Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
IS JAMU
EN
>
Publikace
>
Vyhledávání publikací
Vyhledávání publikací
Pokročilé vyhledávání
Úspěšně zrušeno.
Vybrané publikace/výsledky
Poznámky a postřehy k historii divadelních oborů (2017)
Decrouxova technika: semiologie konajiciho těla (2017)
Metaforický trénink jako způsob praktické výchovy Umělce: k vývoji metodiky výuky (2017)
The Phenomenon of Rozrazil (Speedwell), or a Play Which Found Its Time (2017)
Challenging Hierarchies? (2017)
Úkol – gesto – cíl (2017)
"Experts of the Everyday": Staging Authenticity in Documentary Theatre (2017)
O jasu (2017)
Defining an Acting Style (2017)
Creativity in language learning = La créativité dans l'enseignement des langues étrangères = Creatividad en la enseñanza de idiomas : tvořivý přístup k výuce cizího jazyka na vysokých školách (2012)
Architektura zoologických zahrad = Zoo architecture : zkrácená verze habilitační práce v oboru Architektura (2016)
FA + FAVU, ústavy teorie (2015)
Autor - vize - meze - televize (2015)
Current Issues in Performance Analysis : proceedings of the international theatrological conference (Theatre Faculty of Janáček Academy of Music and Performing Arts Brno, 21-22 November 2014) (2014)
Phantom limb (2016)
Rus je ten, kdo miluje břízy (2016)
Ukradené dívky : Boko Haram a teror v srdci Afriky (2016)
Městská kronikářka Plzeň = Stadtschreiberin Pilsen : 2015 (2015)
Americký císař : masové vystěhovalectví z Haliče (2016)
Zimní ryby (2015)
Městská kronikářka Plzeň = Stadtschreiberin Pilsen : 2015 (2015)
Království stínů (2015)
Počong, aneb, O pinoživosti lidské existence (2015)
Původní česká rozhlasová hra po roce 1989 (2014)
Karel Cón - Stanislav Slovák - Jan Šotkovský - Petr Štěpán, Mendel, aneb, Vzpoura hrášků : desátá inscenace sedmdesáté sezóny 2014/2015 : premiéra 21. června 2015 na Biskupském dvoře (2015)
Petr Štěpán, Jan Šotkovský, Stanislav Slovák, Bítls : sedmá inscenace sedmdesáté druhé sezóny 2016/2017 : premiéra 4. března 2017 (2017)
Paul Pörtner, Splašené nůžky : první inscenace sedmdesáté první sezóny 2015/2016 : premiéra 12. a 13. září 2015 (2015)
Patrick Hamilton, Provaz : [premiéra 21. února 2014 v Divadle Reduta (2014)
Podpora kultury z Evropské unie do roku 2020 (2016)
Josef Skupa: the birth of a modern artist (2015)
Puppet cabaret: visual idioms, performance technologies and the poetics of Czech special puppets in a European context 1850–1950 : (from artistic automata through trick and variety puppets, to puppet cabaret and variety show clowns and acrobats) (2015)
Piran - Berlin, Evropski filmski projekti Františka Čapa (2017)
LET HUSY z Brna až do Amsterodamu a Avignonu (2017)
Splynutí při věřitelské solidaritě v novém občanském zákoníku (2014)
Imagine the Utopia! Rethinking Alain Badiou´s Theatre-Politics Isomorphism (2018)
O zřízení JAMU a zřízení, zrušení a obnovení jejích fakult (2018)
Co dělat, když vítězí seriál… (2018)
Instituce a jejich duše (2018)
Současná dramatika jako výzva k diskuzi (2018)
Estetika umění mimu Étienna Decrouxe (2018)
Radio documentaries in the reflection of the International Feature Conference (2018)
Výchova dramaturgií, výchova k dramaturgii : Pedagog v roli dramaturga, dramaturg v roli pedagoga (2018)
Glitche v očích (2018)
Ctibor Turba - pedagogika v mimickém a komediálním divadle (2019)
Strategie kultury a kreativních odvětví města Brna (2018)
Spolupráce režiséra s hudebním skladatelem na vzniku činoherní inscenace (2018)
Stáhnout se do kořenů a nalézt živé slovo (2018)
Má tanečně-pedagogická praxe (2018)
Cestou k počátkům divadla (2018)
Pracovní sešit: Světelné technologie a sály Hudební fakulty JAMU v Brně (2019)
Kostnice u sv. Jakuba (2014)
Anxious Affinities: How Theatrical Performance Can Generate a Platform for Interpersonal Dialogue (2017)
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi hercem: úvaha o významu jazykové výuky a výchovy v rámci herecké výchovy (2017)
Bohumil Hrabal, Ostře sledované vlaky : premiéra 24. ledna 2014 v Mahenově divadle (2014)
Strategie dramaturgie (2017)
Kam zmizol scenárista Obchodu na korze? Osudy Ladislava Grosmana v rokoch 1968 až 1973 a prípad Rendez-vous strýce Davida (2018)
Cesta neslyšícího studenta Ateliéru výchovné dramatiky Neslyšících k vědomí profesní identity (současná realita) (2018)
Zdeněk Pospíšil ve švýcarském exilu (2019)
Dekompozícia ako rozklad klasického logos (2013)
Loutka mezi divadlem, filmem a televizí 1950–1960 – Výtvarný jazyk televizních pořadů a filmů s divadelní loutkou (2014)
Divadelní festival Velkolhotecká škola (2014)
Výzkum fyzikálních vlastností světla v mobilním simulačním světelném modelu a jejich využití v praxi (2014)
Velkolhotečtí herci aneb Jak Lhoťáci z(a)koušeli divadlo (2015)
Loutka mezi divadlem, filmem a televizí 1970–1980 (2014)
Různorodé obsahy oboru Dramatická výchova (2014)
K určení auditora veřejnou vysokou školou (2019)
Fenomenální tělo jako prostředek performativního utváření skutečnosti (2019)
Analýzy představení současného tance/performance (2016)
Velkolhotecké divadelnění ve Slepé uličce (2016)
Fungování kulturních center (2016)
Loutka mezi divadlem, filmem a televizí 1980 - 1990 (2016)
How Movement Works (2017)
Alenka – inscenace s využitím uměleckého tlumočení do českého znakového jazyka (2017)
Rozhlasová dokumentaristika v zrcadle International Feature Conference (2017)
Světelný design jako poslední kauzální rámec divadla (2019)
Psycho-plastic Scenography: The Tristan and Isolde Case (2019)
Freedom as a Burden (Legacy revisited!) (2018)
Násilí v umění a jak může působit reflexe kritiky (2019)
Workshop Artistic Research (2019)
LED technologie a pájení (2019)
True Self-expression (2019)
Conversations About Teaching of Performance Design: Views, Perspectives and Evolution. AMERICA – EUROPE – ASIA (2019)
Být sokolem: o performativním utváření národní identity v sokolském hnutí (2019)
