HF:H60254l Teaching Methodology Seminar - Course Information
H60254l Teaching Methodology Seminar
Faculty of MusicSummer 2014
- Extent and Intensity
- 0/0. 1 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- BcA. Monika Czajkowská (lecturer)
- Guaranteed by
- Piano Department – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Piano Department – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts - Prerequisites (in Czech)
- H60254z Teaching Methodology Seminar
Absolvování předmětů Teorie klavírní interpretace a Historie klavírní hry a pedagogiky v 1. a 2. ročníku studia.
- Course Enrolment Limitations
- The course is offered to students of any study field.
- Syllabus (in Czech)
- Praktické ukázky k tématům probíraným v předmětu Metodika klavírní hry. Audiovizuální záznamy výuky vynikajících pedagogů, výkonů žáků na národních a mezinárodních soutěžích a veřejných vystoupení žáků spojené s analýzou a diskusí studentů. Získávání přehledu o interpretaci základního repertoáru žáků ZUŠ a řešení metodických otázek jeho osvojení. Samostatné řešení problematiky výuky klavírní hry studenty při práci s modely, (např. žáky ZUŠ či konzervatoří na různých stupních pokročilosti). Kontrolovaná příprava studentů na výuku modelů, vzájemné hodnocení průběhu výuky a klasifikace výkonu žáků. Výběr repertoáru pro konkrétní žáky, sestavení studijního plánu, časové rozvržení látky v průběhu vyučovací lekce, různé typy vyučovacích hodin, vedení písemné dokumentace o studiu žáka. Základní etapy práce se žákem na skladbě. Příprava žáků na soutěže, na koncertní vystoupení nebo k talentové zkoušce na konzervatoř atp.
- Praktické ukázky k tématům probíraným v předmětu Metodika klavírní hry. Audiovizuální záznamy výuky vynikajících pedagogů, výkonů žáků na národních a mezinárodních soutěžích a veřejných vystoupení žáků spojené s analýzou a diskusí studentů. Získávání přehledu o interpretaci základního repertoáru žáků ZUŠ a řešení metodických otázek jeho osvojení. Samostatné řešení problematiky výuky klavírní hry studenty při práci s modely, (např. žáky ZUŠ či konzervatoří na různých stupních pokročilosti). Kontrolovaná příprava studentů na výuku modelů, vzájemné hodnocení průběhu výuky a klasifikace výkonu žáků. Výběr repertoáru pro konkrétní žáky, sestavení studijního plánu, časové rozvržení látky v průběhu vyučovací lekce, různé typy vyučovacích hodin, vedení písemné dokumentace o studiu žáka. Základní etapy práce se žákem na skladbě. Příprava žáků na soutěže, na koncertní vystoupení nebo k talentové zkoušce na konzervatoř atp.
- Literature
- Teaching methods (in Czech)
- cvičení - 2 hodiny týdně
- Assessment methods (in Czech)
- zápočet
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- Credit evaluation note: 1 z 2.
- Enrolment Statistics (Summer 2014, recent)
- Permalink: https://is.jamu.cz/course/hf/summer2014/H60254l