D60293 Marketing of Theatre PR Departments

Theatre Faculty
Winter 2013
Extent and Intensity
2/0. 1 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
Zdenka Nykodýmová (lecturer)
Guaranteed by
Theatre Management and Stage Technology Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Theatre Management and Stage Technology Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Prerequisites (in Czech)
Nutné absolvovat v předchozím studiu tyto předměty: Marketing, Management, Organizační struktury divadla, Organizace divadelního provozu, Účetnictví, Rozpočetnictví, Fundraising
Course Enrolment Limitations
The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Cíle: Student se setkává s marketingovou, obchodní a organizační praxí v konkrétním divadle. Deskriptory: Studemt získá dovednost převést teoretické znalosti do praktických činností zpětným poukazem vyučujícího na konkrétní praxi. Získá vědomosti o uplatňování teorie v praktických činnmostech v divadle.
Syllabus (in Czech)
  • - repertoárový manažer
    obchodní oddělení
    propagace
    hledištní služby
    skladba repertoáru - závislosti
    premiéry, předplatné - abonomá - tvorba a druhy podle zaměření a časového zasazení
    volná představení - střet zájmů publika, provozu divadla a uměleckých záměrů
    repríza a potřeby reprízovosti
    seriály
    hostování - zájezd divadla, cizí soubory na domácí scéně
    festivaly
    pronájmy divadelní budovy
    změna představení nebo zrušení představení
    obchodní oddělení + návazná filosofie
    identifikace abonentů, získávání abonentů
    typování lokalit - zisk diváků bez abonomá
    náhody a nevysvětlitelné jevy
    určení čtyř základních skupin zájemců o divadlo
    návštěvnost - úspěchy a neúspěchy, možnosti propagace
    časové relace informovanosti veřejnosti
    oslovení návštěvníků při příchodu do divadla
    co vidí divák kolem sebe - chování pracovníků divadla, program, vstupenka prostředí
    foyeru, výstava apod.
    pokladna divadla - často jediný kontakt diváka s pracovníkem divadla, cenová politika
    masmédia a divadlo, manažer v divadle
    zahraniční zkušenosti (Belgie, Francie, Anglie, Holandsko)
Teaching methods (in Czech)
* Pravidelná výuka
* Počet hodin kontaktní výuky týdně: 2
* Počet hodin samostatné práce studenta týdně: 0
Assessment methods (in Czech)
* Zimní semestr
zápočet na základě docházky
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
Credit evaluation note: 1 z 1.

  • Enrolment Statistics (recent)
  • Permalink: https://is.jamu.cz/course/difa/winter2013/D60293