Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
IS JAMU
EN
>
Publikace
>
Vyhledávání publikací
Vyhledávání publikací
Pokročilé vyhledávání
Vybrané publikace/výsledky
Denník z režijnej asistentúry v Odin Teatret (2012)
Za české a zároveň mezinárodní loutkářské muzeum (2012)
Dekompozičné princípy v inscenačnej tvorbe (2015)
Poznámky a postřehy k historii divadelních oborů (2017)
Bytosti jménem houba (2016)
The puppet and the modern : visual style of Czech family puppet theaters, theater clubs and art scenes in the early 20th century as a unique reflection of avant-garde and modernist currents by Czech artists (2014)
Na houby : s tatou Arnoštem Goldflamem a synkem Josefem Poláškem : český houbařský rok (2016)
Divadlo jako neodhozený žebřík : texty o autorském, alternativním a studiovém divadle (2015)
Fenomén Hvězdy na vrbě : historie, analýza, rekonstrukce a dokumentace inscenace (2016)
Kdo umí, učí : RUV 2010-2015 (2016)
Podpora kultury z Evropské unie do roku 2020 (2016)
Josef Skupa: the birth of a modern artist (2015)
Puppet cabaret: visual idioms, performance technologies and the poetics of Czech special puppets in a European context 1850–1950 : (from artistic automata through trick and variety puppets, to puppet cabaret and variety show clowns and acrobats) (2015)
Decrouxova technika: semiologie konajiciho těla (2017)
The Phenomenon of Rozrazil (Speedwell), or a Play Which Found Its Time (2017)
Herectví v retromuzikálu Hvězdy na vrbě (2017)
Defining an Acting Style (2017)
Intermediality and Projection Typology in Dance Theatre (2017)
Leoš Janáček. K 90. výročí úmrtí skladatele. (2018)
O jasu (2018)
Workshop s Edwinem Brysem a Simonem Elmesem (2018)
Slova o Mimu (2018)
Estetika umění mimu Étienna Decrouxe (2018)
Kam zmizol scenárista Obchodu na korze? Osudy Ladislava Grosmana v rokoch 1968 až 1973 a prípad Rendez-vous strýce Davida (2018)
Radio documentaries in the reflection of the International Feature Conference (2018)
Zvuk je sexy, aneb je rozhlasový dokument underground? (2018)
ROZHLASOVÁ DOKUMENTARISTIKA V ZRCADLE INTERNATIONAL FEATURE CONFERENCE (2018)
Rozhlasová hra jako nástroj manipulace (2018)
Filmy pre mládež na európskych filmových festivaloch: Berlinale Generation a Giffoni Experience (2018)
Rozhlasová hra, která změnila svět (2018)
Mentální aktivizace diváka v současném evropském politickém divadle (2019)
Stylizace jíst duši (2017)
Glitche v očích (2018)
Oliver Frljić : Naše násilí a vaše násilí (2018)
Mental Activization of Spectator in Contemporary European Political Theatre (2018)
Mentální aktivizace diváka v současném evropském politickém divadle (2018)
Mental Activation of Spectator in Contemporary European Political Theatre (2018)
Bipolární past : Vyhraněnost jako princip aktivizace v inscenacích Olivera Frljiće „Balkan macht frei“ a „Naše násilí a vaše násilí“ (2019)
Strategie kultury a kreativních odvětví města Brna (2018)
REPERTORY THEATRES: OBSTACLES IN INTERNATIONAL COOPERATION (2018)
Pracovní sešit: Světelné technologie a sály Hudební fakulty JAMU v Brně (2019)
Text jako rám – text jako objekt. Mapování strategií práce s textem v současném evropském (konceptuálním) divadle (2019)
Transparent-text a informace ve vizuálním kódu: Philippe Quesne, Pražské Quadriennale, Farm Fatale (2019)
Divadlo diverzity. Theater Rambazamba v Berlíně (2019)
