H75017z Marketingová komunikace v hudebním umění

Hudební fakulta
zima 2016
Rozsah
1/1. 2 kr. 2 z 4. Ukončení: kz.
Vyučující
MgA. Tomáš Cafourek (přednášející)
Garance
Katedra hudební produkce – Děkanát – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Katedra hudební produkce – Děkanát – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Rozvrh
Út 8:30–10:05 006
Předpoklady
EVER( H75017l Marketingová komunikace v hudebním umění )
Ukončený první ročník studia BcA.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.

Jiné omezení: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v letním semestru (podle předpokladu "EVER")
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Studenti získají přehled o nástrojích marketingového komunikačního mixu a dokážou do něho umístit marketingovou komunikaci, porozumí integrované komunikaci v rámci hudebního umění a průmyslu a budou připraveni samostatně řešit náročné úkoly.

Osnova
  • Přehled nástrojů, technik a aplikací forem marketingové komunikace v hudebním umění:
    -reklama,
    -public relations,
    -sponzoring,
    -podpora prodeje,
    -direkt marketing,
    -komunikace v místě prodeje,
    -osobní prodej,
    -výstavy a veletrhy.

    Vytváření, image a pozice značky, image a jména umělce, uměleckého produktu, pořadu, komunikace mezi organizacemi v kultuře (B2B), internetová a mezinárodní komunikace, mediální plánování, tvorba rozpočtů, stanovování cílů marketingové komunikace, definice, určení a práce s cílovými skupinami.
    Osobnost marketingového specialisty v hudebním umění a průmyslu, tvořivost a kreativita v praxi. Praktická aplikace osvojených znalostí na konkrétních cvičeních a úkolech.
Výukové metody
Přednášky a cvičení
Metody hodnocení
Klasifikovaný zápočet
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2013, zima 2014, zima 2015, zima 2018, zima 2019, zima 2020, zima 2021, zima 2022, zima 2023, zima 2024.