Tělo v pohybu: performativita sokolského hnutí v období formování moderního českého národa (2019)
Cena Václava Königsmarka (1. místo v kategorii Disertační práce) (2019)
Londýnská výročí (2019)
Manipulation of Reality Through an Interactive Game: Remote X as an Example of New Modes of Spectatorship (2019)
Písně V+W tlumočené do znakového jazyka (2016)
Umělecké tlumočení vybraných písní do českého znakového jazyka (2017)
Sestup ke kořenům. Divadlo jako hledání jedinečnosti lidské identity (2019)
Divadlo za demokracii - Theatre for Democracy (2019)
Transparent-text a informace ve vizuálním kódu: Philippe Quesne, Pražské Quadriennale, Farm Fatale (2019)
Role překládání ve výuce cizích jazyků obecně a zvláště na Divadelní fakultě JAMU (2007)
Znakový jazyk jako součást představení (2005)
Commedia dell'arte Divadla na provázku (1974 - 1985) (2010)
Finanční aspekty (2010)
Scénografové ve službách Les Ballets Russes (1909-1912). Počátky divadelní secese (2007)
Vliv psychiky na taneční výkon žáků a studentů (2007)
Tóny duhy (2004)
Verbální sochařství okamžiku či prostředník interakce? (2004)
Výukový videopořad - možnost ovlivnění informovanosti? (2004)
videopořad NESLYŠÍCÍ (2003)
Zážitky canterburské (2019)
Psycholožka a vrah na erotické lince (2019)
Behind the Curtain of Phylogeny: From Theatrical Anthropocentrism to Interspecies Appreciation (2019)
DIVADLO S LOUTKAMI – MALÉ ALE NAŠE (2018)
Váchalův Krvavý máj (2019)
Současná původní slovenská rozhlasová hra (2019)
Reflexe vlastní režijní práce (2007)
Úvodem k unikátnímu svědectví: Jaroslav Svoboda ? Nebyl jsem pouhým účastníkem (2010)
Cesta od dramatické výchovy k oboru Divadlo a výchova (2009)
Za české a zároveň mezinárodní loutkářské muzeum (2012)
Eva Tálská aneb Se mnou smrt a kůň (2011)
Brechtovská divadelní poetika (2007)
Das Schöpferische Wort/Tvůřčí slovo (2007)
Divadlo jako extáze (2006)
Mýtové kořeny dramatických postav II. (2003)
Jazyk a divadlo: několik velmi obecných a několik velmi konkrétních postřehů (2010)
Podoby současné scénografie (2003)
Denník z režijnej asistentúry v Odin Teatret (2012)
Principia mim-ethika (2010)
Hra. Hra jako sociokulturní univerzálie a hra jako genus proximum dramatické kultury. (2008)
Vladimír Čermák divadelník (2009)
LOUTKA MEZI DIVADLEM, FILMEM A TELEVIZÍ 1970-1980 II (2018)
LOUTKA MEZI DIVADLEM, FILMEM A TELEVIZÍ 1970-1980 III (2018)
Loutka mezi divadlem, filmem a televizí 1970-1980 VIII (2019)
LOUTKY ZE STARÉ PŮDY (2018)
Odvaha požádat o pomoc (2019)
Dobrou noc, pane profesore (2019)
Hvězdné nebe nad hlavou (2019)
Plíživý skřet jménem Parkinson (2019)
9th Conference of Doctoral Studies in Theatre Practice and Theory. Experience as a Research Method in Performing Arts. (2019)
Taneční technika Lestera Hortona (2017)
Popiš mi tu proměnu : rozhovory s básníky (2010)
Ingmar Bergman (1918-2007), Sedmá pečeť = Ingmar Bergman (1918-2007), (Det sjunde inseglet) : [česká premiéra 8. února 2013 v Mahenově divadle (2013)
Sídliště Lesná v kontextu času = Block housing estate Lesna in context of time : zkrácená verze Ph.D. Thesis (2016)
Bytosti jménem houba (2016)
The puppet and the modern : visual style of Czech family puppet theaters, theater clubs and art scenes in the early 20th century as a unique reflection of avant-garde and modernist currents by Czech artists (2014)
Na houby : s tatou Arnoštem Goldflamem a synkem Josefem Poláškem : český houbařský rok (2016)
Divadlo jako neodhozený žebřík : texty o autorském, alternativním a studiovém divadle (2015)
Hermeneutika dějinnosti ve filmovém eseji Karla Vachka a Chrise Markera (2013)
Existenciální divadlo snění : rekonstrukce a analýza inscenace HaDivadla Písek (Tak dávno..., 1988) (2016)
Dialog uměním : filozofie mimésis v kultuře dialogu (2016)
Krása ve filmovém dokumentu (2014)
Umění a ctnost : k teorii umělecké reprezentace (2013)
Pane profesore - uděláme vám scénu : Jaroslavu Vostrému, zakladateli a tvůrci české scénologie (2016)
Kdo umí, učí : RUV 2010-2015 (2016)
Anja Hillingová, Spolu/Sami (2015)
Proč Einstein nenosil ponožky : jak zdánlivě nepodstatné věci ovlivňují naše myšlení (2016)
Franz Cap : průvodce životem a dílem filmového režiséra Františka Čápa (2016)
České pohádky : německo-české vydání (2016)
Märchen der Brüder Grimm = Pohádky bratří Grimmů (2015)
Václav Cejpek - Zbyněk Srba - Jan Šotkovský, Betlém : pastorála, aneb, hry vánoční : třetí inscenace šedesáté páté sezony 2009/2010 : premiéra 31. října 2009 na Činoherní scéně Městského divadla Brno (2009)
Pravděpodobný příběh Františka Čápa (2017)
Cesty k herecké pedagogice : reflexe metod několika současných přístupů (2016)
Faust versus Wagner. Úvaha o vědeckosti, svobodě a Šafaříkovi (2015)
Franz Cap: Průvodce životem a dílem (2017)
Dramatická tvorba ostravského studia Československé televize (1955-1991) (2017)
Text jako rám – text jako objekt. Mapování strategií práce s textem v současném evropském (konceptuálním) divadle (2019)
Audiovizuální propaganda: české země mezi Sovětským svazem a Německem 1914-1989 (2019)
Obnova paměti vesnice – Inscenační činnost ve Velké Lhotě v letech 2008–2012 (2013)
Inscenace Eulen bleiben immer v divadle Theater Brett – Ernst Jandl (2013)
Výzkum tandemové komunikace prostřednictvím tvorby a analýzy inscenace (2013)
Inscenační postupy a metoda režijní práce Aloise Hajdy s ohledem na inspirační zdroje a impulsy (2013)
Divadlo ve výchově se zaměřením na recepci a reflexi divadelního díla ve spolupráci s Národním divadlem moravskoslezským v Ostravě (2012)
Velkolhotečtí pěvci aneb Hledání zapomenutého (2015)
Paradox Rimini Protokoll (2014)
Chéreauovo nastudování Wagnerovy tetralogie Prsten Nibelungův (2013)
KočéBRování 2015: Tisíc a jedna noc aneb Divadlo je lidská zkušenost (2015)
Percepcia pohybovej komédie v zahraničí (2015)
Problematika inscenované autenticity (2014)
