J 2013

Analysis of he Market Environment in the Field od Music Agencies

ŠILEROVÁ, Lucie, Tereza SVOBODOVÁ a Simona ŠKARABELOVÁ

Základní údaje

Originální název

Analysis of he Market Environment in the Field od Music Agencies

Autoři

ŠILEROVÁ, Lucie, Tereza SVOBODOVÁ a Simona ŠKARABELOVÁ

Vydání

Die Kunst des möglichen - Manangement mit Kunst, Weimar, Transcript Verlag, 2013

Další údaje

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

URL

Organizační jednotka

Hudební fakulta

DOI

http://dx.doi.org/10.14361/transcript.9783839426883.247

Klíčová slova anglicky

music agency market; analysis of the market environment
Změněno: 17. 5. 2015 19:47, doc. Ing. MgA. Lucie Pešl Šilerová, Ph.D.

Anotace

V originále

The article presents one research focuses on the Czech music agency market. The article describes the historical evolution of music agencies in the Czech Republic, as well as their development after 1989. For a systematic description of the structure of the market, we used 15 criteria and we focused on the South Moravian region of the Czech Republic.
Zobrazeno: 23. 11. 2024 10:41