HF0001z Music Management Fundamentals II

Faculty of Music
Winter 2023
Extent and Intensity
0/2/2. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
MgA. Gabriela Vojtičková, DiS. (lecturer)
MgA. Barbora Mikolášiková (lecturer)
Guaranteed by
doc. Ing. MgA. Lucie Pešl Šilerová, Ph.D.
Music Production Department – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Music Production Department – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts
Timetable
each odd Monday 17:00–19:00 006
Prerequisites (in Czech)
Úspěšné absolvování předmětu HF0005l Základy hudebního managementu I.
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
there are 8 fields of study the course is directly associated with, display
Course objectives (in Czech)
Hlavním cílem předmětu je příprava vlastního uměleckého portfolia a uměleckého profilu na vybraných sociálních sítích. Metodou k dosažení tohoto cíle je teoretická i praktická reflexe studenta jako výkonného umělce, který vstupuje na pracovní trh jako zaměstnanec profesionální hudební instituce (symfonický orchestr, sborové těleso, základní umělecká škola, hudební agentura, apod.), tak jako samostatná tvůrčí producentská osobnost. Studenti rozvíjí znalosti a dovednosti kurzu získané v kurzu Hudební management I. Svůj vlastní zvolený postup přípravy studenti průběžně konzultují s cvičícím pedagogem, během semestru vytvoří a realizují vlastní projekt (umělecké portfolio) využívající možnosti prezentace na sociálních sítích a internetu. V závěru semestru studenti představí výsledky svých projektů a aktivit na společném kolokviu, kde budou přítomni jak domácí, tak externí hodnotitelé.
Learning outcomes (in Czech)
Student bude po absolvování předmětu schopen:
• definovat základní předpoklady a limity projektu,
• formou vhodných nástrojů vytvořit své umělecké portfolio
• identifikovat a analyzovat své ambice, silné stránky i slabé stránky,
• navrhnout kroky vedoucí k realizaci své kariérní profilace,
• prezentovat a diskutovat své návrhy k řešení modelového projektu se členy svého týmu i pedagogem předmětu.
Syllabus (in Czech)
  • Tvorba uměleckého životopisu.
  • Založení profilu na vybraných sociálních sítích a příprava média plánu.
  • Založení základní www prezentace.
  • Příprava uměleckého portfolia (umělecký životopis, fotografie, video spot, demonahrávka).
  • Úvahy nad strategií svého vlastního uměleckého rozvoje.
  • Konzultace průběžných výsledků.
  • Prezentace všech výsledků v rámci závěrečného kolokvia za přítomnosti vyučujících i zástupců z praxe.
Literature
  • SCHNEIDEWIND, Petra a Martin TRÖNDLE. Selbstmanagement im Musikbetrieb: Handbuch fur Musikschaffende. Bielefeld: Transcript, c2003. ISBN 3899421337
  • FITTERMAN RADBILL, Catherine. Introduction to the music industry: an entrepreneurial approach. Second edition. Abingdon, Oxon: Routledge, 2017. ISBN 9781138924819
Teaching methods (in Czech)
Cvičení. Hromadná výuka. Projekt.
Assessment methods (in Czech)
Zápočet. Hodnocení bude uděleno na základě realizované prezentace na závěrečném kolokviu a stanovené docházky.
Language of instruction
Czech
Follow-Up Courses

  • Enrolment Statistics (recent)
  • Permalink: https://is.jamu.cz/course/hf/winter2023/HF0001z