Transformácia niektorých špecifických motívov Ladislava Grosmana vo vývojo-vých fázach scenára Obchodu na korze nájdených v archíve Filmového Studia Barrandov (a stopy Grosmanovej scená-ristickej tvorby v ďalších archívoch) (2016)
Příklady výuky na literárně-dramatickém oboru (2014)
Alternatívne metódy výučby práce s hlasom (prípadové štúdie) (2020)
Postavenie filmu pre mládež na Medzinárodnom filmovom festivale v Berlíne a v dánskom filmovom inštitúte (2017)
RAZZLE DAZZLE (2017)
Typologie a problémové oblasti mezinárodních projektů spolupráce z pohledu divadla repertoárového typu (2017)
Oxana Smilková: Absolutní štěstí mouchy aneb poslední mystifikace Salvadora Dalí (2014)
Vědecký překlad jako praktická dovednost (2014)
Ivan Foletti et al.: Making the Past Present. Meeting with Medieval Conques. (2019)
Projekt Osobnosti Divadelní fakulty JAMU (2019)
Velcí tvůrci vždy překračovali hranice mezi vědou a uměním (2018)
Dekompozičné princípy v inscenačnej tvorbe (2015)
Heinrich von Kleist, Princ Homburský : třetí inscenace sedmdesáté sezóny 2014/2015 : premiéra 8. a 9. listopadu 2014 na Činoherní scéně (2014)
Klaus Mann, Mefisto : příběh jedné kariéry : premiéra 9. února 2013 : šestá inscenace šedesáté osmé sezóny 2012/2013 : Městské divadlo Brno, Činoherní scéna (2013)
Metoda taneční výchovy technikou Lestera Hortona (2015)
Studie o herectví a jeho pedagogice (2016)
Obraz normalizační společnosti v dramatické tvorbě tehdejšího brněnského studia Československé televize (2015)
SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2010-2014 (2015)
Autor stržený proudem a stísněný tvarem (2015)
Umění loutky (2019)
Ondřej Sekora: Mravenčí a jiné práce (2020)
Umění loutky II (2019)
Česká loutka jako artefakt (2019)
Z Ulice do Počátek (2019)
Loutka mezi divadlem, filmem a televizí 1970–1980 IV (2018)
Loutka mezi divadlem, filmem a televizí 1970–1980 VI (2019)
Loutka mezi divadlem, filmem a televizí 1970-1980 VII 2 (2019)
Měnit ne v ano – o omylech a předpojatostech osobních i společenských (2019)
Teatr 21: divadlo herců se specifickými možnostmi (2019)
Pidluke! Padluke! (2019)
Káťa a Bajaja (2019)
Diverzita ženskosti (2019)
Let’s get together! The importance of international cooperation in radio-making (2020)
The Importance of Not Getting Stuck in Your Own Bubble (2019)
Fej... t... n (2019)
CAMPQ. Chci uvěřit... (2019)
Zdechliny autenticity v umělých peklech : Divácká participace jako aktivizační činitel v současném divadle (2019)
Cadavers of Authenticity in Artificial Hells: Researching the Relational and Participatory aspects of a Performance (2019)
Technika Lestera Hortona v obrazech (2019)
Theatre Symposium Brno 2018 - Tendencies in Contemporary Theatre Directing and Theatre-directing Education (2018)
Techniky projektového řízení v praxi kulturního organizátora (2019)
Divadlo Aldente: od spontánní akce k tvorbě postavy (2019)
Jak úspěšně řídit kulturní projekty (2018)
Unknown as a Research Method in Performing Arts (2019)
eMet neboli Pravda, Met neboli Mrtvý (2019)
Prezentace výsledků diskuse o uměleckém výzkumu ze dne 22. března 2019 (FAVU VUT v Brně) (2019)
Užší nominace na cenu Divadelních novin v kategorii Publikační počin v oblasti divadla (2019)
Cognitive Phenomenology: the Promising Pragmatic Marriage of Methodologies in the Field of Theatre Studies? (2016)
David Strnad: Technika Lestera Hortona v obrazech / Lester Horton’s Technique in Pictures (2019)
Giraudoux/Zetel: Elektra (2017)
Vědecký překlad jako praktická dovednost (2015)
Umělecký výzkum v interdisciplinární perspektivě (2018)
Přednášky o divadle a umění 2 (2018)
Spolupráce Jána Zavarského s Divadlem (Husa) na Provázku (2018)
Metaforická metoda, Já si vybírám kočku (2017)
Herecká cvičení Josefa Karlíka (2017)
Metody výuky muzikálového zpěvu (2017)
The Polyphony of Contemporary Theory of Theatre (2017)
Video Tracking as a Tool for Performance Analysis (2017)
O hereckém výkonu Niky Brettschneiderové v inscenaci Zapomenutý vězeň (2017)
Divadlo a výchova (úvahy o oboru) (2016)
Leoš Janáček. K 90. výročí úmrtí skladatele. (2018)
O jasu (2018)
Kapitoly o dabingu (2013)
K zákonu o službách spojených s užíváním bytů, 1. část (2014)
K zákonu o službách spojených s užíváním bytů, 2. část (2014)
K osvobození nevládních nevýdělečných organizací od soudních poplatků (2015)
K zajištění možnosti pokračovat ve studiu (2018)
Slova o Mimu (2018)
Zvuk je sexy, aneb je rozhlasový dokument underground? (2018)
Tendence v současném herectví a herecké pedagogice (2017)
Filmy pre mládež na európskych filmových festivaloch: Berlinale Generation a Giffoni Experience (2018)
Rozhlasová hra, která změnila svět (2018)
Stylizace jíst duši (2017)
Mental Activization of Spectator in Contemporary European Political Theatre (2018)
Mentální aktivizace diváka v současném evropském politickém divadle (2018)
Bipolární past : Vyhraněnost jako princip aktivizace v inscenacích Olivera Frljiće „Balkan macht frei“ a „Naše násilí a vaše násilí“ (2019)
Jiřina Ryšánková Vstříc novým formám (2018)
REPERTORY THEATRES: OBSTACLES IN INTERNATIONAL COOPERATION (2018)
Úvod do základních problémů kompozice dramatického tvaru z pohledu herecké pedagogiky (2018)
Se studenty činoherního herectví na cestě ke komedii dell’arte (2018)
Analýza dramatu / analýza inscenace – a k čemu na umělecké škole? (2018)
Okamžik čili Křídel mávnutí v přítomnosti dokumentaristově (2018)
Cesty k přirozenosti hlasového projevu (2018)
Pedagogická režie a Pedagog režisérů (2018)
Nástin tvůrčích postupů divadelního souboru Buranteatr (2018)
František Čáp – Franz Cap (2018)
Vnímání jako hlavní impulz herecké tvorby (2018)
Poznámky o režii a dramaturgii (2018)
Aspekty výuky v rámci kulturní identity (2018)
Dabing nebo titulky? (2018)
Od uměleckého výzkumu k radikálnímu bádání, od vědy k diplomacii: polemický esej (2018)
Devětsil a divadlo (2019)
Devětsil and the Theater (2019)
Senzační rozhlasová hra včera a dnes (2019)
The Ever-expanding Horizons of Theatre (2022)
