2013
Analysis of he Market Environment in the Field od Music Agencies
ŠILEROVÁ, Lucie, Tereza SVOBODOVÁ a Simona ŠKARABELOVÁZákladní údaje
Originální název
Analysis of he Market Environment in the Field od Music Agencies
Autoři
ŠILEROVÁ, Lucie, Tereza SVOBODOVÁ a Simona ŠKARABELOVÁ
Vydání
Die Kunst des möglichen - Manangement mit Kunst, Weimar, Transcript Verlag, 2013
Další údaje
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Hudební fakulta
Klíčová slova anglicky
music agency market; analysis of the market environment
Změněno: 17. 5. 2015 19:47, doc. Ing. MgA. Lucie Pešl Šilerová, Ph.D.
Anotace
V originále
The article presents one research focuses on the Czech music agency market. The article describes the historical evolution of music agencies in the Czech Republic, as well as their development after 1989. For a systematic description of the structure of the market, we used 15 criteria and we focused on the South Moravian region of the Czech Republic.