DIFA:DSCL411 3D grafika - Informace o předmětu
DSCL411 3D grafika
Divadelní fakultaléto 2016
- Rozsah
- 0/2/2. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- MgA. Tomáš Gruna (přednášející)
- Garance
- doc. MgA. Marie Jirásková, Ph.D.
Ateliér scénografie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér scénografie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Rozvrh
- Po 10:15–11:45 304, kromě Út 12. 4. až So 16. 4.
- Předpoklady
- EVER( DSCZ411 3D grafika )
Student dokončil předmět Základy práce na PC a s médii nebo předmět Grafika na PC. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Jiné omezení: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v zimním semestru (podle předpokladu "EVER") - Mateřské obory/plány
- Scénografie (program DIFA, N-DRAUM)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je seznámit studenty se základy tvorby 3D objektů ve volně šiřitelném programu Blender 3D Student bude schopen vytvořit jednoduché a pokročilé 3D předměty, umístit je do 3D prostředí a vytvořit 3D vizualizaci pro prezentaci. Student bude schopen se orientovat v základních a pokročilých funkcích volně šiřitelného vizualizačního programu Blender3D. Student bude způsobilý pro tvorbu jednoduchých a středně pokročilých 3D vizualizací.
- Osnova
- Základy prostředí Blendru 3D Základy modelování Základy přípravy objektu pro 3D tisk. Práce se světlem (cycle render)
- Literatura
- Blender ; Pokorný Pavel, BEN, 2006. info
- Výukové metody
- seminář, cvičení, heuristické metody, metody vytváření dovedností, projektová výuka, samostatná práce studentů
- Metody hodnocení
- analýza výsledků činnosti studenta 33%
projekt, profesní výkon 33%
docházka 34%
- Statistika zápisu (léto 2016, nejnovější)
- Permalink: https://is.jamu.cz/predmet/difa/leto2016/DSCL411