DIFA:D60293 Marketing of Theatre PR Depart - Course Information
D60293 Marketing of Theatre PR Departments
Theatre FacultyWinter 2013
- Extent and Intensity
- 2/0. 1 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- Zdenka Nykodýmová (lecturer)
- Guaranteed by
- Theatre Management and Stage Technology Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Theatre Management and Stage Technology Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Prerequisites (in Czech)
- Nutné absolvovat v předchozím studiu tyto předměty: Marketing, Management, Organizační struktury divadla, Organizace divadelního provozu, Účetnictví, Rozpočetnictví, Fundraising
- Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Theatre Management focusing on production management (programme DIFA, B-DRAUM)
- Course objectives (in Czech)
- Cíle: Student se setkává s marketingovou, obchodní a organizační praxí v konkrétním divadle. Deskriptory: Studemt získá dovednost převést teoretické znalosti do praktických činností zpětným poukazem vyučujícího na konkrétní praxi. Získá vědomosti o uplatňování teorie v praktických činnmostech v divadle.
- Syllabus (in Czech)
- - repertoárový manažer
obchodní oddělení
propagace
hledištní služby
skladba repertoáru - závislosti
premiéry, předplatné - abonomá - tvorba a druhy podle zaměření a časového zasazení
volná představení - střet zájmů publika, provozu divadla a uměleckých záměrů
repríza a potřeby reprízovosti
seriály
hostování - zájezd divadla, cizí soubory na domácí scéně
festivaly
pronájmy divadelní budovy
změna představení nebo zrušení představení
obchodní oddělení + návazná filosofie
identifikace abonentů, získávání abonentů
typování lokalit - zisk diváků bez abonomá
náhody a nevysvětlitelné jevy
určení čtyř základních skupin zájemců o divadlo
návštěvnost - úspěchy a neúspěchy, možnosti propagace
časové relace informovanosti veřejnosti
oslovení návštěvníků při příchodu do divadla
co vidí divák kolem sebe - chování pracovníků divadla, program, vstupenka prostředí
foyeru, výstava apod.
pokladna divadla - často jediný kontakt diváka s pracovníkem divadla, cenová politika
masmédia a divadlo, manažer v divadle
zahraniční zkušenosti (Belgie, Francie, Anglie, Holandsko)
- - repertoárový manažer
- Teaching methods (in Czech)
- * Pravidelná výuka
* Počet hodin kontaktní výuky týdně: 2
* Počet hodin samostatné práce studenta týdně: 0 - Assessment methods (in Czech)
- * Zimní semestr
zápočet na základě docházky - Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- Credit evaluation note: 1 z 1.
- Enrolment Statistics (recent)
- Permalink: https://is.jamu.cz/course/difa/winter2013/D60293