"Don't Touch Me": Rethinking the Politics of Distance in Space Organization (2023)
Režisér a hudebník jako partneři dialogu v rámci improvizace (2022)
Stanislavsky tradition in teaching Acting at JAMU (2022)
První pokusy s bezdrátem (2022)
Winterbergova poslední cesta (2022)
Vzpoura strašidel a Kristýna se (ne)v(z)dává (2022)
Kočka vs. Pes (2022)
Marný zápas s vlastními běsy (2022)
Láska krví zkropená (2022)
V mysli sériových vrahů (2022)
Adrianův tajný deník poprvé v nezkrácené verzi (2022)
Theatre Conference JAMU 2022 - Touching Limits/Crossing Borders of Theatre (2022)
Koprodukce - vymezení, přínosy a možnosti rozvoje (2023)
(Ne) závislá spojení II (2022)
The Diversity of a Human Being - The Uniqueness of its Expression (2023)
Mapování vzniku a proměny inscenační partitury (2021)
Michael Chekhov et l’eurythmie de Rudolf Steiner (2022)
Výskum publika Young Film Festu (2021)
Princípy špekulatívnej kresby v tanečnom umení a vzdelávaní (2022)
WEAK WOMAN DANCE VOL I-III (2022)
Einige Anmerkungen zum Roman "Der Dichter" (2023)
Ausgewählte Aspekte des künstlerischen Schaffens von Friedrich Dürrenmatt (2023)
Discussing the Teaching of Dramaturgy: Several Perspectives from the Field(s) (2022)
Inclusion Through Theatre: A Journey of an Actor with Down’s Syndrome to Cognisant Artistic Creation and Social Acceptance (2022)
Umělecké a pedagogické metody Františka Daniela v kontextu jeho československého, amerického a belgického působení (2020)
Jak se učí film v Evropě? Analýzy metodik, učebnic a odborných textů (2022)
Hodnotitel dotačního programu města Brna, oblast Audiovize (2022)
Umění persvaze (2022)
Artists of the stage revolutions of the interwar period & Josef Svoboda, pioneer of 21st century technologies (2022)
Moderation einer Lesung der österreichischen Schriftstellerin Eva Menasse (2023)
Hoe Frank Daniel de Belgische film herschreef (2023)
Look, the power of the human spirit again, has broken the hard rock wall here... Ballet Excelsior on the stage of the National Theatre in Prague in 1885 (2023)
Loutka mezi divadlem, filmem a televizí. Výtvarný jazyk filmů a televizních pořadů s divadelní loutkou 1950–2020 (2023)
Cine Teatro Saura (2019)
Nové cesty ke Stanislavskému (2025)
Teoretická a umělecká východiska Františka Daniela v kontextu jeho působení na univerzitě USC (2024)
Cesty uměleckého výzkumu (Rozhovory o tom, kam směřuje umělecký výzkum) (2023)
Kolokvium CESTY UMĚLECKÉHO VÝZKUMU (2023)
Specifika divadelního vzdělávání ve vzdělávacích institucích ve Velké Británii (2022)
HERECTVÍ V RODU * OD ROMANTICKÉHO HERECTVÍ 19. STOLETÍ K HERECKÝM PRINCIPŮM SOUČASNOSTI (2023)
Osvobozené divadlo. Na vlnách Devětsilu. Přednáška - Kabinet pro studium českého divadla, IU - Divadelní ústav Praha (2023)
Hradecká divadelní konzervatoř: obor činoherní herectví (2023)
TVORBA 3D MODELŮ DIVADELNÍCH PROSTOR PRO VYTVÁŘENÍ SCÉNOGRAFICKÝCH NÁVRHŮ (2022)
Klein... Pavel Klein... (2017)
Dodatek ke znovu nalézanému Hlávkovi (2015)
České a umělecké studio Vladimíra Gamzy (2021)
V zahradách Thespidových. K vývojové problematice českého jevištního výtvarnictví XIX. století / Srba, Bořivoj. (2015)
Sbírka štočků zachycujících brněnská teatralia (2018)
A World Behind the Space (Historical Analysis) (2018)
Perform the Imagination...! (if it´s easier to describe through it) (2022)
Vlasta Fialová (1928-1998) (2018)
Na tónech Skácela (komponovaný pořad o Janu Skácelovi) (2022)
Osvobozené divadlo - Na vlnách Devětsilu (Beseda s dr. Čechem) (2023)
Osvobozené divadlo - Na vlnách Devětsilu (2022)
Život máme všichni před sebou : rozhovor s divadelní historičkou, kritičkou a pedagožkou Margitou Havlíčkovou / [rozmlouvali] Andrea Jochmanová a David Drozd (2018)
Current Issues in Performance Analysis. Proceedings of the International Conference (Theatre Faculty of Janáček Academy of Music and Performing Arts Brno, 21–22 November 2014). In memoriam prof. PhDr. Bořivoj Srba, DrSc (2017)
Salón původní tvorby 2023 (2023)
Setkání s Těsnohlídkem : Přednáška z cyklu Setkání s osobnostmi našeho kraje (Knihovna Jiřího Mahena Brno) (2023)
ZAPOMENUTÉ KNIHY: Dvaačtyřicátá rovnoběžka (2023)
Michail Čechov a eurytmie Rudolfa Steinera (2023)
Dolmetschen an der museumswissenschaftlichen Tagung Open Round Table of Museology (2023)
Teoretická východiska translatologické srovnávací analýzy literárních textů (2023)
Výuka herectví na JAMU v době "povinného Stanislavského" : rozhovory s absolventy (2023)
Working with a Specific Place in the Context of Theatre Education (2023)
Pasportizace divadel a hracích prostor (2023)
Zpráva z výzkumu: Evropské divadelní soubory herců s mentálním znevýhodněním (2024)
Ján Zavarský (2022)
Pokus o hnutí: cesta k založení Centra experimentálního divadla / nástin dokumenty proložené historické evokace (2023)
Common Space: symposium of site-specific theatre (2023)
Praktický výzkum (2023)
Theatrum.online (2023)
‘They Dated out of Pure Love’: A Brief History of the Czech Infatuation with the Musical (2023)
Být hercem, učit být hercem (2023)
Optimism And Hope-not the Same (2023)
Neslyšící v umění a edukaci – aktivity v Brně (2023)
Język migowy w pedagogice teatralnej (2023)
The Fragile Stage: Public Service in Theatre as a Track to “The Good Life” (2023)
Specifika divadelního lektorství ve Velké Británii (2022)
Prezentace výsledků výzkumu "Divadlo a výchova jako cesta ke vzdělávání žáků se sluchovým postižením a dalšími vzdělávacími potřebami" a workshop. (2023)
Divadelní kritika a publicistika v kontextu dotačních řízení: mapování postavení odborné kritické reflexe v kvalitativním procesu posuzování žádostí o dotace (2024)
Analýza scénického prostoru pomocí jasové mapy (2019)
Narativní výzkum – Miroslav Bambušek (2018)
Význam International Feature Conference v kontextu doby (2018)
Komparácia dramaturgických prístupov ku kinematografii pre mládež na vybraných európskych filmových festivaloch (2019)
