H82050z Online marketing

Hudební fakulta
zima 2019
Rozsah
2/0/0. 2 kr. Ukončení: z.
Vyučující
MgA. Zuzana Lukášová (přednášející)
Garance
doc. Ing. MgA. Lucie Pešl Šilerová, Ph.D.
Katedra hudební produkce – Děkanát – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Katedra hudební produkce – Děkanát – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Rozvrh
St 17:40–19:20 006
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.

Jiné omezení: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v letním semestru (podle předpokladu "EVER")
Mateřské obory/plány
Osnova
  • 13) Facebook ads • Jak měřit? Co je to pixel? • Jak bidovat a jak vyhodnocovat? • Vizuál a textace reklam na Facebooku – doporučení. • Remarketing 14) Facebook ads – praktická hodina • Živé DEMO vytváření kampaní ve Facebooku. • Diskuze a implementace na projekty studentů. 15) Webová analytika • Google analytics – daily use. • UTM kódy • Co všechno můžu zjistit a jak s tím naložit • Implementace na projekty studentů 16) UX webu a jak snadně a rychle vytvořit web projektu • Trendy struktury webových stránek • Čemu se vyvarovat • Na co nezapomenout 17) Web – praktická hodina 1 • Tvorba webu ve wixu 18) Web – praktická hodina 2 • Základ wordpressu 19) Copywriting a kreativa reklam – praktická hodina • Vytvoření banneru a textace pro svůj projekt. 20) Youtube trendy a možnosti reklamy na Youtube • Reklama na Youtube: její vytvoření a měření • Youtubeři • Product placement • Nástroje pro snadnou tvorbu Youtube videí 21) Úvod do Google tag manageru • Nasazení GA kódu • Nasazení Adwords kódu • Nasazení FB pixelu na webové stránky. 22) Email marketing • Mailchimp • Samartemailing • Co se dá změřit mailingem • Jak chytře využít data pro emailing a z emailingu. 23) Email marketing – praktická hodina • DEMO vytváření různých typů emailů v mailchimpu. 24) Google for nonprofits • Možnosti grantů a slev od Google 25) Affiliate marketing • Definice pojmu • Jak ho využít na webu • Jak ho využít v offline marketingu
Metody hodnocení
Během semestru samostatné úkoly a krátké testy. Na konci semestru písemný test.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2017, zima 2018, zima 2021, zima 2022, zima 2023.