Teatr 21: divadlo herců se specifickými možnostmi (2019)
Káťa a Bajaja (2019)
Diverzita ženskosti (2019)
Let’s get together! The importance of international cooperation in radio-making (2020)
The Importance of Not Getting Stuck in Your Own Bubble (2019)
Tanec, prostor a světlo (2017)
Senzační rozhlasová hra včera a dnes (2019)
Jak natočit rozhlasovou hru (2019)
Fej... t... n (2019)
Work with the principles of radio journalism in radio drama (2019)
CAMPQ. Chci uvěřit... (2019)
Zdechliny autenticity v umělých peklech : Divácká participace jako aktivizační činitel v současném divadle (2019)
Cadavers of Authenticity in Artificial Hells: Researching the Relational and Participatory aspects of a Performance (2019)
Analýza světelného obrazu trochu více teoreticky (2019)
Využití LED pásku s vysokým Ra (CRI) jako autonomního světelného zdroje pro divadelní představení (2019)
Světelný design jako poslední kauzální rámec divadla (2019)
Psycho-plastic Scenography: The Tristan and Isolde Case (2019)
Divadlo Aldente: od spontánní akce k tvorbě postavy (2019)
LED technologie a pájení (2019)
Prix Europa Německo (2019)
Unknown as a Research Method in Performing Arts (2019)
Theatre Experiment in Czech Sign Language: Life Sentence - The Worst Will Stay (2019)
The Deaf and Music - Artistic Interpreting of Music into Czech Sign Language (2019)
True Self-expression (2019)
eMet neboli Pravda, Met neboli Mrtvý (2019)
Peter Brook a Bouffes du Nord – Hledání místa pro setkání (2013)
Dekompozícia ako rozklad klasického logos (2013)
Obnova paměti vesnice – Inscenační činnost ve Velké Lhotě v letech 2008–2012 (2013)
Inscenace Eulen bleiben immer v divadle Theater Brett – Ernst Jandl (2013)
Peer Gynt a Hamlet: dvě Chéreauovy jevištní etafory lidského údělu (2013)
Výzkum tandemové komunikace prostřednictvím tvorby a analýzy inscenace (2013)
Inscenační postupy a metoda režijní práce Aloise Hajdy s ohledem na inspirační zdroje a impulsy (2013)
Divadlo ve výchově se zaměřením na recepci a reflexi divadelního díla ve spolupráci s Národním divadlem moravskoslezským v Ostravě (2012)
Velkolhotečtí pěvci aneb Hledání zapomenutého (2015)
Akčný výskum dekompozičných princípov v inscenačnej tvorbe (2014)
Loutka mezi divadlem, filmem a televizí 1950–1960 – Výtvarný jazyk televizních pořadů a filmů s divadelní loutkou (2014)
Rozvoj předpokladů pro práci s externalizačními prostředky (2014)
Práca s princípom prézentnosti v inscenáciách Thomasa Ostermeiera (2014)
Divadelní festival Velkolhotecká škola (2014)
Inscenační tvorba Aloise Hajdy v Mahenově činohře v letech 1981–1991 (2014)
Na východ od Západu: súťažná sekcia karlovarského filmového festivalu ako vstupná brána začínajúcich tvorcov z tzv. východu do sveta filmových festivalov (2015)
Loutka mezi divadlem, filmem a televizí 1960–1970: Výtvarný jazyk televizních pořadů a filmů s divadelní loutkou (2015)
KočéBRování 2014: Cykly aneb Divadlo je setkání (2015)
Velkolhotečtí herci aneb Jak Lhoťáci z(a)koušeli divadlo (2015)
Loutka mezi divadlem, filmem a televizí 1970–1980 (2014)
Paradox Rimini Protokoll (2014)
Chéreauovo nastudování Wagnerovy tetralogie Prsten Nibelungův (2013)
Různorodé obsahy oboru Dramatická výchova (2014)
KočéBRování 2015: Tisíc a jedna noc aneb Divadlo je lidská zkušenost (2015)