Studium a výběr scénických projektů ze zahraniční scény pro realizaci analytické části disertačního výzkumu: Text jako objekt a subjekt v současném konceptuálním divadle (2019)
Vznik, fixování a proměny rytmu v činoherní inscenaci (2019)
Osobnosti Divadelní fakulty JAMU (2020)
Súčasná kinematografia pre mládež v prostredí európskych filmových festivalov s fokusom na britské filmové festivaly v online prostredí (2020)
Súčasné trendy vo výučbe práce s hlasom: prípadové štúdie (2021)
Členka Sněmu RVŠ a současně Komise pro vědeckou činnost a Komise pro UVŠ (2024)
European Radio Documentary (2024)
Vést divadlo... Příběh třiceti let vzletů, pádů a zvratů (2024)
Die Sprache, die die Sprache spricht Reiner Kunzes Werk als sprach- und literaturdidaktischer Impuls für Lernende des Deutschen als Fremd- und Zweitsprache (2024)
Divadlo pod proudem doby. 30 let Národního divadla v Brně (1989-2019) (2024)
Ethical goals as a criterion of creation. Czechoslovak Theatre on a String in 1980s (2024)
Symposium Inkluze divadlem: Cesta herce s Downovým syndromem k cílené umělecké tvorbě a k přijetí do společnosti (2021)
Tendencies in Contemporary Theatre Directing and Theatre-directing Education – Fragments from a Symposium (2021)
Researching Subjectivity And Subjectivity of Research (2021)
Hamlet chytrý jako rádio (2020)
Závěrečná zpráva o řešení studentského projektu - Americká filmová scenáristika a jej aplikácia v európskom prostredí: Tri prípady denníku komornej (2022)
Workshop Vyprávění (2022)
Výskum publika Young Film Festu (2022)
Jevištní technologie v 21. století (2022)
The Systemic concept of ‘not knowing’ in the medical context (2022)
Poetika Osvobozeného v opavském výkřiku. Recenze knihy Jiří Knapík. Heller & Kristian aneb Opavská Vest pocket revue (1933). Hra „Kaolin a Majolika“ a inspirace Osvobozeným divadlem. Edice pramenů. Opava: Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě, 2020. 215 s. (2021)
Do Brna široká cesta : Kramářské písně se světskou tematikou : Katalog k výstavě (2020) (2020)
Prozření Genesiovo : Bořivoj Srba (2015)
Rekonstrukce historie divadla jako tvůrčí proces (Sonda k připravované publikaci Zpřítomnit nepřítomné) (2019)
Prague School Theatre Theory and Its Contexts (Afterword) by Pavel Drábek (with Maritn Bernátek, Andrea Jochmanová and Eva Šlaisová) (2016)
Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Q, Řada teatrologická - Q7 (roč. 53/2004) (2004)
Život spřádaný divadlem. Prof. PhDr. Margita Havlíčková (4.1.1949-7.5.2023) (2023)
Theatre Conference JAMU 2023 - Balancing Conflicts/Conflicting Balance (2023)
Coming to Closeness / Близькість. Performativity of Documentary Auteur Theatre Sharing (2023)
Divadlo a výchova jako cesta ke vzdělávání žáků se sluchovým postižením a dalšími vzdělávacími potřebami (2022)
Metodika filmové a audiovizuální výchovy. Cesta do světa pohyblivých obrazů (2024)
Workshop PASPO: Pasportizace - Architektura - Scénický provoz - Péče - Otevřenost (2023)
Projektové řízení. Eventy profesionálně (2023)
Fotometrické vlastnosti LED pásků (2024)
Americká filmová scenáristika a jej aplikácia v európskom prostredí: Tri prípady denníku komornej (2023)
Dmitrij Bykov: jak porozumět Rusům za války? (2022)
Zpracování lokálních témat v Jihočeském divadle a Městském divadle Zlín (2022)
Prezentace výsledků výzkumu "Divadlo a výchova jako cesta ke vzdělávání žáků se sluchovým postižením a dalšími vzdělávacími potřebami" a workshop. (2023)
Vznik, fixování a proměny rytmu u vybraných inscenací s přihlédnutím k vlastní režijní praxi (2024)
Metodika pěvecké techniky Kena Tamplina (2018)
Choreografická tvorba Jiřího Bartovance na příkladu dvou odlišných inscenací eMet a Svoboda (2018)
Znovunavázání vztahu mezi obcí a Radostickým mlýnem (2018)
Využití bílého LED pásku s vysokým CRI jako autonomního světelného zdroje pro násvit divadelního představení (2019)
Jubilejní 45. ročník IFC – faktory modernizace, její průběh a následky (2019)
Nové prístupy k telu, pohybu a improvizácií v skupinovej práci. Účasť na medzinárodnom vzdelávaní (2019)
Český filmový a televizní dokument o umění (2024)
Herci „národa“ aneb Cesta herců HaDivadla, které nikdo nezná, z Prostějova do Brna na konec světa a zase zpátky (2024)
Možnosti aplikace prvků lidového divadla na současnou inscenační tvorbu pouličního performativního umění (2023)
Limity dramaturgie a scenáristiky při tvorbě dokumentárních formátů pro artové televizní kanály pohledem zahraničního producenta (2020)
Členka Sněmu RVŠ a současně Komise pro UVŠ (2024)
Art týden: Dokument Vězení dějin (2024)
Salón původní tvorby 2024 (2024)
Na dvě deci a chlebíček - recenze v Týdeníku Rozhlas (2021)
Chameleon aneb Josef Fouché (2023)
Josef Kovalčuk (2025)
Specifika divadelního lektorství ve Velké Británii (2022)
Actus Petri (2024)
All the ladies… on the Stage: Feminism, femininity and concept of „Civilised Woman” and pacifistic activities in the spectrum of czech avant-garde. European Network for Avant-Garde and Modernism Studies (EAM) conference, Jagiellonian University Krakow, 17.-19.9.2024 (2024)
Voices of Culture Report - Status and Working Conditions for Artists, Cultural and Creative Professionals (2021)
Šest knih o filmu, které vám nesmí chybět! Seriál pro rodiče #2 (2021)
Filmová a audiovizuální výchova na 47. LFŠ v Uherském Hradišti (2021)
Podílet se na Stvoření : k novému politickému čtení Martina Bubera v divadelní teorii i praxi (2021)
Sochy a živly - work in progress (2023)
Kompozícia Hana (2021)
Odhmotnění tělesnosti Loie Fuller (2021)
Muzeum zavřené ≠ spící (2021)
Mizející (2021)
The Image of Girls in Contemporary Art Cinema for Youth (2021)
World of Girls in Contemporary Art Cinema for Youth in European Context (2021)
Co by bylo, kdyby... (2021)
Boží mlýny melou (2021)
Encyklopedie ptáků pro malé ornitology (2021)
Zvítězí kvantita nad kvalitou? (2021)
Divadlo Husa na provázku a Jiří Mahen (2021)
