HF:H60254l Pedagogický seminář - Informace o předmětu
H60254l Pedagogický seminář
Hudební fakultaléto 2014
- Rozsah
- 0/0. 1 kr. 1 z 2. Ukončení: z.
- Vyučující
- BcA. Monika Czajkowská (přednášející)
- Garance
- Katedra klavírní interpretace – Děkanát – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Katedra klavírní interpretace – Děkanát – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Předpoklady
- H60254z Pedagogický seminář
Absolvování předmětů Teorie klavírní interpretace a Historie klavírní hry a pedagogiky v 1. a 2. ročníku studia.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Osnova
- Praktické ukázky k tématům probíraným v předmětu Metodika klavírní hry. Audiovizuální záznamy výuky vynikajících pedagogů, výkonů žáků na národních a mezinárodních soutěžích a veřejných vystoupení žáků spojené s analýzou a diskusí studentů. Získávání přehledu o interpretaci základního repertoáru žáků ZUŠ a řešení metodických otázek jeho osvojení. Samostatné řešení problematiky výuky klavírní hry studenty při práci s modely, (např. žáky ZUŠ či konzervatoří na různých stupních pokročilosti). Kontrolovaná příprava studentů na výuku modelů, vzájemné hodnocení průběhu výuky a klasifikace výkonu žáků. Výběr repertoáru pro konkrétní žáky, sestavení studijního plánu, časové rozvržení látky v průběhu vyučovací lekce, různé typy vyučovacích hodin, vedení písemné dokumentace o studiu žáka. Základní etapy práce se žákem na skladbě. Příprava žáků na soutěže, na koncertní vystoupení nebo k talentové zkoušce na konzervatoř atp.
- Praktické ukázky k tématům probíraným v předmětu Metodika klavírní hry. Audiovizuální záznamy výuky vynikajících pedagogů, výkonů žáků na národních a mezinárodních soutěžích a veřejných vystoupení žáků spojené s analýzou a diskusí studentů. Získávání přehledu o interpretaci základního repertoáru žáků ZUŠ a řešení metodických otázek jeho osvojení. Samostatné řešení problematiky výuky klavírní hry studenty při práci s modely, (např. žáky ZUŠ či konzervatoří na různých stupních pokročilosti). Kontrolovaná příprava studentů na výuku modelů, vzájemné hodnocení průběhu výuky a klasifikace výkonu žáků. Výběr repertoáru pro konkrétní žáky, sestavení studijního plánu, časové rozvržení látky v průběhu vyučovací lekce, různé typy vyučovacích hodin, vedení písemné dokumentace o studiu žáka. Základní etapy práce se žákem na skladbě. Příprava žáků na soutěže, na koncertní vystoupení nebo k talentové zkoušce na konzervatoř atp.
- Literatura
- Výukové metody
- cvičení - 2 hodiny týdně
- Metody hodnocení
- zápočet
- Statistika zápisu (léto 2014, nejnovější)
- Permalink: https://is.jamu.cz/predmet/hf/leto2014/H60254l