HF:H75017l Marketingová komunikace v hude - Informace o předmětu
H75017l Marketingová komunikace v hudebním umění
Hudební fakultaléto 2025
- Rozsah
- 1/1/0. 1 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Eva Gartnerová (přednášející)
- Garance
- Katedra hudební produkce – Děkanát – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Katedra hudební produkce – Děkanát – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Předpoklady
- Uspěšné zvládnutí bakalářského studia v příbuzném oboru. Absolvování předmětu H75017z Marketingová komunikace v hudebním umění.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Hudební produkce (program HF, Hpro:N)
- Cíle předmětu
- Cílem a hlavní náplní předmětu je řešit situace nastávající u reálných projektů studentů, kteří jsou během výuky a zpracovávání zadaných úkolů motivováni k využívání moderních nástrojů pro marketingové aktivity.
- Výstupy z učení
- Student bude po absolvování předmětu schopen: - používat distribuční služby v oblastni digitální hudby; - tvořit a segmentovat databáze kontaktů; - správně oslovovat zástupce médií, zákazníky a potenciální partnery.
- Osnova
- Přehled nástrojů, technik a aplikací forem marketingové komunikace v hudebním umění:
-direkt marketing,
-komunikace v místě prodeje,
-osobní prodej,
-distribuce.
Osobnost marketingového specialisty v hudebním umění a průmyslu, tvořivost a kreativita v praxi. Praktická aplikace osvojených znalostí na konkrétních cvičeních a úkolech.
- Přehled nástrojů, technik a aplikací forem marketingové komunikace v hudebním umění:
- Literatura
- doporučená literatura
- DRAGILEV, Dmitry - Marketing Communications Strategy: What It Is & How To Do It Right, 2019 dostupné z https://www.criminallyprolific.com/marketing-communications-strategy/
- neurčeno
- KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5869-5.
- Modern marketing approaches and possinilitties of measuring their marketing performance II. Brno: Munipress, 2017. ISBN 978-80-210-8867-2.
- PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019. Expert (Grada). ISBN 978-80-271-0787-2.
- Výukové metody
- Přednášky a cvičení
- Metody hodnocení
- Klasifikovaný zápočet
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.jamu.cz/predmet/hf/leto2025/H75017l