Společenství věřících a komediantů (2021)
Svatba (a další...) K setkání Husy na provázku s Bertoltem Brechtem (2021)
Překladatel musí nejlépe ovládat jazyk, do kterého překládá (2021)
Sixties’ Not Dead (2021)
Testimony as an Act of Political Resistance (2021)
Ukaž mi to! Dialogické využití pískoviště při práci s malými dětmi v praxi klinického psychologa (2021)
Karamazovci: rekonstrukce inscenace prostřednictvím komiksové knihy (2021)
Vtelená skúsenosť ako spôsob písania a čítania tanca (2021)
Staré a nové smlouvy s divákem (skici k velkému tématu) (2021)
Irské jaro: Mezinárodní rozhlasová setkání 2019 (2021)
Česká porevoluční kritika optikou činohry Národního divadla (Alena Zemančíková: Zpětné zakreslení cesty: Činohra Národního divadla v letech 1990–2015) (2021)
Divadelní umění, postupy a techniky jako trenažér komunikačních dovedností a občanských, sociálních a personálních kompetencí (JAMUNI) (2021)
Problém Brecht I – U nás (2021)
Problém Brecht II – Jinde (2021)
Vícejazyčný terminologický glosář dramatických umění (2021)
Pohádky ve znakovém jazyce (2021)
Rozvoj komunikačních kompetencí novou vzdělávací metodikou, vycházející z objektivního hodnocení biosignálů performera a recipienta (2019)
Sedimenty diagnózy wellness (2021)
Umělecký výzkum tvorby divadelních inscenací s herci s Downovým syndromem jako účinného prostředku sociální inkluze (2019)
The Deaf and Music. Artistic Interpreting of Music into Czech Sign Language (2021)
"Wir haben kein Theater!" / "We Do Not Have Any Theatre!" (Czech Avant-garde Stage in 1920s) (2021)
S čím se potýkají asexuálové - recenze v Týdeníku Rozhlas (2021)
Akademičtí pracovníci a funkcionáři veřejných vysokých škol (2021)
Introduction – An Insight into the Political in the Doctoral Theatre Research (2021)
Lauter schwierige Patienten Einige Anmerkungen zum österreichisch-schweizerischen Literaturdreigestirn (2021)
Friedrich Dürrenmatt – Einführung in sein literarisches Werk (2022)
Rozhovor s překladatelkou Terezou Semotamovou o románu "Koala" Lukase Bärfusse (2022)
Tlumočení na konferenci Forum of Museology (2022)
Tlumočení autorského čtení Stefana Sodera (2022)
Závěrečná zpráva o řešení studentského projektu - Princípy observácie [...] (2022)
Denník komornej - Benoît Jacquot (2015) - scénosled (2022)
Actress forced to boring Motherhood and her Ascenscion to the Stage again (2022)
Dance Education As a Polyphonic Experience (2022)
Osobnosti Divadelní fakulty JAMU (2020)
Komunikátor (2016)
Tanec v domácím vězení, Jiří Bartovanec: Co může tanečník dělat, nemůže-li tančit?, Martin Dvořák: Vyhraje duch anebo hmota?, Zdenka Brungot Svíteková: Karanténa další dva roky je děsivá představa (2020)
Brno v pohybu. David Strnad: Tanec je výměna názorů mezi tanečníkem a divákem, Martin Dvořák: Snažím se objímat, Viktor Černický: důležité je objevit v sobě identitu bastarda, Tomáš Janypka: Zajímají mě poryvy šílenství i projevy lásky, Eva Rézová: Chce-li člověk studovat současný tanec, musí z Brna odjet, Pierre Nadaud: Divadlo je umění performerů (2018)
Ivan Buraj: Divadlo jako zkoumání cizího (2020)
Dalibor Buš: Byl jsem nejhorším fotbalistou v republice (2019)
Dialogical Co_therapy (2020)
Všimnout si v zrcadle člověka… (Josef Karlík) (2020)
Alexej Pernica jako pedagog v ateliéru dramatické výchovy (2020)
Zrod ateliéru dramatické výchovy (o Daně Svozilové) (2020)
Ladislav Lakomý jako pedagog herectví (2020)
Útek ako motív (2020)
Dialogy z obrazovky (2020)
Dialogical Use of Sandtray (2020)
První velká vlaková loupež (2020)
Senzace v rozhlase (2020)
Metaphors We Dramaturge By (2020)
Když smrt tančí na vlnách rozhlasu (2020)
Konferenční příspěvek: Rozhlasové hry s dramaticko-publicistickou strukturou (2020)
Student representative at E:UTSA (Europe: Union of Theatre Schools and Academies) (2021)
Skálopevně - recenze v Týdeníku Rozhlas (2021)
Festival jako prostor k edukaci a rozvoji studentů (2020)
V Brně poprvé, ale ne naposled - Marián Amsler, SKUTR a Štěpán Pácl na festivalu Setkání/Encounter (2020)
Tektonika stability a rutiny (2020)
Zlatý kolovrat (2020)
Smetana z šedozonního hrnce? (Scéna 1980–1989) (2020)
Tastes of Encounter (2020)
Zpřítomnit nepřítomné. "Sorry za monolog" (2020)
Ekodramaturgie a enviro-art - téma číslo jedna v současném umění? (2020)
Zem na scéne: divadlo, dramaturgia a klimatická zmena (2020)
Členka rady Ministra kultury pro výzkum (2014)
Členka Rady českého střediska ITI (2019)
Umelá inteligéncia - Svet sa nám nestal (2020)
Práce na JAMU jako potěšení i poslání (výuka Rudolfa Krátkého) (2020)
Naučit studenty poctivé řemeslo (výuka Jarmily Lázničkové) (2020)
Medhat Aldaabal: Tancem bouráme zdi (2019)
Tereza Marečková: Svůj život neřídím (2018)
Matyáš Dlab: Mapujeme novou identitu městské kultury (2020)
Sympozium (NE)RISKUJ - Ekologie, crowd management a IT řešení pro festivaly (2020)
Herecký a pedagogický potenciál Zdeňky Gräfové (2020)
Pedagogická dráha Marie Waltrové (2020)
Pedagog uměleckého přednesu Miloš Kročil (2020)
Parallel/isomorphic Process As Challenge And Opportunity for Networks Dealing with High Violence Families (2020)
Skříně plné kostlivců (2020)
Na oslavě svátku sluchu (2020)
Odvaha – nežádoucí vlastnost (2020)
Skupina Hands Dance (2020)
Aleje 2020 - Mezinárodní žonglérská a divadelní dílna (2020)
Festival vysokých škol (2020)
Příliš málo břízek aneb Setkání jako pokus o setkávání (2020)
Mezinárodní festival divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER z hlediska finančního zajištění (2020)
Střípky z historie a současnosti Ateliéru výchovné dramatiky pro Neslyšící (2020)
Balada o veži (2020)
Culture and Tradition on Screen: Portraying the Endangered. Belgrade: Ethnographic Museum in Belgrade (2020)
Sedimenty, diagnózy, wellness (2020)
Text jako rám – text jako objekt. Mapování strategií práce s textem v současném evropském (konceptuálním) divadle (2019)
Pojď se mnou do světa - písně Jiřího Bulise tlumočené do českého znakového jazyka (2020)
