DIFA:DATZ409 Scénický audiovizuální projekt - Informace o předmětu
DATZ409 Scénický audiovizuální projekt
Divadelní fakultazima 2016
- Rozsah
- 0/2/4. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- MgA. Tomáš Gruna (přednášející)
Mgr. MgA. Barbora Herčíková (přednášející)
prof. MgA. Hana Slavíková, Ph.D. (přednášející) - Garance
- doc. Mgr. Petr Francán
Ateliér audiovizuální tvorby a divadla – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér audiovizuální tvorby a divadla – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Předpoklady
- EVER( DATL409 Scénický audiovizuální projekt )
Nutné absolvovat v předchozím studiu tyto předměty: Základy práce s médii a na PC - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Jiné omezení: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v letním semestru (podle předpokladu "EVER") - Mateřské obory/plány
- Audiovizuální tvorba a divadlo (program DIFA, N-DRAUM)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je seznámit posluchače se základy dramatizace krátkého textu s důrazem na využití moderních audiovizuálních prostředků na divadelní scéně.
Odborné znalosti: Absolventi prokazují kvalifikované znalosti při zpracování dramatického textu. Nabytím komplexních znalostí umožnujících práci s moderní audiovizuální technikou při zpracování dramatických děl. Jsou připraveni osvojené poznatky originálně užívat, rozvíjet, uplatňovat postupy tvořivého myšlení i emočního zaujetí ve prospěch uměleckého tvaru a prokazují zřetelnou úroveň umělecké, odborné i osobnostní zralosti. Dovednosti: Absolventi jsou schopni samostatného zpracování dramatického textu, a jsou schopni řešit komplexní praktický nebo teoretický problémy a řešit je tvůrčím způsobem s využitím vybraných metod a nabytých postupů. Dovedou vytvořit původní umělecké dílo jako je audiovizuální dramatické dílo, či audiovizuální prezetaci. Absolventi hledají originální audiovizuální řešení v dramtické tvorbě. Způsobilosti: V umělecké tvorbě a odborné reflexi vykazují určitý stupeň zralosti a profesionality odpovídající danému stupni poznání. Vyhledávají, vyhodnocují, rozvíjejí a interpretují nové poznatky a postupy, integrují vědomosti z různých oborů do originálních autorských audiovizuální děl. - Osnova
- Studenti po úvodním semestrálním cvičení s kamerou, audio záznamem a střihovými softwary přistupují k realizaci vlastních ročníkových, semestrálních prací. Podle volby školitele se věnují více práci se softwary, kamerou, animaci počítačové či klasické dvoj-trojrozměrné a dále interaktivnímu zpracování projektů.
- Studenti po úvodním semestrálním cvičení s kamerou, audio záznamem a střihovými softwary přistupují k realizaci vlastních ročníkových, semestrálních prací. Podle volby školitele se věnují více práci se softwary, kamerou, animaci počítačové či klasické dvoj-trojrozměrné a dále interaktivnímu zpracování projektů.
- Literatura
- Výukové metody
- * Pravidelná výuka
* Počet hodin kontaktní výuky týdně: 2
* Počet hodin samostatné práce studenta týdně: 2 - Metody hodnocení
- * Zimní semestr
Zápočet na základě docházky, absolvování předepsaných pracovních postupů a uzavření semestrálního projektu.
* Letní semestr
Zápočet na základě docházky, absolvování předepsaných pracovních postupů a uzavření semestrálního projektu. - Další komentáře
- Studijní materiály
- Statistika zápisu (zima 2016, nejnovější)
- Permalink: https://is.jamu.cz/predmet/difa/zima2016/DATZ409