DDMZ308 Management - Organizační chování I

Divadelní fakulta
zima 2014
Rozsah
2/0/3. 2 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
doc. Ing. Ivan Hálek, CSc. (přednášející)
Garance
doc. Mgr. Jan Kolegar
Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Předpoklady
Úspěšně zakončený druhý ročník
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Cíle: Naučit studenty zpětně reflektovat vlastní manažerské chování v již zakončeném projektu, který sám vedl. Vést studenta k tomu, aby byl schopen porovnat svoje manažerské chování v již zakončeném projektu s poznatky teorie managementu, které sám nastuduje z podkladové literatury. Vést studenta metodou "učení sám sebe" k aktivním opravám vlastního postupu v komparaci s novými teoreticko-praktickými poznatky. Současně je cílem rozvíjet schopnosti studentů prezentovat a obhajovat svoje postupy v produkční práci. Deskriptory: Student je schopen provést reflexi osobního přístupu k přípravě a realizaci vlastního projektu z hlediska nejnovějších poznatků produkčního managementu v oblasti práce s ekonomickými informacemi a metodami práce s lidmi, tzv. IQ a EQ). Student je schopen obhajovat vlastní přístup ke zpracování projektu a doplnit jej nově nastudovanými poznatky z literatury. Tím student zlepšuje svoji schopnost práci sebereflexe kombinovanou se vzděláváním. Student je schopen samostatně pracovat s ekonomickými a organizačními informacemi v projektu a řídit mezilidské vztahy jako produkční projektu.
Osnova
  • Samostatně prostudovat vybrané části povinné literatury, zaměřené na "IQ dovednosti" - zacházení s problémy, úkoly a penězi, Samostatně prostudovat vybrané části povinné literatury, zaměřené na "EQ dovednosti" - zacházení s lidmi a jejich vztahy Optikou nových získaných poznatků z literatury znovu posoudit vlastní projekt, jeho přípravu a realizaci. Najít slabá místa, možná alternativní řešení s ohledem na nové teoretické poznatky. Položit si otázku – jak jinak a efektivněji bych postupoval/a kdybych byl/a postaven/a před stejný úkol. Vytvořit a přednést prezentaci (POWER-POINT) 1. Stručně představit projekt - anotaci (zaměření, cíle a výsledky) 2. Reflektovat vlastní postup přípravy projektu optikou získaných poznatků 3. Reflektovat realizaci projektu optikou získaných poznatků 4. Zhodnotit přínosy projektu 5. Formulovat nejdůležitější poučení pro vlastní další produkční činnost v organizaci projektů
Literatura
    povinná literatura
  • Owen, J. Tři pilíře úspěšného manažera. 1 ed. Praha: Grada Publishing, a.s., 2008. 224 str. ISBN 978-80-2400-3. info
Výukové metody
Student předloží a obhájí v diskusi komparativní reflexi vlastního projektu jako přílohu vlastního písemného zpracování projektu pro bakalářskou SZZ
Metody hodnocení
Předmětem hodnocení je kvalita a úplnost studentovy reflexe vlastního projektu a návrhů na variantní řešení problémů, které během realizace projektu vznikly.60% Druhou formou hodnocení je kvalita POWER-PINTOV0 prezentace a odpovědí na otázky v diskusi k prezentaci.40%. Na základě hodnocení prezentace je udělen klasifikovaný zápočet.
Další komentáře
Studijní materiály

  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.jamu.cz/predmet/difa/zima2014/DDMZ308