HF:H75017z Marketingová komunikace v hude - Informace o předmětu
H75017z Marketingová komunikace v hudebním umění
Hudební fakultazima 2015
- Rozsah
- 1/1. 2 kr. 2 z 4. Ukončení: kz.
- Vyučující
- MgA. Tomáš Cafourek (přednášející)
- Garance
- Katedra hudební produkce – Děkanát – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Katedra hudební produkce – Děkanát – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Rozvrh
- St 8:30–10:05 006/A
- Předpoklady
- EVER( H75017l Marketingová komunikace v hudebním umění )
Ukončený první ročník studia BcA. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Jiné omezení: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v letním semestru (podle předpokladu "EVER") - Mateřské obory/plány
- Hudební produkce (program HF, N-HUDUM)
- Cíle předmětu
- Studenti získají přehled o nástrojích marketingového komunikačního mixu a dokážou do něho umístit marketingovou komunikaci, porozumí integrované komunikaci v rámci hudebního umění a průmyslu a budou připraveni samostatně řešit náročné úkoly.
- Osnova
Přehled nástrojů, technik a aplikací forem marketingové komunikace v hudebním umění - reklama, public relations, sponzoring, podpora prodeje, direkt marketing, komunikace v místě prodeje, osobní prodej, výstavy a veletrhy. Vytváření, image a pozice značky, image a jména umělce, uměleckého produktu, pořadu, komunikace mezi organizacemi v kultuře (B2B), internetová a mezinárodní komunikace, mediální plánování, tvorba rozpočtů, stanovování cílů marketingové komunikace, definice, určení a práce s cílovými skupinami. Osobnost marketingového specialisty v hudebním umění a průmyslu, tvořivost a kreativita v praxi. Praktická aplikace osvojených znalostí na konkrétních cvičeních a úkolech.
- Výukové metody
- Přednášky a cvičení
- Metody hodnocení
- Klasifikovaný zápočet
- Další komentáře
- Studijní materiály
- Statistika zápisu (zima 2015, nejnovější)
- Permalink: https://is.jamu.cz/predmet/hf/zima2015/H75017z