DIFA:DHBZ301 Herecká tvorba - Informace o předmětu
DHBZ301 Herecká tvorba
Divadelní fakultazima 2015
- Rozsah
- 0/4/2. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- prof. MgA. Nika Brettschneiderová (přednášející)
doc. Mgr. Igor Dostálek (přednášející) - Garance
- prof. MgA. Nika Brettschneiderová
Ateliér činoherního herectví Niky Brettschneiderové – Ateliér činoherního herectví – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér činoherního herectví Niky Brettschneiderové – Ateliér činoherního herectví – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Rozvrh
- Po 14:30–17:45 302
- Předpoklady
- EVER( DHBL301 Herecká tvorba )
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Jiné omezení: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v letním semestru (podle předpokladu "EVER") - Mateřské obory/plány
- Činoherní herectví (program DIFA, M-DRAUM)
- Cíle předmětu
- III. a IV. ročník je zaměřen na další rozvoj herecké kreativity a techniky. Herecká technika se musí studentům stát druhou přirozeností, nesmí překážet imaginaci, ale naopak ji musí pomáhat vizualizovat do intenzivního výrazu. Kromě realizace kreativních scénických projektů ve spolupráci se studenty režie a dramaturgie se v ateliéru dále prohlubují disciplíny, které vedou ke zvládnutí vnitřní a vnější herecké techniky. V tomto období by se studenti měli učit umění transponovat sebe sama (svou jedinečnou osobnost) ve smyslu potřeb konkrétní inscenace a poznávat tím tajemství herecké proměny. Ve IV. ročníku studenti účinkují ve 3 až 5 inscenacích ve fakultním divadelním Studiu Marta.
- Osnova
- III. a IV. ročník je zaměřen na další rozvoj herecké kreativity a techniky. Herecká technika se musí studentům stát druhou přirozeností, nesmí překážet imaginaci, ale naopak ji musí pomáhat vizualizovat do intenzivního výrazu. Kromě realizace kreativních scénických projektů ve spolupráci se studenty režie a dramaturgie se v ateliéru dále prohlubují disciplíny, které vedou ke zvládnutí vnitřní a vnější herecké techniky. V tomto období by se studenti měli učit umění transponovat sebe sama (svou jedinečnou osobnost) ve smyslu potřeb konkrétní inscenace a poznávat tím tajemství herecké proměny. Ve IV. ročníku studenti účinkují ve 3 až 5 inscenacích ve fakultním divadelním Studiu Marta.
- Výukové metody
- V hodinách herecké výchovy se vracíme k jednotlivým cvičením z předcházejících semestrů dle potřeb souvisejících s realizací projektů ve spolupráci s ateliérem režie a dramaturgie.
- Metody hodnocení
- Hodnocení je založeno na pravidelné docházce a aktivní účasti na cvičeních.
- Statistika zápisu (zima 2015, nejnovější)
- Permalink: https://is.jamu.cz/predmet/difa/zima2015/DHBZ301