Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
IS JAMU
EN
>
Publikace
>
Vyhledávání publikací
Vyhledávání publikací
Pokročilé vyhledávání
Úspěšně zrušeno.
Vybrané publikace/výsledky
Decrouxova technika: semiologie konajiciho těla (2017)
Defining an Acting Style (2017)
Radio documentaries in the reflection of the International Feature Conference (2018)
ROZHLASOVÁ DOKUMENTARISTIKA V ZRCADLE INTERNATIONAL FEATURE CONFERENCE (2018)
Rozhlasová hra jako nástroj manipulace (2018)
Glitche v očích (2018)
Oliver Frljić : Naše násilí a vaše násilí (2018)
Pracovní sešit: Světelné technologie a sály Hudební fakulty JAMU v Brně (2019)
Kam zmizol scenárista Obchodu na korze? Osudy Ladislava Grosmana v rokoch 1968 až 1973 a prípad Rendez-vous strýce Davida (2018)
Mentální aktivizace diváka v současném evropském politickém divadle (2019)
Dekompozícia ako rozklad klasického logos (2013)
Divadelní festival Velkolhotecká škola (2014)
Loutka mezi divadlem, filmem a televizí 1960–1970: Výtvarný jazyk televizních pořadů a filmů s divadelní loutkou (2015)
KočéBRování 2014: Cykly aneb Divadlo je setkání (2015)
Velkolhotečtí herci aneb Jak Lhoťáci z(a)koušeli divadlo (2015)
Loutka mezi divadlem, filmem a televizí 1970–1980 (2014)
Vhodně široký Rámcový vzdělávací program základního umeckého vzdělávání (2014)
Velkolhotecké divadelnění ve Slepé uličce (2016)
Multikultúrne prvky v postdramatickom divadle vs. Postdramatické divadlo v multikultúrnom prostredí (2016)
Loutka mezi divadlem, filmem a televizí 1980 - 1990 (2016)
Světelný design jako poslední kauzální rámec divadla (2019)
True Self-expression (2019)
Písně V+W tlumočené do znakového jazyka (2016)
Umělecké tlumočení vybraných písní do českého znakového jazyka (2017)
Theatre Experiment in Czech Sign Language: Life Sentence - The Worst Will Stay (2019)
Denník z režijnej asistentúry v Odin Teatret (2012)
The puppet and the modern : visual style of Czech family puppet theaters, theater clubs and art scenes in the early 20th century as a unique reflection of avant-garde and modernist currents by Czech artists (2014)
Fenomén Hvězdy na vrbě : historie, analýza, rekonstrukce a dokumentace inscenace (2016)
Text jako rám – text jako objekt. Mapování strategií práce s textem v současném evropském (konceptuálním) divadle (2019)
Peter Brook a Bouffes du Nord – Hledání místa pro setkání (2013)
Obnova paměti vesnice – Inscenační činnost ve Velké Lhotě v letech 2008–2012 (2013)
Výzkum tandemové komunikace prostřednictvím tvorby a analýzy inscenace (2013)
Inscenační postupy a metoda režijní práce Aloise Hajdy s ohledem na inspirační zdroje a impulsy (2013)
Akčný výskum dekompozičných princípov v inscenačnej tvorbe (2014)
Rozvoj předpokladů pro práci s externalizačními prostředky (2014)
Inscenační tvorba Aloise Hajdy v Mahenově činohře v letech 1981–1991 (2014)
Paradox Rimini Protokoll (2014)
Chéreauovo nastudování Wagnerovy tetralogie Prsten Nibelungův (2013)
KočéBRování 2015: Tisíc a jedna noc aneb Divadlo je lidská zkušenost (2015)
Transformácia niektorých špecifických motívov Ladislava Grosmana vo vývojo-vých fázach scenára Obchodu na korze nájdených v archíve Filmového Studia Barrandov (a stopy Grosmanovej scená-ristickej tvorby v ďalších archívoch) (2016)
Výskum divadelných aktivít Boleslava Polívky vo frankofónnych krajinách (2016)
Příklady výuky na literárně-dramatickém oboru (2014)
Alternatívne metódy výučby práce s hlasom (prípadové štúdie) (2020)