Jak chtěl Konstantin Sergejevič poradit negeniálním (2020)
Normalizační Čechov Zdeňka Kaloče (2020)
Garantka segmentu Scénická umění v Radě RUV (2016)
Metaphors We Dramaturge By (2020)
Inkluze divadlem: Cesta herce s Downovým syndromem k cílené umělecké tvorbě a k přijetí do společnosti (2022)
Dialogisch-systemische Perspektiven auf eine somatoforme Schmerzstörung – ein familientherapeutisches Fallbeispiel, in dem drei große Männer, Schulterschmerzen und das Sexualleben eine Rolle spielen (2022)
Hodnotitelka projektů v programu NAKI III, Ministerstvo kultury ČR (2022)
Self-portrait: It makes you a more skilled filmmaker (2022)
Tlumočení Večera literárních rezidencí: Chris Michalski (DE) (2023)
Bez nápovědy : Vzpomínky Miroslava Plešáka a jeho přátel (2023)
8. Mezinárodní konference k otázkám filmové a audiovizuální výchovy. (2023)
Symposium o výchově a vzdělávání 15+ a křest učebnice Theatrum.online (2024)
Původní česká rozhlasová hra (2023)
Metašev: Pojem Dmitrije Bykova na pomezí ruského, českého a dvoudomého filmu (2023)
Prezentace výsledků výzkumu "Divadlo a výchova jako cesta ke vzdělávání žáků se sluchovým postižením a dalšími vzdělávacími potřebami" a workshop (2023)
Životní cyklus projektu mezinárodní spolupráce z pohledu divadla repertoárového typu (2018)
Tanec v muzeích a galeriích optikou estetiky performativity a estetiky instalace (2019)
Multimediální publikace Umělecké tlumočení do českého znakového jazyka (2019)
Prezentace výsledků výzkumu "Divadlo a výchova jako cesta ke vzdělávání žáků se sluchovým postižením a dalšími vzdělávacími potřebami" a workshop. (2023)
Audiovizuální propaganda – České země a Československo mezi Sovětským svazem a Německem 1914 – 1989 (2019)
Film a rozhlas: průniky a inspirace (2020)
Edukativní podcast a jeho potenciál v uměleckém školství (2022)
Kamera OKO - Kamerové nástroje filmové řeči (2025)
Působení hudby na herce a vědomá režijní spolupráce s hudebními zákonitostmi jeviště (2023)
Divadelní soubory herců s mentálním handicapem v zahraničí – studie různorodosti jejich provozu, potažmo přístupů k tvůrčí práci II. (2023)
Rezidencia v centre Ponderosa (Nemecko)- integrácia poznatkov a skúseností do odborného textu (2020)
Stíny slovanské divadelnosti (2024)
Manifesto: The FUN Project (2024)
Členka pracovní skupiny Slovenské akreditačné agentúry pre vysoké školstvo (2023)
Dlab: Existovat divadlem (2020)
Systemická supervize: Zkušenost se studiem na Tavistocké klinice (2020)
Pohybová výchova v podání Jiřiny Ryšánkové (2020)
Zradit sebe, nebo své blízké? (2020)
Krásy mam i klam (2020)
Svět, jak ho vidí ženy (2020)
Nominace na cenu Audiokniha roku 2020 (2021)
Berlinale 2020: Generation v znamení dievčenských príběhov (2020)
Stopětadvacetkrát Oldřich Nový. Přednáška z cyklu Osobnosti našeho kraje, Knihovna Jiřího Mahena, Brno-Chrlice (17.10.2024) a Brno-Černovice (23.10.2024) (2024)
Antonín Přidal – autor, překladatel, pedagog (2025)
Art Týden: Recenze podcastového seriálu Rozchod (2022)
Diskursive Aspekte der Sprachvermittlung an der Theater-Fakultät der Janáček-Akademie für Musik und Darstellende Kunst in Brno/Tschechien (2022)
Analýza scénického prostoru pomocí jasové mapy (2018)
Analýza naplňování konceptu veřejnoprávnosti v nizozemské televizi NPO – studijní pobyt (2020)
Co se hulí za školou? - recenze v Týdeníku Rozhlas (2021)
Členka Rady pro vědu, výzkum a ediční činnost Institutu umění (2016)
Dramaturgické úvody v Divadle Šumperk (2021)
SVĚT PODLE MUCHY – umění, tvůrčí zkušenost a výzkum (2021)
Problematika dalšího vzdělávání umělců a pracovníků v oblasti umění a kulturních a kreativních průmyslů. (2021)
Current Role of Artists in New Agenda for Cultural Policy - Challenges for Lifelong Learning of Artists and Cultural and Creative Professionals (2021)
Za Tlapkovkou do multiplexu aneb Jak děti (ne)seznamovat s kinem. Seriál pro rodiče #5 (2021)
Externí spolupracovník České školní inspekce - odborník pro umělecké vzdělávání (2021)
Taneční a pohybová výchova a Rytmická výchova v praxi MŠ. 1.stupně ZŠ a ŠD (2021)
Vplyv slovenských divadelných tvorcov na poetiku Divadla Husa na provázku (P. Scherhaufer, J. Zavarský, J. Ciller). (2021)
Member of the Evaluation Panel, Centre for Quality Assessment in Higher Education, Lithuania (2021)
Členka pracovní skupiny Slovenské akreditačné agentúry pre vysoké školstvo (2021)
Theatre Conference JAMU 2021 - The Ever-expanding Horizons of Theatre (2021)
Audience development, tady a teď (2022)
Radikální povstání bude temné a imanentní. Anebo nebude vůbec (2021)
Písně Jiřího Bulise – interpretace písní do českého znakového jazyka (2021)
Podcasty s nadhledem: Jedenáctkrát jinak (2021)
Válka je jejich osudem (2021)
Rozhlasové rozhledy: Důraz na rozhlasovost (2021)
Konec milosrdným lžím (2021)
Vznik Československa pohledem jedenáctiletého kluka (2021)
Vznik rozhlasové hry krok za krokem (2021)
Komentář k příspěvku profesora Lenka Borgdorffa (2016)
Aleje - Žonglérská a divadelní dílna (2021)
Ethnographic and poetic documentary lab (2021)
Hana Pražáková a rozhlas (2020)
Nová studie o rozhlasové režii (2022)
Hradecká divadelní konzervatoř: obor činoherní herectví (2021)
Sympozium SPOTLIGHT ON: kultura v regionech a kultura z regionů (2021)
Městské divadlo Brno v letech 1995-2020 aneb Dramaturgie na počátku nového tisíciletí aneb Dynamické čtvrtstoletí (2020)
Metódy výučby v neformálnom hlasovom vzdelávaní (prípadové štúdie) (2021)
Útek po útku (2021)
MEDEA_is_missing (2021)
Working with the Principles of Radio Journalism in Radio Drama (2021)
LET‘S GET TOGETHER! The Importance of Not Geeting Stuck in Your Own Bubble (2021)
Psychosomatic Symptoms – A Skillful Coach for Better Communication (2021)
Hodnotitelka projektů v programu ÉTA Technologické agentury ČR (2017)
Umělecké tlumočení do českého znakového jazyka (multimediální publikace) (2021)
Zvukový záznam jako audiokniha? (2021)
