H75017l Marketingová komunikace v hudebním umění

Hudební fakulta
léto 2024
Rozsah
1/1/0. 1 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
Mgr. Eva Gartnerová, Ph.D. (přednášející), doc. Ing. MgA. Lucie Pešl Šilerová, Ph.D. (zástupce)
Garance
Katedra hudební produkce – Děkanát – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Katedra hudební produkce – Děkanát – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Předpoklady
Uspěšné zvládnutí bakalářského studia v příbuzném oboru. Absolvování předmětu H75017z Marketingová komunikace v hudebním umění.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Cílem a hlavní náplní předmětu je řešit situace nastávající u reálných projektů studentů, kteří jsou během výuky a zpracovávání zadaných úkolů motivováni k využívání moderních nástrojů pro marketingové aktivity.
Výstupy z učení
Student bude po absolvování předmětu schopen: - používat distribuční služby v oblastni digitální hudby; - tvořit a segmentovat databáze kontaktů; - správně oslovovat zástupce médií, zákazníky a potenciální partnery.
Osnova
  • Přehled nástrojů, technik a aplikací forem marketingové komunikace v hudebním umění:
    -direkt marketing,
    -komunikace v místě prodeje,
    -osobní prodej,
    -distribuce.

    Osobnost marketingového specialisty v hudebním umění a průmyslu, tvořivost a kreativita v praxi. Praktická aplikace osvojených znalostí na konkrétních cvičeních a úkolech.
Literatura
    doporučená literatura
  • DRAGILEV, Dmitry - Marketing Communications Strategy: What It Is & How To Do It Right, 2019 dostupné z https://www.criminallyprolific.com/marketing-communications-strategy/
    neurčeno
  • KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5869-5.
  • Modern marketing approaches and possinilitties of measuring their marketing performance II. Brno: Munipress, 2017. ISBN 978-80-210-8867-2.
  • PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019. Expert (Grada). ISBN 978-80-271-0787-2.
Výukové metody
Přednášky a cvičení
Metody hodnocení
Klasifikovaný zápočet
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2014, léto 2015, léto 2016, léto 2017, léto 2019, léto 2020, léto 2021, léto 2022, léto 2023, léto 2025.