ŠILEROVÁ, Lucie, Tereza SVOBODOVÁ a Simona ŠKARABELOVÁ. Analysis of he Market Environment in the Field od Music Agencies. Die Kunst des möglichen - Manangement mit Kunst. Weimar: Transcript Verlag, s. 247-267. doi:10.14361/transcript.9783839426883.247. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Analysis of he Market Environment in the Field od Music Agencies
Autoři ŠILEROVÁ, Lucie, Tereza SVOBODOVÁ a Simona ŠKARABELOVÁ.
Vydání Die Kunst des möglichen - Manangement mit Kunst, Weimar, Transcript Verlag, 2013.
Další údaje
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Hudební fakulta
Doi http://dx.doi.org/10.14361/transcript.9783839426883.247
Klíčová slova anglicky music agency market; analysis of the market environment
Změnil Změnila: doc. Ing. MgA. Lucie Pešl Šilerová, Ph.D., učo 5576. Změněno: 17. 5. 2015 19:47.
Anotace
The article presents one research focuses on the Czech music agency market. The article describes the historical evolution of music agencies in the Czech Republic, as well as their development after 1989. For a systematic description of the structure of the market, we used 15 criteria and we focused on the South Moravian region of the Czech Republic.
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 04:34