DIFA:DDVZ215 Nationwide show Popelka Rakovn - Course Information
DDVZ215 Nationwide show Popelka Rakovník
Theatre FacultyWinter 2020
- Extent and Intensity
- 40/0/0. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- MgA. Jonáš Konývka, Ph.D. (lecturer)
MgA. Kamila Konývková Kostřicová, Ph.D. (lecturer) - Guaranteed by
- prof. PhDr. Silva Macková
Drama and Education Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Drama and Education Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Theatre and Education (programme DIFA, Div_vych:B)
- Drama in Education (programme DIFA, B-DRAUM)
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je nabídnout studentům aktivní účast na celostátní přehlídce neprofesionálního divadla pro děti Popelka Rakovník.
- Learning outcomes (in Czech)
- Student:
- je seznámen s nejlepšími inscenacemi oblasti neprofesionálního divadla pro děti daného roku;
- je schopen lektorovat reflektivní dílny s dětmi;
- je schopen utříbit poznatky z dílny za krátký čas do prezentovatelné podoby;
- je schopen třídit objektivní poznatky od subjektivních;
- je schopen vhodným způsobem zaujmout krátkou prezentací poznatků z dílny. - Syllabus (in Czech)
- příprava na přehlídku (několik setkání, domácí práce)
- výjezd na přehlídku do Rakovníka
- samotná práce se skupinami a na zpravodaji
- reflexe práce a zhlédnutých představení zpět ve škole
- příprava na přehlídku (několik setkání, domácí práce)
- Literature
- recommended literature
- BAKALÁŘ, E. Psychohry. Moderní společenské hry s psychologickou tematikou. Praha: Mladá fronta, 1989, 292 pp. ISBN 80-204-0079-6. info
- BUDÍNSKÁ, H. Hry pro šest smyslů. Praha: Gamma 1991. 128 s. ISBN neuvedeno. info
- MACHKOVÁ, E. Metodika dramatické výchovy. Zásobník dramatických her a improvizací. Praha: ARTAMA, 1992. 152 s. ISBN 80-7068-105-5. info
- MAŠATOVÁ, M. Cesty k metafoře. Náměty a úvahy o možnostech rozvíjení metaforického myšlení a sdělování v tvořivé dramatice. 2. vyd. Praha: AMU, 2004, 50 pp. ISBN 80-7331-922-5. info
- PAVELKOVÁ, S. Dramatická výchova. 2. vyd. Plzeň: Krajské kulturní středisko, 1989, 52 pp. info
- REITMAYEROVÁ, E. and V. BROUMOVÁ. Cílená zpětná vazba. Metody pro vedoucí skupin a učitele. Praha: Portál, 2007, 176 pp. ISBN 978-80-7367-317-8. info
- VÁGNEROVÁ, M. Vývojová psychologie I.: Dětství a dospívání. Praha: Nakladatelství Karolinum, 2005, 467 pp. ISBN 80-246-0956-8. info
- VALENTA, J. Učíme (se) komunikovat. Metodika komunikace v rámci osobnostní a sociální výchovy. Kladno: AISIS o. s., 2005. ISBN 80-239-4514-9. info
- VALIŠOVÁ, A. Komunikace a vzájemné porozumění. Hry pro dospívající. 1st ed. Praha: Grada Publishing, 2005, 138 pp. ISBN 80-247-0842-6. info
- Teaching methods (in Czech)
- Intenzivní práce, zapojení se do přehlídky (projekt): 1 týden
- Assessment methods (in Czech)
- Zápočet na základě aktivní přípravy a účasti na přehlídce.
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- The course is taught: in blocks.
Note related to how often the course is taught: 1 týden.
Information on the extent and intensity of the course: 1 týden.
- Enrolment Statistics (Winter 2020, recent)
- Permalink: https://is.jamu.cz/course/difa/winter2020/DDVZ215