Vhodně široký Rámcový vzdělávací program základního umeckého vzdělávání (2014)
Percepcia pohybovej komédie v zahraničí (2015)
Problematika inscenované autenticity (2014)
Analýzy představení současného tance/performance (2016)
Transformácia niektorých špecifických motívov Ladislava Grosmana vo vývojo-vých fázach scenára Obchodu na korze nájdených v archíve Filmového Studia Barrandov (a stopy Grosmanovej scená-ristickej tvorby v ďalších archívoch) (2016)
Analýza studijních materiálů a pedagogických postupů využívaných ve výuce filmové, audiovizuální a multimediální tvorby v oblasti formálního i neformální-ho sektoru vzdělávání (2016)
Výskum divadelných aktivít Boleslava Polívky vo frankofónnych krajinách (2016)
Velkolhotecké divadelnění ve Slepé uličce (2016)
Fungování kulturních center (2016)
Multikultúrne prvky v postdramatickom divadle vs. Postdramatické divadlo v multikultúrnom prostredí (2016)
Příklady výuky na literárně-dramatickém oboru (2014)
Písně V+W tlumočené do znakového jazyka (2016)
Alternatívne metódy výučby práce s hlasom (prípadové štúdie) (2020)
Loutka mezi divadlem, filmem a televizí 1980 - 1990 (2016)
Postavenie filmu pre mládež na Medzinárodnom filmovom festivale v Berlíne a v dánskom filmovom inštitúte (2017)
Divadlo herců, kteří mají něco navíc (chromozom) (2017)
How Movement Works (2017)
Žáci Josefa Svobody ve výstavnictví (2017)
RAZZLE DAZZLE (2017)
Umělecké tlumočení vybraných písní do českého znakového jazyka (2017)
Alenka – inscenace s využitím uměleckého tlumočení do českého znakového jazyka (2017)
Typologie a problémové oblasti mezinárodních projektů spolupráce z pohledu divadla repertoárového typu (2017)
Rozhlasová dokumentaristika v zrcadle International Feature Conference (2017)
Provoz kulturních center (2017)
Zdechliny autenticity v umělých peklech : Divácká participace jako aktivizační činitel v současném divadle (2019)
Komunikátor (2016)
Medhat Aldaabal: Tancem bouráme zdi (2019)
Brno v pohybu. David Strnad: Tanec je výměna názorů mezi tanečníkem a divákem, Martin Dvořák: Snažím se objímat, Viktor Černický: důležité je objevit v sobě identitu bastarda, Tomáš Janypka: Zajímají mě poryvy šílenství i projevy lásky, Eva Rézová: Chce-li člověk studovat současný tanec, musí z Brna odjet, Pierre Nadaud: Divadlo je umění performerů (2018)
Fachwissen Multiplizieren (2019)
Tereza Marečková: Svůj život neřídím (2018)
Dalibor Buš: Byl jsem nejhorším fotbalistou v republice (2019)
V trojúhelníku prostor – téma – interpret. (2018)
Tínedžerské hľadanie eufórie v dobe internetu (2020)
Pohľad tíndežera (2020)
Útek ako motív (2020)
Kto sú dospelí v súčasnej kinematografii pre mládež? (2020)
První velká vlaková loupež (2020)
Když se pranic nedaří (2020)
Zradit sebe, nebo své blízké? (2020)
Skříně plné kostlivců (2020)
Senzace v rozhlase (2020)
Dramatická senzace v rozhlase (2020)
Metaphors We Dramaturge By (2020)
Rozhlasové hry s dramaticko-publicistickou strukturou (2020)
Konferenční příspěvek: Rozhlasové hry s dramaticko-publicistickou strukturou (2020)
Nominace na cenu Audiokniha roku 2020 (2021)
Žáci se sluchovým postižením a hudební výchova (2020)
Skupina Hands Dance (2020)
Student representative at E:UTSA (Europe: Union of Theatre Schools and Academies) (2021)
Skálopevně - recenze v Týdeníku Rozhlas (2021)
Zlatý kolovrat (2020)