Postavenie filmu pre mládež na Medzinárodnom filmovom festivale v Berlíne a v dánskom filmovom inštitúte (2017)
Žáci Josefa Svobody ve výstavnictví (2017)
Typologie a problémové oblasti mezinárodních projektů spolupráce z pohledu divadla repertoárového typu (2017)
Dekompozičné princípy v inscenačnej tvorbe (2015)
Teatr 21: divadlo herců se specifickými možnostmi (2019)
Diverzita ženskosti (2019)
Let’s get together! The importance of international cooperation in radio-making (2020)
The Importance of Not Getting Stuck in Your Own Bubble (2019)
Fej... t... n (2019)
Zdechliny autenticity v umělých peklech : Divácká participace jako aktivizační činitel v současném divadle (2019)
Cadavers of Authenticity in Artificial Hells: Researching the Relational and Participatory aspects of a Performance (2019)
Divadlo herců, kteří mají něco navíc (chromozom) (2017)
Analýza světelného obrazu trochu více teoreticky (2019)
Využití LED pásku s vysokým Ra (CRI) jako autonomního světelného zdroje pro divadelní představení (2019)
Divadlo Aldente: od spontánní akce k tvorbě postavy (2019)
Unknown as a Research Method in Performing Arts (2019)
eMet neboli Pravda, Met neboli Mrtvý (2019)
Herectví v retromuzikálu Hvězdy na vrbě (2017)
Intermediality and Projection Typology in Dance Theatre (2017)
Leoš Janáček. K 90. výročí úmrtí skladatele. (2018)
O jasu (2018)
Workshop s Edwinem Brysem a Simonem Elmesem (2018)
Slova o Mimu (2018)
Stylizace jíst duši (2017)
Mental Activization of Spectator in Contemporary European Political Theatre (2018)
Mentální aktivizace diváka v současném evropském politickém divadle (2018)
Mental Activation of Spectator in Contemporary European Political Theatre (2018)
Bipolární past : Vyhraněnost jako princip aktivizace v inscenacích Olivera Frljiće „Balkan macht frei“ a „Naše násilí a vaše násilí“ (2019)
REPERTORY THEATRES: OBSTACLES IN INTERNATIONAL COOPERATION (2018)
Senzační rozhlasová hra včera a dnes (2019)
Work with the principles of radio journalism in radio drama (2019)
Režisér a hudebník jako partneři dialogu v rámci improvizace (2022)
Režisér jako herecký spoluhráč v analogii ke spoluhře muzikantů v jazzové improvizaci (2022)
První pokusy s bezdrátem (2022)
Winterbergova poslední cesta (2022)
Vzpoura strašidel a Kristýna se (ne)v(z)dává (2022)
Kočka vs. Pes (2022)
Dokumentární audiorekonstrukce vraždy ve třiadvaceti dnech (2022)
Padesát odstínů psa (2022)
Marný zápas s vlastními běsy (2022)
V mysli sériových vrahů (2022)
Příběh perzekuce řádových sester ožívá v audioknize (2022)
Theatre Conference JAMU 2022 - Touching Limits/Crossing Borders of Theatre (2022)
The Diversity of a Human Being - The Uniqueness of its Expression (2023)
Mapování vzniku a proměny inscenační partitury (2021)
Fotometrické vlastnosti LED pásků (2020)
Participation in a year-round seminar dedicated to Rudolf Steiner's Eurytmy (2022)
Michael Chekhov et l’eurythmie de Rudolf Steiner (2022)
Možnosti režie a dramaturgie divadla fórum realizovaného s profesionálními herci na online platformě (2021)
Najděte mě, distančně (2021)
Princípy špekulatívnej kresby v tanečnom umení a vzdelávaní (2022)
WEAK WOMAN DANCE VOL I-III (2022)
Hodnotitel dotačního programu města Brna, oblast Audiovize (2022)
Radikální dramaturgie (2022)
Nové cesty ke Stanislavskému (2025)
Teoretická a umělecká východiska Františka Daniela v kontextu jeho působení na univerzitě USC (2024)
