HF:H75017z Marketingová komunikace v hude - Informace o předmětu
H75017z Marketingová komunikace v hudebním umění
Hudební fakultazima 2024
- Rozsah
- 1/1/0. 1 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Eva Gartnerová (přednášející)
- Garance
- Katedra hudební produkce – Děkanát – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Katedra hudební produkce – Děkanát – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Předpoklady
- Uspěšné zvládnutí bakalářského studia v příbuzném oboru.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Hudební produkce (program HF, Hpro:N)
- Cíle předmětu
- Studenti získají přehled o nástrojích marketingového komunikačního mixu a dokážou do něho umístit marketingovou komunikaci, porozumí integrované komunikaci v rámci hudebního umění a průmyslu a budou připraveni samostatně řešit náročné úkoly.
- Výstupy z učení
- Student bude po absolvování předmětu schopen: - správně definovat a popsat konkrétní produkt či projekt pro účely jeho marketingového zařazení; - určit cílové skupiny pro marketingové zacílení produktu či projektu; - vyhledávat a využívat moderní marketingové nástroje;
- Osnova
- Přehled nástrojů, technik a aplikací forem marketingové komunikace v hudebním umění:
-reklama,
-public relations,
-sponzoring,
-podpora prodeje,
Vytváření, image a pozice značky, image a jména umělce, uměleckého produktu, pořadu, komunikace mezi organizacemi v kultuře (B2B), internetová a mezinárodní komunikace, mediální plánování, tvorba rozpočtů, stanovování cílů marketingové komunikace, definice, určení a práce s cílovými skupinami.
- Přehled nástrojů, technik a aplikací forem marketingové komunikace v hudebním umění:
- Literatura
- doporučená literatura
- DRAGILEV, Dmitry - Marketing Communications Strategy: What It Is & How To Do It Right, 2019 dostupné z https://www.criminallyprolific.com/marketing-communications-strategy/
- neurčeno
- KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5869-5.
- PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019. Expert (Grada). ISBN 978-80-271-0787-2.
- Modern marketing approaches and possinilitties of measuring their marketing performance II. Brno: Munipress, 2017. ISBN 978-80-210-8867-2.
- Výukové metody
- Přednášky a cvičení
- Metody hodnocení
- Klasifikovaný zápočet
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.jamu.cz/predmet/hf/zima2024/H75017z