HF:H82050z Online marketing - Course Information
H82050z Online marketing
Faculty of MusicWinter 2022
- Extent and Intensity
- 2/0/2. 2 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
- Teacher(s)
- MgA. Daniela Peclová, Ph.D. (lecturer)
- Guaranteed by
- doc. Ing. MgA. Lucie Pešl Šilerová, Ph.D.
Music Production Department – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Music Production Department – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts - Timetable
- each odd Thursday 14:00–16:30 111, except Mon 19. 12., except Tue 20. 12., except Wed 21. 12., except Thu 22. 12., except Fri 23. 12.
- Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Music Production (programme HF, Hpro:N)
- Music Production (programme HF, N-HUDUM)
- Syllabus (in Czech)
- 13) Facebook ads • Jak měřit? Co je to pixel? • Jak bidovat a jak vyhodnocovat? • Vizuál a textace reklam na Facebooku – doporučení. • Remarketing 14) Facebook ads – praktická hodina • Živé DEMO vytváření kampaní ve Facebooku. • Diskuze a implementace na projekty studentů. 15) Webová analytika • Google analytics – daily use. • UTM kódy • Co všechno můžu zjistit a jak s tím naložit • Implementace na projekty studentů 16) UX webu a jak snadně a rychle vytvořit web projektu • Trendy struktury webových stránek • Čemu se vyvarovat • Na co nezapomenout 17) Web – praktická hodina 1 • Tvorba webu ve wixu 18) Web – praktická hodina 2 • Základ wordpressu 19) Copywriting a kreativa reklam – praktická hodina • Vytvoření banneru a textace pro svůj projekt. 20) Youtube trendy a možnosti reklamy na Youtube • Reklama na Youtube: její vytvoření a měření • Youtubeři • Product placement • Nástroje pro snadnou tvorbu Youtube videí 21) Úvod do Google tag manageru • Nasazení GA kódu • Nasazení Adwords kódu • Nasazení FB pixelu na webové stránky. 22) Email marketing • Mailchimp • Samartemailing • Co se dá změřit mailingem • Jak chytře využít data pro emailing a z emailingu. 23) Email marketing – praktická hodina • DEMO vytváření různých typů emailů v mailchimpu. 24) Google for nonprofits • Možnosti grantů a slev od Google 25) Affiliate marketing • Definice pojmu • Jak ho využít na webu • Jak ho využít v offline marketingu
- Assessment methods (in Czech)
- Během semestru samostatné úkoly a krátké testy. Na konci semestru písemný test.
- Language of instruction
- Czech
- Enrolment Statistics (Winter 2022, recent)
- Permalink: https://is.jamu.cz/course/hf/winter2022/H82050z