Kolokvium CESTY UMĚLECKÉHO VÝZKUMU (2023)
Manuál alternativní kultury pro jednadvacáté století (2023)
ZAPOMENUTÉ KNIHY: Dvaačtyřicátá rovnoběžka (2023)
Michail Čechov a eurytmie Rudolfa Steinera (2023)
Zpráva z výzkumu: Evropské divadelní soubory herců s mentálním znevýhodněním (2024)
Filmová materialita a možnosti jejího tvůrčího zpracování v autorské dokumentární tvorbě (2022)
Filmová a audiovizuální výchova v ČR. 2023 (2023)
Common Space: symposium of site-specific theatre (2023)
Praktický výzkum (2023)
Workshop Theatrum.online (JAMUNI) (2023)
Theatrum.online (2023)
‘They Dated out of Pure Love’: A Brief History of the Czech Infatuation with the Musical (2023)
The Fragile Stage: Public Service in Theatre as a Track to “The Good Life” (2023)
Prezentace výsledků výzkumu "Divadlo a výchova jako cesta ke vzdělávání žáků se sluchovým postižením a dalšími vzdělávacími potřebami" a workshop. (2023)
Dramaturgicko-herecká (spolu)práce na budování tragické postavy (2024)
Analýza scénického prostoru pomocí jasové mapy (2019)
Autorský divadelní experiment s využitím uměleckého tlumočení do českého znakového jazyka (2019)
Narativní výzkum – Miroslav Bambušek (2018)
Význam International Feature Conference v kontextu doby (2018)
Dramaturgie vztahů v současném divadle: setkání s druhým jako angažovaný činitel (2019)
Studium a výběr scénických projektů ze zahraniční scény pro realizaci analytické části disertačního výzkumu: Text jako objekt a subjekt v současném konceptuálním divadle (2019)
Vznik, fixování a proměny rytmu v činoherní inscenaci (2019)
Súčasná kinematografia pre mládež v prostredí európskych filmových festivalov s fokusom na britské filmové festivaly v online prostredí (2020)
Súčasné trendy vo výučbe práce s hlasom: prípadové štúdie (2021)
Otázky eurytmie při scénické tvorbě na počátku 20. století a dnes (2021)
Příběh jednoho Maupassanta (2022)
Súčasné trendy vo výučbe práce s hlasom: prípadové štúdie (2021)
Výskum publika Young Film Festu (2022)
Americká filmová scenáristika a její aplikace v evropském prostředí (2021)
Theatre Conference JAMU 2023 - Balancing Conflicts/Conflicting Balance (2023)
Coming to Closeness / Близькість. Performativity of Documentary Auteur Theatre Sharing (2023)
Divadlo a výchova jako cesta ke vzdělávání žáků se sluchovým postižením a dalšími vzdělávacími potřebami (2022)
Professional artists and the division of labour, or How not to reproduce inequalities (2023)
Americká filmová scenáristika a jej aplikácia v európskom prostredí: Tri prípady denníku komornej (2023)
Třikrát Amerika v Anglii (Guys and Dolls,m Groundhog Day a Oklahoma!) (2023)
Zpracování lokálních témat v Jihočeském divadle a Městském divadle Zlín (2022)
Prezentace výsledků výzkumu "Divadlo a výchova jako cesta ke vzdělávání žáků se sluchovým postižením a dalšími vzdělávacími potřebami" a workshop. (2023)
Choreografická tvorba Jiřího Bartovance na příkladu dvou odlišných inscenací eMet a Svoboda (2018)
Jubilejní 45. ročník IFC – faktory modernizace, její průběh a následky (2019)
Nové prístupy k telu, pohybu a improvizácií v skupinovej práci. Účasť na medzinárodnom vzdelávaní (2019)
Praktický výzkum (2023)
Teoretický a praktický výzkum současné situace žánru „site-specific“ divadla (2023)
Limity dramaturgie a scenáristiky při tvorbě dokumentárních formátů pro artové televizní kanály pohledem zahraničního producenta (2020)