Berlinale 2020: Generation v znamení dievčenských príběhov (2020)
Izraelská adaptácia Rendez-vous strýce Davida: Čítanie medzi riadkami filmu ako cesta k výpovedi o nenaplnení tvorivého osudu (2020)
Balada o veži (2020)
Culture and Tradition on Screen: Portraying the Endangered. Belgrade: Ethnographic Museum in Belgrade (2020)
Sedimenty, diagnózy, wellness (2020)
Text jako rám – text jako objekt. Mapování strategií práce s textem v současném evropském (konceptuálním) divadle (2019)
Sociální sítě jako nástroj community managementu (2019)
Pojď se mnou do světa - písně Jiřího Bulise tlumočené do českého znakového jazyka (2020)
Ekodramaturgie a enviro-art - téma číslo jedna v současném umění? (2020)
The Show Must Go ON/OFF-line: “A Third Theatrical Reform?” (2020)
Zem na scéne: divadlo, dramaturgia a klimatická zmena (2020)
Vykolejit: Diskuse k (post)pandemické situaci (2020)
Metaphors We Dramaturge By (2020)
Na dvě deci a chlebíček - recenze v Týdeníku Rozhlas (2021)
S čím se potýkají asexuálové - recenze v Týdeníku Rozhlas (2021)
Co se hulí za školou? - recenze v Týdeníku Rozhlas (2021)
Dramaturgické úvody v Divadle Šumperk (2021)
SVĚT PODLE MUCHY – umění, tvůrčí zkušenost a výzkum (2021)
Problematika dalšího vzdělávání umělců a pracovníků v oblasti umění a kulturních a kreativních průmyslů. (2021)
Current Role of Artists in New Agenda for Cultural Policy - Challenges for Lifelong Learning of Artists and Cultural and Creative Professionals (2021)
Voices of Culture Report - Status and Working Conditions for Artists, Cultural and Creative Professionals (2021)
Šest knih o filmu, které vám nesmí chybět! Seriál pro rodiče #2 (2021)
Filmová a audiovizuální výchova na 47. LFŠ v Uherském Hradišti (2021)
Za Tlapkovkou do multiplexu aneb Jak děti (ne)seznamovat s kinem. Seriál pro rodiče #5 (2021)
Externí spolupracovník České školní inspekce - odborník pro umělecké vzdělávání (2021)
Kompozícia Hana (2021)
Theatre Conference JAMU 2021 - The Ever-expanding Horizons of Theatre (2021)
Muzeum zavřené ≠ spící (2021)
Mizející (2021)
The Image of Girls in Contemporary Art Cinema for Youth (2021)
World of Girls in Contemporary Art Cinema for Youth in European Context (2021)
Umělecké tlumočení do českého znakového jazyka (multimediální publikace) (2021)
Divadlo a český znakový jazyk (multimediální publikace) (2021)
Písně Jiřího Bulise – interpretace písní do českého znakového jazyka (2021)
Paradox jménem Marilyn Monroe (2021)
Podcasty s nadhledem: Jedenáctkrát jinak (2021)
Válka je jejich osudem (2021)
Co by bylo, kdyby... (2021)
Rozhlasové rozhledy: Důraz na rozhlasovost (2021)
Boží mlýny melou (2021)
Hans Watzlik poprvé audioknižně (2021)
Od čistoty a naivity k šílenství a paranoii (2021)
Konec milosrdným lžím (2021)
Přehlídka „strašidel“ v Gaimanově Knize hřbitova (2021)
Zvukový záznam jako audiokniha? (2021)
Saint-Exupéryho literární pásmo (2021)
Encyklopedie ptáků pro malé ornitology (2021)
Vznik Československa pohledem jedenáctiletého kluka (2021)
Zvítězí kvantita nad kvalitou? (2021)
Vznik rozhlasové hry krok za krokem (2021)
Testimony as an Act of Political Resistance (2021)
Světlo: kýč, nebo estetická záležitost (2021)
Vtelená skúsenosť ako spôsob písania a čítania tanca (2021)
Otázky eurytmie při scénické tvorbě na počátku 20. století a dnes (2021)
