DIFA:DATZ308 Záznam divadelního festivalu P - Informace o předmětu
DATZ308 Záznam divadelního festivalu Plzeň
Divadelní fakultazima 2019
- Rozsah
- 0/40/0. Dílna, projekt 1 týden. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- doc. Mgr. Petr Francán (cvičící)
Mgr. Aleš Záboj (cvičící) - Garance
- doc. Mgr. Petr Francán
Ateliér audiovizuální tvorby a divadla – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér audiovizuální tvorby a divadla – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Předpoklady
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Audiovizuální tvorba a divadlo (program DIFA, B-DRAUM)
- Cíle předmětu
- Audiovizuální dokumentace, televizní záznamy divadelních představení z mezinárodního divadelního festivalu v Plzni Divadlo xy.
Cílem předmětu jsou vícekamerové televizní záznamy divadelních představení a dramatických aktivit na mezinárodním divadelním festivalu. Tvůrčí umělecká spolupráce v mezinárodním televizním štábu. - Osnova
- Sylabus: Dramaturgická příprava AV záznamů jednotlivých představení.
- Dramaturgická příprava zvoleného publicistického formátu.
- Produkce, umělecká a technologická příprava AV dokumentace festivalu.
- Tvorba jednotlivých formátů AV záznamů a dokumentů divadelních představení a dramatických aktivit.
- Technologické zabezpečení zdrojových materiálů, archivace a příprava pro další zpracování.
- Odborné znalosti:
- Jsou připraveni osvojené poznatky originálně užívat, rozvíjet, uplatňovat postupy tvořivého myšlení i emočního zaujetí ve prospěch uměleckého tvaru a prokazují zřetelnou úroveň umělecké, odborné i osobnostní zralosti.
- Dovednosti:
- Při řešení praktických problémů předmětu zájmu využívají osvojených poznatků, základních postupů a metod oboru způsobem přinášejícím inspirativní podněty, využívají kreativní řešení problému, hledají originální umělecky i eticky odpovědná řešení.
- Způsobilosti:
- V umělecké tvorbě a odborné reflexi vykazují určitý stupeň zralosti a profesionality odpovídající danému stupni poznání.
- Literatura
- Programová dokumentace (scénáře) vybraných představení.
Manuály k technologickým řetězcům.
- Programová dokumentace (scénáře) vybraných představení.
- Výukové metody
- Cvičení,
diskuzní metody, heuristické metody, metody vytváření dovedností, projektová výuka, samostatná práce studentů,
komplexní syntéza znalostí i dovedností. - Metody hodnocení
- Soustavné sledování výkonu studentů odrážející probranou látku.
Úroveň profesního výkonu.
Zápočet na základě aktivní účasti a prezentace profesního výkonu. - Další komentáře
- Výuka probíhá blokově.
- Statistika zápisu (zima 2019, nejnovější)
- Permalink: https://is.jamu.cz/predmet/difa/zima2019/DATZ308