucie Pešl Šilerová, Ph.D.
Katedra hudební produkce – Děkanát – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Katedra hudební produkce – Děkanát – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Hudební produkce (program HF, Hpro:N)
- Osnova
- 13) Facebook ads • Jak měřit? Co je to pixel? • Jak bidovat a jak vyhodnocovat? • Vizuál a textace reklam na Facebooku – doporučení. • Remarketing 14) Facebook ads – praktická hodina • Živé DEMO vytváření kampaní ve Facebooku. • Diskuze a implementace na projekty studentů. 15) Webová analytika • Google analytics – daily use. • UTM kódy • Co všechno můžu zjistit a jak s tím naložit • Implementace na projekty studentů 16) UX webu a jak snadně a rychle vytvořit web projektu • Trendy struktury webových stránek • Čemu se vyvarovat • Na co nezapomenout 17) Web – praktická hodina 1 • Tvorba webu ve wixu 18) Web – praktická hodina 2 • Základ wordpressu 19) Copywriting a kreativa reklam – praktická hodina • Vytvoření banneru a textace pro svůj projekt. 20) Youtube trendy a možnosti reklamy na Youtube • Reklama na Youtube: její vytvoření a měření • Youtubeři • Product placement • Nástroje pro snadnou tvorbu Youtube videí 21) Úvod do Google tag manageru • Nasazení GA kódu • Nasazení Adwords kódu • Nasazení FB pixelu na webové stránky. 22) Email marketing • Mailchimp • Samartemailing • Co se dá změřit mailingem • Jak chytře využít data pro emailing a z emailingu. 23) Email marketing – praktická hodina • DEMO vytváření různých typů emailů v mailchimpu. 24) Google for nonprofits • Možnosti grantů a slev od Google 25) Affiliate marketing • Definice pojmu • Jak ho využít na webu • Jak ho využít v offline marketingu
- Metody hodnocení
- Během semestru samostatné úkoly a krátké testy. Na konci semestru písemný test.
- Statistika zápisu (zima 2024, nejnovější)
- Permalink: https://is.jamu.cz/predmet/hf/zima2024/H82050z