Saint-Exupéryho literární pásmo (2021)
Politics and Community Engagement in Doctoral Theatre Research (2021)
„Thomas Bernhard als Herausforderung für tschechische Übersetzer?“ (2021)
Tlumočení autorského čtení a rozhovoru s Angelikou Reitzer a Viktorií Hanišovou v Knihovně Karla Dvořáčka ve Vyškově (2021)
Tlumočení autorského čtení Ulrike Feibig (2022)
Nic lidského mi není cizí. Rozhovor se švýcarským autorem Lukasem Bärfussem (2022)
Súčasné trendy vo výučbe práce s hlasom: prípadové štúdie (2021)
Nájdi ma: Autoportrét (2022)
Workshop Dialog (2022)
Americká filmová scenáristika a jej aplikácia v európskom prostredí: Tri prípady denníku komornej (2022)
Workshop Teatralita (2022)
Autor Sherlocka Holmese zasahuje (2022)
Rozhlasové rozhledy: Temná cesta k šílenství (2022)
Atentát v nečekaných souvislostech (2022)
Pohádky o všelijakých věcech pro malé i velké (2022)
Každý se rodí s nějakým posláním… hlavně psi (2022)
Jekyll a Hyde v nové audioknižní podobě (2022)
Koprodukce - vymezení, přínosy a možnosti rozvoje (2022)
(Ne) závislá spojení III (2022)
Analýza poskytování dotací Ministerstvem kultury v oblasti živého umění 2012–2016 (2017)
Súčasné trendy vo výučbe práce s hlasom: prípadové štúdie (2021)
Súčasné trendy vo výučbe práce s hlasom (prípadové štúdie) (2022)
Spolupráce Jána Zavarského s brněnským Divadlem (Husa) na provázku (2022)
Smělé vize manifestové intimity (2022)
Návrh predmetu Hlasové laboratorium (2022)
Dialog hudby a herce z pohledu lyrického, epického a dramatického principu (zpráva z uměleckého výzkumu) (2022)
Prehlbovanie kontextové tanečního vzdelávania a tanečněj tvorby (2022)
Česká a slovenská filmová tvorba pre deti a mládež uvedená na Berlinale v rokoch 1982-2021 (2021)
Ján Jambor – Zuzana Malinovská – Jakub Souček (eds.): Rodina ako spoločenský problém v súčasnom švajčiarskom a slovenskom kriminálnom románe [Family as a social problem in contemporary Swiss and Slovak crime fiction]. Review (2022)
Katedra cizích jazyků na Divadelní fakultě JAMU (2023)
Praktické aplikování moderních inscenačních postupů v režijně-dramaturgické a scénografické koncepci inscenace Medea pro specifický prostor otáčivého hlediště (2020)
Cesty výuky divadelní dramaturgie na evropských vysokých školách – 2. etapa (2020)
Cesty výuky divadelní dramaturgie na evropských vysokých školách – 3. etapa (2021)
Rozhlasová hra má co nabídnout i v současnosti. Jak snít rozhlasem, píše ve své knize Eva Schulzová (2023)
Návod na přípravu člověka: Genderové stereotypy a zneužití moci (2022)
SCÉNOGRAF NEPRAVIDELNOSTI, Dramaturgovy poznámky k tvorbě Jána Zavarského v Huse na provázku (2022)
Systemic practitioner research (2022)
Umělecký výzkum - národní a mezinárodní pohled (2022)
Sociální konstrukcionismus a dialogismus (2022)
Multidisciplinarita a rodinná terapie (2022)
Truchlivá veselohra o světci Petru (2023)
The way to freedom is simple but bitter... Theatre on a String and the confirmation of human identity through its performances (2023)
Přednáška Artistic Research: Umění a výzkum – jedno druhé nevylučuje (2023)
Mary Bártů: The Journey of the Diva through Czechoslovak and German Stages (2023)
Workshop pro studenty ateliéru RTDS: Tvůrčí přístupy Františka "Franka" Daniela (2023)
Film bez filmu (workshop experimentální tvorby na filmovém festivalu České vize) (2023)
Srba, pan profesor (2019)
Archive of costume designer Inez Tuschnerová (2023)
[Ondřej Sekora] VI. Divadlo (2019)
Avant-gardistic director Jiří Frejka and the herritage of the czech avant-garde (2018)
Oddělení dějin divadla MZM (v rámci oslav 200. výročí založení MZM, Brno 2017) (2017)
K filipice Petra Hlávky (místo předmluvy) (2016)
Theatralia: revue současného myšlení o divadelní kultuře (2022)
The Synthetic Sirens Collective: Prompt Dancer (2023)
Productive Conflict in Creative Process (2023)
Dramaturgie autorských videopříspěvků (2023)
Katalogové heslo (Giovanni Battista Pellizuoli – Návrh dekorace – Pyrrhův vojenský tábor se stany) (2023)
Rozhovor s Kateřinou Jebavou o projektu TAČR Divadelní umění, postupy a techniky jako trenažér komunikačních dovedností a občanských, sociálních a personálních kompetencí (JAMUNI) (2024)
Ruce v digitálním obraze: materialita tapisérií v dokumentárním filmu o gobelínové manufaktuře (2024)
Dokumentární film jako zpověď, bytost a hybatel proměny: portrét gobelínové manufaktury ve Valašském Meziříčí (2020)
8. Mezinárodní konference k otázkám filmové a audiovizuální výchovy. Hurá, je tu. Filmouka! (2023)
Różnorodność człowieka i wyjątkowość jej wyrażania (2023)
Perform the Imagination...! (If it’s easier to describe through it) (2023)
Dřevění komedianti (2023)
Divadelní soubory herců s mentálním handicapem v zahraničí - studie různorodosti jejich provozu, potažmo přístupů k tvůrčí práci (2022)
Metody techniky divadla a dramatické výchovy v edukačním procesu žáků na prvním stupni běžných škol a škol se žáky se sluchovým postižením s aplikací na výchovu ke zdraví (2018)
Umělecké tlumočení písní do znakového jazyka (2018)
Výskum vnútorných principov v pedagogike hereckého pohybu (2018)
Umělecké metody divadla RambaZamba v Berlíně (2018)
Stopy izraelskej umeleckej činnosti Ladislava Grosmana v autorovej hebrejskej korešpondencii a v izraelskej adaptácii scenára Rendez-vous strýce Davida (2019)
Možnosti zobrazovania etnografických a antropologických javov audiovizuálnými médiami (2019)
Životní a umělecká dráha režiséra Z. Pospíšila (2020)
Technika Lestera Hortona v obrazech (2019)
Komedie o Umučení ve studiu Marta (2024)
Nerůst (2020)
Řeč jako suvenýr (2022)
Ti všichni... Peškovi (2024)
Prima Facie and Peter Grimes: Exploring Ineffective Legal Responses (2024)
Die Darstellung von Verwundbarkeit in Felix Mitterers Theaterstück Kein Platz für Idioten (2024)
Odebrat vše z výběru
Operace s vybranými výsledky
Export a tisk
Seznam vybraných záznamů
Další aplikace
Publikace
Informační systém