Metódy výučby v neformálnom hlasovom vzdelávaní (prípadové štúdie) (2021)
Irské jaro: Mezinárodní rozhlasová setkání 2019 (2021)
Pohádky ve znakovém jazyce (2021)
Útek po útku (2021)
Sedimenty diagnózy wellness (2021)
Umělecký výzkum tvorby divadelních inscenací s herci s Downovým syndromem jako účinného prostředku sociální inkluze (2019)
Working with the Principles of Radio Journalism in Radio Drama (2021)
Researching Subjectivity And Subjectivity of Research (2021)
Practical Research in Action – Voice as A Laboratory (2021)
Unknown as a Research Method in Performing (2021)
LET‘S GET TOGETHER! The Importance of Not Geeting Stuck in Your Own Bubble (2021)
The Deaf and Music. Artistic Interpreting of Music into Czech Sign Language (2021)
Hlasové workshopy spojené s verejnou prezentáciou poézie M. Adamčiaka (2022)
Art Týden: Recenze podcastového seriálu Rozchod (2022)
Self-portrait: It makes you a more skilled filmmaker (2022)
Diversity And Possibilities of Audiovisual Education (2022)
Súčasné trendy vo výučbe práce s hlasom: prípadové štúdie (2021)
Nájdi ma: Autoportrét (2022)
Závěrečná zpráva o řešení studentského projektu - Princípy observácie [...] (2022)
Journal d'Une Femme de Chambre (2022)
Denník komornej - Benoît Jacquot (2015) - scénosled (2022)
Americká filmová scenáristika a jej aplikácia v európskom prostredí: Tri prípady denníku komornej (2022)
Závěrečná zpráva o řešení studentského projektu - Americká filmová scenáristika a jej aplikácia v európskom prostredí: Tri prípady denníku komornej (2022)
Actress forced to boring Motherhood and her Ascenscion to the Stage again (2022)
Dance Education As a Polyphonic Experience (2022)
Workshop Dialog (2022)
Workshop Maska (2022)
Workshop Teatralita (2022)
"Don't Touch Me": Rethinking the Politics of Distance in Space Organization (2023)
Režisér a hudebník jako partneři dialogu v rámci improvizace (2022)
Režisér jako herecký spoluhráč v analogii ke spoluhře muzikantů v jazzové improvizaci (2022)
První pokusy s bezdrátem (2022)
Winterbergova poslední cesta (2022)
Vzpoura strašidel a Kristýna se (ne)v(z)dává (2022)
Autor Sherlocka Holmese zasahuje (2022)
Rozhlasové rozhledy: Temná cesta k šílenství (2022)
Kočka vs. Pes (2022)
Atentát v nečekaných souvislostech (2022)
Příběh jednoho Maupassanta (2022)
Dokumentární audiorekonstrukce vraždy ve třiadvaceti dnech (2022)
Padesát odstínů psa (2022)
Marný zápas s vlastními běsy (2022)
Láska krví zkropená (2022)
Pohádky o všelijakých věcech pro malé i velké (2022)
V mysli sériových vrahů (2022)
Klímova fantastická Slavná Nemesis v mistrné interpretaci (2022)
Příběh perzekuce řádových sester ožívá v audioknize (2022)
Adrianův tajný deník poprvé v nezkrácené verzi (2022)
Každý se rodí s nějakým posláním… hlavně psi (2022)
Jekyll a Hyde v nové audioknižní podobě (2022)
Putování s duchy Vánoc za nápravou hříšníka (2022)
Theatre Conference JAMU 2022 - Touching Limits/Crossing Borders of Theatre (2022)
Mapování kulturně společenského zázemí města Ostravy 2022 (2022)
Súčasné trendy vo výučbe práce s hlasom (prípadové štúdie) (2022)
The Diversity of a Human Being - The Uniqueness of its Expression (2023)
Art Týden: film Víly z Inisherinu (2023)
Smělé vize manifestové intimity (2022)
Návrh predmetu Hlasové laboratorium (2022)
Mapování vzniku a proměny inscenační partitury (2021)