Mystifikační/sensační rozhlasová hra optikou Prix Europa 2019 (2019)
Voices of Culture Report - Status and Working Conditions for Artists, Cultural and Creative Professionals (2021)
Filmová a audiovizuální výchova na 47. LFŠ v Uherském Hradišti (2021)
Muzeum zavřené ≠ spící (2021)
Mizející (2021)
World of Girls in Contemporary Art Cinema for Youth in European Context (2021)
Divadlo a český znakový jazyk (multimediální publikace) (2021)
Co by bylo, kdyby... (2021)
Boží mlýny melou (2021)
Od čistoty a naivity k šílenství a paranoii (2021)
Testimony as an Act of Political Resistance (2021)
Světlo: kýč, nebo estetická záležitost (2021)
Vtelená skúsenosť ako spôsob písania a čítania tanca (2021)
Irské jaro: Mezinárodní rozhlasová setkání 2019 (2021)
Sedimenty diagnózy wellness (2021)
Unknown as a Research Method in Performing (2021)
S čím se potýkají asexuálové - recenze v Týdeníku Rozhlas (2021)
Diversity And Possibilities of Audiovisual Education (2022)
Závěrečná zpráva o řešení studentského projektu - Princípy observácie [...] (2022)
Denník komornej - Benoît Jacquot (2015) - scénosled (2022)
Actress forced to boring Motherhood and her Ascenscion to the Stage again (2022)
Dance Education As a Polyphonic Experience (2022)
Komunikátor (2016)
Dalibor Buš: Byl jsem nejhorším fotbalistou v republice (2019)
Pohľad tíndežera (2020)
Útek ako motív (2020)
Senzace v rozhlase (2020)
Konferenční příspěvek: Rozhlasové hry s dramaticko-publicistickou strukturou (2020)
Žáci se sluchovým postižením a hudební výchova (2020)
Student representative at E:UTSA (Europe: Union of Theatre Schools and Academies) (2021)
Zlatý kolovrat (2020)
Izraelská adaptácia Rendez-vous strýce Davida: Čítanie medzi riadkami filmu ako cesta k výpovedi o nenaplnení tvorivého osudu (2020)
Fachwissen Multiplizieren (2019)
Tereza Marečková: Svůj život neřídím (2018)
V trojúhelníku prostor – téma – interpret. (2018)
Skříně plné kostlivců (2020)
Balada o veži (2020)
Text jako rám – text jako objekt. Mapování strategií práce s textem v současném evropském (konceptuálním) divadle (2019)
Sociální sítě jako nástroj community managementu (2019)
Pojď se mnou do světa - písně Jiřího Bulise tlumočené do českého znakového jazyka (2020)
Metaphors We Dramaturge By (2020)
Hlasové workshopy spojené s verejnou prezentáciou poézie M. Adamčiaka (2022)
8. Mezinárodní konference k otázkám filmové a audiovizuální výchovy. (2023)
Metašev: Pojem Dmitrije Bykova na pomezí ruského, českého a dvoudomého filmu (2023)
Prezentace výsledků výzkumu "Divadlo a výchova jako cesta ke vzdělávání žáků se sluchovým postižením a dalšími vzdělávacími potřebami" a workshop (2023)
Divadelní soubory herců s mentálním handicapem v zahraničí – studie různorodosti jejich provozu, potažmo přístupů k tvůrčí práci II. (2023)
Rezidencia v centre Ponderosa (Nemecko)- integrácia poznatkov a skúseností do odborného textu (2020)
Manifesto: The FUN Project (2024)
Berlinale 2020: Generation v znamení dievčenských príběhov (2020)
Analýza scénického prostoru pomocí jasové mapy (2018)
Analýza naplňování konceptu veřejnoprávnosti v nizozemské televizi NPO – studijní pobyt (2020)
Co se hulí za školou? - recenze v Týdeníku Rozhlas (2021)
Dramaturgické úvody v Divadle Šumperk (2021)
SVĚT PODLE MUCHY – umění, tvůrčí zkušenost a výzkum (2021)
Current Role of Artists in New Agenda for Cultural Policy - Challenges for Lifelong Learning of Artists and Cultural and Creative Professionals (2021)
