H75017z Marketingová komunikace v hudebním umění

Hudební fakulta
zima 2013
Rozsah
1/1. 2 kr. 2 z 4. Ukončení: kz.
Vyučující
MgA. Tomáš Cafourek (přednášející)
Garance
Katedra hudebních a humanitních věd – Děkanát – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Katedra hudebních a humanitních věd – Děkanát – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Předpoklady
Ukončený první ročník studia BcA.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Studenti získají přehled o nástrojích marketingového komunikačního mixu a dokážou do něho umístit marketingovou komunikaci, porozumí integrované komunikaci v rámci hudebního umění a průmyslu a budou připraveni samostatně řešit náročné úkoly.

Osnova


  • Přehled nástrojů, technik a aplikací forem marketingové komunikace v hudebním umění - reklama, public relations, sponzoring, podpora prodeje, direkt marketing, komunikace v místě prodeje, osobní prodej, výstavy a veletrhy. Vytváření, image a pozice značky, image a jména umělce, uměleckého produktu, pořadu, komunikace mezi organizacemi v kultuře (B2B), internetová a mezinárodní komunikace, mediální plánování, tvorba rozpočtů, stanovování cílů marketingové komunikace, definice, určení a práce s cílovými skupinami. Osobnost marketingového specialisty v hudebním umění a průmyslu, tvořivost a kreativita v praxi. Praktická aplikace osvojených znalostí na konkrétních cvičeních a úkolech.
Výukové metody
Přednášky a cvičení
Metody hodnocení
Klasifikovaný zápočet
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2014, zima 2015, zima 2016, zima 2018, zima 2019, zima 2020, zima 2021, zima 2022, zima 2023, zima 2024.