DIFA:DDML408 Management - Organizační chová - Informace o předmětu
DDML408 Management - Organizační chování II
Divadelní fakultaléto 2016
- Rozsah
- 1/1/4. 3 kr. Ukončení: kz.
- Vyučující
- MgA. David Lobpreis, MBA (přednášející)
- Garance
- prof. MgA. Blanka Chládková
Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Rozvrh
- Čt 12:00–13:30 107, kromě Út 12. 4. až So 16. 4.
- Předpoklady
- ÚSPĚŠNĚ ZAKONČENÝ BAKALÁŘSKÝ STUPEŇ STUDIA
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Divadelní manažerství se zaměřením na Producenství (program DIFA, N-DRAUM)
- Cíle předmětu
- Cíle. Naučit studenty zpětně reflektovat vlastní manažerské chování v oblasti získávání moci v realizaci již zakončeného projektu, který sám vedl. Vést studenta k tomu, aby byl schopen porovnat svoje manažerské chování v již zakončeném projektu s poznatky teorie managementu, které sám nastuduje z podkladové literatury. Vést studenta metodou "učení sám sebe" k aktivním opravám vlastního postupu v komparaci s novými teoreticko-praktickými poznatky. Současně je cílem rozvíjet schopnosti studentů prezentovat a obhajovat svoje postupy v produkční práci. Student je schopen provést reflexi osobního přístupu k přípravě a realizaci vlastního projektu z hlediska nejnovějších poznatků produkčního managementu v oblasti informací o získávání moci a o jejím používání v přípravě a realizaci projektu (tzv. PQ). Student je schopen obhajovat vlastní přístup ke zpracování vlastního projektu a doplnit jej nově nastudovanými poznatky z literatury. Tím student zlepšuje svoji schopnost sebereflexe kombinovanou se vzděláváním. Student je schopen samostatně navazovat pracovní vztahy se subjekty projektu a spolupracovat s ostatními členy projektu v rovině producenta- ovládá tzv."MQ dovednosti" -
- Osnova
- Samostatně prostudovat vybrané části povinné literatury zaměřené na "PQ dovednosti"- získávání moci k reflexi a uskutečňování vlastních záměrů, Konkrétně: 1. Budování mocenské základny 2. Získávání moci - řízení kariéry 3. Budování trvalé moci 4. Používání moci - vytváření vlastního programu 5. Nerozumné řízení - tvrdost 6. Jak odmítat nesmysly 7. Vztah moci a cti 8. Jak se chopit moci 9. Řízení změny prostřednictvím lidí - zvládání cesty ke změně a odporu ke změně 10. Lidé a změna - měnit podmínky, ve kterých to lidé dělají Samostatně prostudovat část, zaměřenou na "MQ dovednosti" - řízení své vlastní cesty a spolupráce s ostatními členy projektu - konkrétně|: 1. Jak se učit být úspěšný 2. Jak se učit užívat a ne zneužívat příležitosti 3. Jak nám pomáhají úspěšná zakončení Vytvořit a přednést prezentaci (POWER-POINT) 1. Stručně představit řešený problém ze své současné producentské aktivity (účasti na kulturním projektu, projektu, problému vlastní producentské praxe) 2. Reflektovat postup osobního řešení problému 3. Uvést variantní řešení problému s použitím získaných poznatků z literatury (Zásady v oblasti "MQ" a "PQ"). 4. Zhodnotit přednosti navržených řešení.
- Literatura
- povinná literatura
- Owen, J. Tři pilíře úspěšného manažera. 1 ed. Praha: Grada Publishing, a.s., 2008. 224 str. ISBN 978-80-2400-3. info
- Výukové metody
- Student předloží a obhájí v diskusi komparativní reflexi vlastního projektu ve formě POWER-POINTOVÉ prezentace
- Metody hodnocení
- 60% - předmětem hodnocení je kvalita studentovy reflexe vlastního projektu a návrhů na variantí řešení problémů, které během realizace projektu vznikly. 40% - Dalším předmětem hodnocení je způsob studentovy prezentace, argumentace a odpovědi na otázky v diskusi Na základě hodnocení prezentace je udělen klasifikovaný zápočet.
- Navazující předměty
- Statistika zápisu (léto 2016, nejnovější)
- Permalink: https://is.jamu.cz/predmet/difa/leto2016/DDML408