Dialog hudby a herce z pohledu lyrického, epického a dramatického principu (zpráva z uměleckého výzkumu) (2022)
Fotometrické vlastnosti LED pásků (2020)
Súčasné trendy vo výučbe práce s hlasom: prípadové štúdie (2021)
Participation in a year-round seminar dedicated to Rudolf Steiner's Eurytmy (2022)
Michael Chekhov et l’eurythmie de Rudolf Steiner (2022)
Michail Čechov a eurytmie Rudolfa Steinera (2022)
Prehlbovanie kontextové tanečního vzdelávania a tanečněj tvorby (2022)
Body of Many/Lusija (2022)
Česká a slovenská filmová tvorba pre deti a mládež uvedená na Berlinale v rokoch 1982-2021 (2021)
Výskum publika Young Film Festu (2021)
Výskum publika Young Film Festu (2022)
Disciplína závěsné akrobacie, Vertikální tanec, její pohybová technika, její potenciál v umělecké tvorbě a jištění osob ve výšce při jejím výkonu (2021)
Možnosti režie a dramaturgie divadla fórum realizovaného s profesionálními herci na online platformě (2021)
Najděte mě, distančně (2021)
Divadlo fórum: Najděte mě, distančně (2021)
Princípy špekulatívnej kresby v tanečnom umění a vzdelavaní (2021)
Princípy špekulatívnej kresby v tanečnom umení a vzdelávaní (2022)
WEAK WOMAN DANCE VOL I-III (2022)
Discussing the Teaching of Dramaturgy: Several Perspectives from the Field(s) (2022)
Cesty výuky divadelní dramaturgie na evropských vysokých školách – 2. etapa (2020)
Cesty výuky divadelní dramaturgie na evropských vysokých školách – 3. etapa (2021)
Fran(tiše)k Daniel: Nad krajinou filmu (2022)
Americká filmová scenáristika a její aplikace v evropském prostředí (2021)
Jak se učí film v Evropě? Analýzy metodik, učebnic a odborných textů (2022)
Audiovisual Storytelling (2022)
Hodnotitel dotačního programu města Brna, oblast Audiovize (2022)
Find Me: Self-Portraiture As a Tool (2022)
Radikální dramaturgie (2022)
Návod na přípravu člověka: Genderové stereotypy a zneužití moci (2022)
Donť Touch Me: Rethinking the Politics of Distance in Space Organization (2022)
Sociální konstrukcionismus a dialogismus (2022)
Multidisciplinarita a rodinná terapie (2022)
Hoe Frank Daniel de Belgische film herschreef (2023)
Cesty uměleckého výzkumu (Rozhovory o tom, kam směřuje umělecký výzkum) (2023)
Kolokvium CESTY UMĚLECKÉHO VÝZKUMU (2023)
Přednáška Artistic Research: Umění a výzkum – jedno druhé nevylučuje (2023)
Workshop pro studenty ateliéru RTDS: Tvůrčí přístupy Františka "Franka" Daniela (2023)
Sochy a živly - work in progress (2023)
Film bez filmu (workshop experimentální tvorby na filmovém festivalu České vize) (2023)
Manuál alternativní kultury pro jednadvacáté století (2023)
ZAPOMENUTÉ KNIHY: Dvaačtyřicátá rovnoběžka (2023)
The Synthetic Sirens Collective: Prompt Dancer (2023)
Theatre Conference JAMU 2023 - Balancing Conflicts/Conflicting Balance (2023)
Coming to Closeness / Близькість. Performativity of Documentary Auteur Theatre Sharing (2023)
Productive Conflict in Creative Process (2023)
Dramaturgie autorských videopříspěvků (2023)
Rozhovor s Kateřinou Jebavou o projektu TAČR Divadelní umění, postupy a techniky jako trenažér komunikačních dovedností a občanských, sociálních a personálních kompetencí (JAMUNI) (2024)
Ruce v digitálním obraze: materialita tapisérií v dokumentárním filmu o gobelínové manufaktuře (2024)
Divadlo a výchova jako cesta ke vzdělávání žáků se sluchovým postižením a dalšími vzdělávacími potřebami (2022)
