DDVZ410 Theatre and Education Management I

Theatre Faculty
Winter 2019
Extent and Intensity
1/1/2. 2 credit(s). Type of Completion: graded credit.
Teacher(s)
MgA. Ondřej Vodička (lecturer)
Guaranteed by
prof. PhDr. Silva Macková
Drama and Education Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Drama and Education Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Timetable
Thu 14:30–16:00 207
Prerequisites (in Czech)
Úspěšné přijetí ke studiu navazujícího magisterského stupně studia.
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Seznámit studenty s manažerskou terminologií v oblasti propagace, marketingu a fudraisingu. Prohloubit znalosti a praktické dovednosti studentů při tvorbě fundraisingových a fundraisingových strategií včetně PR.
Deskriptory: Student je teoreticky i prakticy připraven na vytváření kampaní dle oblasti svého zaměření. Student se orientuje v dané problematice a je schopen své znalosti a dovednosti dále samostatně rozvíjet.
Learning outcomes (in Czech)
Student bude po absolvování předmětu schopen:
- orientovat se v odborné terminologii a správně ji používat;
- vhodně využívat sociální sítě;
- vytvořit "media plan" svých projektů;
- bude schopen právně ošetřit zamýšlené aktivity v dané oblasti;
Syllabus (in Czech)
  • Obsah předmětu:
  • - odborná terminologie v probírané oblasti;
  • - sociální sítě (Facebook, Instagram, Twitter, Instagram, atd.);
  • - PR dříve a dnes;
  • - filantropie a její podoby;
  • - outsourcing + příklady;
  • - sponzoring vs. etika;
  • - marketingové kampaně - příklady dobré a špatné praxe;
  • - různé formy propagace a dopady na konkrétní cílové skupiny;
  • - právní aspekty probíraných témat;
Literature
    recommended literature
  • KOTLER, P. and K. L. KELLER. Marketing Management. Praha: Grada Publishing, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5. info
  • TOMANDL, Ján. Jak účinně oslovit média: media relations v podnikání, správě, kultuře i neziskovém sektoru. Computer Press: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3457-3. info
  • SEDLÁČEK, Tomáš. Ekonomie dobra a zla : Po stopáchlidského tázání od Gilgameše po finanční krizi. 1. vydání. Praha: 65.pole, 2009, 270 pp. ISBN 978-80-903944-3-8. info
  • VYSEKALOVÁ, J. and Jan MIKEŠ. Image a firemní identita. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 978-80-247-2790-5. info
    not specified
  • ORELL, David and Tomáš SEDLÁČEK. Soumrak homo economicus:. 65. pole, 2012. ISBN 978-80-87506-07-3. info
Teaching methods (in Czech)
Přednáška/seminář
Počet hodin kontaktní výuky týdne: 2;
Počet hodin samostatné práce studenta týdně: 2;
Student poznatky získané přednáškou a samostudiem reflektuje a prakticky ověřuje samostatně či v týmové spolupráci při zpracování zadaných praktických cvičení. Výsledky těchto cvičení jsou průběžně prezentovány a reflektovány jak pedagogem, tak spolužáky.
Assessment methods (in Czech)
Předmět je zakončen klasifikovaným zápočtem.
Známka se skládá z:
a) docházky (účast alespoň na 75 % výuky - v případě větší absence je pedagogem zadán doplňující úkol);
b) aktuality k tématu projednávaném v některém ze seminářů;
c) vyvoření "media planu" k vlastnímu (reálnému či fiktivnímu) projektu; úkol je následn vyhodnocen pedagogem;
d) odevzdání písemné eseje o rozsahu cca 3xNS A4 na zadané téma;
e) kolokvia - povinná účast; dojde ke skupinovému ověřování znalostí studentů, a to v celé šíři probíraných témat.
Language of instruction
Czech
Follow-Up Courses
The course is also listed under the following terms Winter 2018, Winter 2020, Winter 2021.
  • Enrolment Statistics (Winter 2019, recent)
  • Permalink: https://is.jamu.cz/course/difa/winter2019/DDVZ410