HF:H60399z Marketing - Informace o předmětu
H60399z Marketing
Hudební fakultazima 2024
- Rozsah
- 1/1. 2 kr. 2 z 4. Ukončení: kz.
- Vyučující
- Mgr. Mgr. Jana Tichá Janulíková, Dip. um. (přednášející)
- Garance
- Katedra hudební produkce – Děkanát – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Katedra hudební produkce – Děkanát – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Rozvrh
- každou sudou středu 15:10–18:25 006
- Předpoklady
- Ukončený první ročník studia Bc.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Jiné omezení: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v letním semestru (podle předpokladu "EVER") - Mateřské obory/plány
- Hudební produkce (program HF, Hpro:B)
- Osnova
- Základní marketingové pojmy a koncepce, historie a vývojová stádia marketingu, marketingové prostředí (makro-, mezo- a mikro-), marketingové plánování, nabídka a poptávka, marketingový mix, výrobek a výrobkový mix, distribuce, velkoobchod a maloobchod, cena a cenová politika, komunikační mix, chování zákazníků a organizací, spotřebitelské a organizační trhy, marketingový informační systém a marketingový výzkum, analýza konkurence, marketing služeb, mezinárodní marketing, sociální a etické aspekty marketingu
- Základní marketingové pojmy a koncepce, historie a vývojová stádia marketingu, marketingové prostředí (makro-, mezo- a mikro-), marketingové plánování, nabídka a poptávka, marketingový mix, výrobek a výrobkový mix, distribuce, velkoobchod a maloobchod, cena a cenová politika, komunikační mix, chování zákazníků a organizací, spotřebitelské a organizační trhy, marketingový informační systém a marketingový výzkum, analýza konkurence, marketing služeb, mezinárodní marketing, sociální a etické aspekty marketingu
- Literatura
- Foret, M.- Procházka P. - Urbánek T.: Marketing - základy a principy. Computer Press, Brno 2005, ISBN 80 -211-0790-6. info
- Kotler, P.: Marketing Management, Grada Praha 2001, ISBN 80-247-0016-6. info
- Procházka P.: Marketing, MZLU Brno 1996, ISBN 80-7157-118-2. info
- Dibb, S aj.: Marketing - Concepts and Strategies, Houghton Mifflin Co. Boston-London 1994, ISBN 0-395-669-28-6. info
- Výukové metody
- Přednášky a cvičení.
- Metody hodnocení
- klasifikovaný zápočet
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.jamu.cz/predmet/hf/zima2024/H60399z