H82050z Online marketing

Hudební fakulta
zima 2022
Rozsah
2/0/2. 2 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
MgA. Daniela Peclová, Ph.D. (přednášející)
Garance
doc. Ing. MgA. Lucie Pešl Šilerová, Ph.D.
Katedra hudební produkce – Děkanát – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Katedra hudební produkce – Děkanát – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Rozvrh
každý lichý čtvrtek 14:00–16:30 111, kromě Po 19. 12., kromě Út 20. 12., kromě St 21. 12., kromě Čt 22. 12., kromě Pá 23. 12.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Osnova
  • 13) Facebook ads • Jak měřit? Co je to pixel? • Jak bidovat a jak vyhodnocovat? • Vizuál a textace reklam na Facebooku – doporučení. • Remarketing 14) Facebook ads – praktická hodina • Živé DEMO vytváření kampaní ve Facebooku. • Diskuze a implementace na projekty studentů. 15) Webová analytika • Google analytics – daily use. • UTM kódy • Co všechno můžu zjistit a jak s tím naložit • Implementace na projekty studentů 16) UX webu a jak snadně a rychle vytvořit web projektu • Trendy struktury webových stránek • Čemu se vyvarovat • Na co nezapomenout 17) Web – praktická hodina 1 • Tvorba webu ve wixu 18) Web – praktická hodina 2 • Základ wordpressu 19) Copywriting a kreativa reklam – praktická hodina • Vytvoření banneru a textace pro svůj projekt. 20) Youtube trendy a možnosti reklamy na Youtube • Reklama na Youtube: její vytvoření a měření • Youtubeři • Product placement • Nástroje pro snadnou tvorbu Youtube videí 21) Úvod do Google tag manageru • Nasazení GA kódu • Nasazení Adwords kódu • Nasazení FB pixelu na webové stránky. 22) Email marketing • Mailchimp • Samartemailing • Co se dá změřit mailingem • Jak chytře využít data pro emailing a z emailingu. 23) Email marketing – praktická hodina • DEMO vytváření různých typů emailů v mailchimpu. 24) Google for nonprofits • Možnosti grantů a slev od Google 25) Affiliate marketing • Definice pojmu • Jak ho využít na webu • Jak ho využít v offline marketingu
Metody hodnocení
Během semestru samostatné úkoly a krátké testy. Na konci semestru písemný test.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2017, zima 2018, zima 2019, zima 2021, zima 2023.