Zpráva z výzkumu: Evropské divadelní soubory herců s mentálním znevýhodněním (2024)
Filmová materialita a možnosti jejího tvůrčího zpracování v autorské dokumentární tvorbě (2022)
Filmová a audiovizuální výchova v ČR. 2023 (2023)
8. Mezinárodní konference k otázkám filmové a audiovizuální výchovy. Hurá, je tu. Filmouka! (2023)
8. Mezinárodní konference k otázkám filmové a audiovizuální výchovy. (2023)
Common Space: symposium of site-specific theatre (2023)
Praktický výzkum (2023)
Różnorodność człowieka i wyjątkowość jej wyrażania (2023)
Workshop Theatrum.online (JAMUNI) (2023)
Theatrum.online (2023)
Symposium o výchově a vzdělávání 15+ a křest učebnice Theatrum.online (2024)
Závěrečná zpráva TAČR JAMUNI 2023 (2024)
Professional artists and the division of labour, or How not to reproduce inequalities (2023)
Michail Čechov a eurytmie Rudolfa Steinera (2023)
‘They Dated out of Pure Love’: A Brief History of the Czech Infatuation with the Musical (2023)
Být hercem, učit být hercem (2023)
Optimism And Hope-not the Same (2023)
Americká filmová scenáristika a jej aplikácia v európskom prostredí: Tri prípady denníku komornej (2023)
The Fragile Stage: Public Service in Theatre as a Track to “The Good Life” (2023)
Třikrát Amerika v Anglii (Guys and Dolls,m Groundhog Day a Oklahoma!) (2023)
Metašev: Pojem Dmitrije Bykova na pomezí ruského, českého a dvoudomého filmu (2023)
Divadelní soubory herců s mentálním handicapem v zahraničí - studie různorodosti jejich provozu, potažmo přístupů k tvůrčí práci (2022)
Dmitrij Bykov: jak porozumět Rusům za války? (2022)
Specifika divadelního lektorství ve Velké Británii (2022)
Zpracování lokálních témat v Jihočeském divadle a Městském divadle Zlín (2022)
Screamwriters / Can Screenwriters Scream Only on Paper? (2023)
Prezentace výsledků výzkumu "Divadlo a výchova jako cesta ke vzdělávání žáků se sluchovým postižením a dalšími vzdělávacími potřebami" a workshop (2023)
Prezentace výsledků výzkumu "Divadlo a výchova jako cesta ke vzdělávání žáků se sluchovým postižením a dalšími vzdělávacími potřebami" a workshop. (2023)
Prezentace výsledků výzkumu "Divadlo a výchova jako cesta ke vzdělávání žáků se sluchovým postižením a dalšími vzdělávacími potřebami" a workshop. (2023)
Audiovizuální a textové zaznamenávání tradic obnovovaných prostřednictvím lidového divadla (2024)
Dramaturgicko-herecká (spolu)práce na budování tragické postavy (2024)
Vznik, fixování a proměny rytmu u vybraných inscenací s přihlédnutím k vlastní režijní praxi (2024)
Analýza scénického prostoru pomocí jasové mapy (2019)
Alternatívné metódy výuky práce s hlasom (2018)
K možnostem angažované dramaturgie v současném divadle. Praktická řešení v projektech souvisejících s Divadlem Continuo (2018)
Autorský divadelní experiment s využitím uměleckého tlumočení do českého znakového jazyka (2019)
Narativní výzkum – Miroslav Bambušek (2018)
Choreografická tvorba Jiřího Bartovance na příkladu dvou odlišných inscenací eMet a Svoboda (2018)
Význam International Feature Conference v kontextu doby (2018)
Umělecké tlumočení písní do znakového jazyka (2018)
Výskum vnútorných principov v pedagogike hereckého pohybu (2018)
Umělecké metody divadla RambaZamba v Berlíně (2018)
Hledání divadelních prostředků při práci s dospívajícími herci s mentálním handicapem (2018)
