DIFA:DAAZX29 Multimediální zpracování proje - Informace o předmětu
DAAZX29 Multimediální zpracování projektů
Divadelní fakultazima 2018
- Rozsah
- 0/2/2. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- MgA. Tomáš Gruna (přednášející)
- Garance
- prof. PhDr. Silva Macková
Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Rozvrh
- Út 8:30–10:00 304
- Předpoklady
- EVER( DAALX29 Multimediální zpracování projektů )
Student dokončil předmět Základy práce na PC a s médii nebo předmět Grafika na PC. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Jiné omezení: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v letním semestru (podle předpokladu "EVER") - Mateřské obory/plány
- Scénografie (program DIFA, B-DRAUM)
- Scénografie (program DIFA, N-DRAUM)
- Světelný design (program DIFA, N-DRAUM)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je seznámit studenty s tvorbou osobního portfolia multimediálním charakteru.
- Výstupy z učení
- Student je schopen vytvořit portfolio multimediálního charakteru.
Student umí reflektovat a vyhledávat trendy osobní prezentace na internetu
výstup: portfólio studenta volně dostupné v síti internet. - Osnova
- Registrace domény Tvorba multimediálního portfolia ve webové aplikace např. Webbuilder, WIX, weebly, atd. Nahrávaní multimediálního obsahu na internet.
- Literatura
- doporučená literatura
- Grafický design - Gavin Ambrose, Paul Harris - Computer Press 2011 - ISBN 978-80-251-2966-1
- Vizuální myšlení - Umění ilustrace - Wigan Mark - Computer Press 2010 - ISBN 978-80-251-2970-8
- Vzhůru do (responzivního) webdesignu - Martin Michálek - ISBN: 978-80-88253-00-6
- Designové myšlení: Grafický design - Gavin Ambrose, Paul Harris - Computer Press 2011 - ISBN 978-80-251-3245-6
- Výukové metody
- seminář, cvičení, heuristické metody, metody vytváření dovedností, projektová výuka, samostatná práce studentů
- Metody hodnocení
- analýza výsledků činnosti studenta 33%
projekt, profesní výkon 33%
docházka 34%
- Statistika zápisu (zima 2018, nejnovější)
- Permalink: https://is.jamu.cz/predmet/difa/zima2018/DAAZX29