Za Tlapkovkou do multiplexu aneb Jak děti (ne)seznamovat s kinem. Seriál pro rodiče #5 (2021)
Externí spolupracovník České školní inspekce - odborník pro umělecké vzdělávání (2021)
Theatre Conference JAMU 2021 - The Ever-expanding Horizons of Theatre (2021)
Písně Jiřího Bulise – interpretace písní do českého znakového jazyka (2021)
Paradox jménem Marilyn Monroe (2021)
Válka je jejich osudem (2021)
Rozhlasové rozhledy: Důraz na rozhlasovost (2021)
Working with the Principles of Radio Journalism in Radio Drama (2021)
Umělecké tlumočení do českého znakového jazyka (multimediální publikace) (2021)
Súčasné trendy vo výučbe práce s hlasom: prípadové štúdie (2021)
Nájdi ma: Autoportrét (2022)
Workshop Dialog (2022)
Americká filmová scenáristika a jej aplikácia v európskom prostredí: Tri prípady denníku komornej (2022)
Workshop Teatralita (2022)
Atentát v nečekaných souvislostech (2022)
Klímova fantastická Slavná Nemesis v mistrné interpretaci (2022)
Jekyll a Hyde v nové audioknižní podobě (2022)
Mapování kulturně společenského zázemí města Ostravy 2022 (2022)
Súčasné trendy vo výučbe práce s hlasom (prípadové štúdie) (2022)
Art Týden: film Víly z Inisherinu (2023)
Smělé vize manifestové intimity (2022)
Návrh predmetu Hlasové laboratorium (2022)
Dialog hudby a herce z pohledu lyrického, epického a dramatického principu (zpráva z uměleckého výzkumu) (2022)
Prehlbovanie kontextové tanečního vzdelávania a tanečněj tvorby (2022)
Česká a slovenská filmová tvorba pre deti a mládež uvedená na Berlinale v rokoch 1982-2021 (2021)
Disciplína závěsné akrobacie, Vertikální tanec, její pohybová technika, její potenciál v umělecké tvorbě a jištění osob ve výšce při jejím výkonu (2021)
Divadlo fórum: Najděte mě, distančně (2021)
Cesty výuky divadelní dramaturgie na evropských vysokých školách – 2. etapa (2020)
Fran(tiše)k Daniel: Nad krajinou filmu (2022)
Multidisciplinarita a rodinná terapie (2022)
Přednáška Artistic Research: Umění a výzkum – jedno druhé nevylučuje (2023)
Film bez filmu (workshop experimentální tvorby na filmovém festivalu České vize) (2023)
The Synthetic Sirens Collective: Prompt Dancer (2023)
Productive Conflict in Creative Process (2023)
Rozhovor s Kateřinou Jebavou o projektu TAČR Divadelní umění, postupy a techniky jako trenažér komunikačních dovedností a občanských, sociálních a personálních kompetencí (JAMUNI) (2024)
Ruce v digitálním obraze: materialita tapisérií v dokumentárním filmu o gobelínové manufaktuře (2024)
8. Mezinárodní konference k otázkám filmové a audiovizuální výchovy. Hurá, je tu. Filmouka! (2023)
Závěrečná zpráva TAČR JAMUNI 2023 (2024)
Audiovizuální a textové zaznamenávání tradic obnovovaných prostřednictvím lidového divadla (2024)
Umělecké tlumočení písní do znakového jazyka (2018)
Výskum vnútorných principov v pedagogike hereckého pohybu (2018)
Umělecké metody divadla RambaZamba v Berlíně (2018)
Súčasné trendy vo výučbe práce s hlasom: prípadové štúdie (2019)
Stopy izraelskej umeleckej činnosti Ladislava Grosmana v autorovej hebrejskej korešpondencii a v izraelskej adaptácii scenára Rendez-vous strýce Davida (2019)
Prehlbovanie kontextov tanečného vzdelávania a tanečnej tvorby – vzdelávanie, rezidencia, tvorba – spolupatričnosť a interakcia v tanci (2021)
Odebrat vše z výběru
Operace s vybranými výsledky
Export a tisk
Seznam vybraných záznamů
Další aplikace
Publikace
Informační systém