Životní cyklus projektu mezinárodní spolupráce z pohledu divadla repertoárového typu (2018)
Využití bílého LED pásku s vysokým CRI jako autonomního světelného zdroje pro násvit divadelního představení (2019)
Súčasné trendy vo výučbe práce s hlasom: prípadové štúdie (2019)
Komparácia dramaturgických prístupov ku kinematografii pre mládež na vybraných európskych filmových festivaloch (2019)
Dramaturgie vztahů v současném divadle: setkání s druhým jako angažovaný činitel (2019)
Multimediální publikace Umělecké tlumočení do českého znakového jazyka (2019)
Mystifikační/sensační rozhlasová hra optikou Prix Europa 2019 (2019)
Studium a výběr scénických projektů ze zahraniční scény pro realizaci analytické části disertačního výzkumu: Text jako objekt a subjekt v současném konceptuálním divadle (2019)
Stopy izraelskej umeleckej činnosti Ladislava Grosmana v autorovej hebrejskej korešpondencii a v izraelskej adaptácii scenára Rendez-vous strýce Davida (2019)
Jubilejní 45. ročník IFC – faktory modernizace, její průběh a následky (2019)
Cesty výuky divadelní dramaturgie na evropských vysokých školách – polská zkušenost (2019)
Nové prístupy k telu, pohybu a improvizácií v skupinovej práci. Účasť na medzinárodnom vzdelávaní (2019)
Vznik, fixování a proměny rytmu v činoherní inscenaci (2019)
Seminář v rámci kurzu Marty Ljubkové Literární příprava (2022)
Cyklus seminářů na KALD DAMU: Fakt jako cesta (2022)
Prezentace výsledků výzkumu "Divadlo a výchova jako cesta ke vzdělávání žáků se sluchovým postižením a dalšími vzdělávacími potřebami" a workshop. (2023)
Praktický výzkum (2023)
Nové cesty ke Stanislavskému (2025)
Působení hudby na herce a vědomá režijní spolupráce s hudebními zákonitostmi jeviště (2023)
Zpověď – zinscenované výpovědi profesionálních herců se specifickými potřebami (2023)
Teoretický a praktický výzkum současné situace žánru „site-specific“ divadla (2023)
Divadelní soubory herců s mentálním handicapem v zahraničí – studie různorodosti jejich provozu, potažmo přístupů k tvůrčí práci II. (2023)
Analýza scénického prostoru pomocí jasové mapy (2018)
Průzkum současných potřeb absolventů Divadelní fakulty JAMU a hledání možností celoživotního vzdělávání (2020)
Nerůst (2020)
Súčasná kinematografia pre mládež v prostredí európskych filmových festivalov s fokusom na britské filmové festivaly v online prostredí (2020)
Rezidencia v centre Ponderosa (Nemecko)- integrácia poznatkov a skúseností do odborného textu (2020)
Limity dramaturgie a scenáristiky při tvorbě dokumentárních formátů pro artové televizní kanály pohledem zahraničního producenta (2020)
Definice a nastavení klíče pro vymezení profesí v oblasti scénických umění (2020)
Analýza naplňování konceptu veřejnoprávnosti v nizozemské televizi NPO – studijní pobyt (2020)
Teoretická a umělecká východiska Františka Daniela v kontextu jeho působení na univerzitě USC (2024)
Súčasné trendy vo výučbe práce s hlasom: prípadové štúdie (2021)
Prehlbovanie kontextov tanečného vzdelávania a tanečnej tvorby – vzdelávanie, rezidencia, tvorba – spolupatričnosť a interakcia v tanci (2021)
Art týden: Dokument Vězení dějin (2024)
Manifesto: The FUN Project (2024)
Odebrat vše z výběru
Operace s vybranými výsledky
Export a tisk
Seznam vybraných záznamů
Další aplikace
Publikace
Informační systém