Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
IS JAMU
EN
>
Publikace
>
Vyhledávání publikací
Vyhledávání publikací
Pokročilé vyhledávání
Vybrané publikace/výsledky
Hra. Hra jako sociokulturní univerzálie a hra jako genus proximum dramatické kultury. (2008)
Denník z režijnej asistentúry v Odin Teatret (2012)
Za české a zároveň mezinárodní loutkářské muzeum (2012)
Eva Tálská aneb Se mnou smrt a kůň (2011)
SPOLEČNÝ PROJEKT Divadla na okraji, Divadla na provázku, HaDivadla a Studia Ypsilon CESTY (KŘIŽOVATKY, JÍZDNÍ ŘÁDY, SETKÁNÍ) ? Dokumentace a rekonstrukce projektu (2011)
Commedia dell'arte Divadla na provázku (1974 - 1985) (2010)
Finanční aspekty (2010)
Jazyk a divadlo: několik velmi obecných a několik velmi konkrétních postřehů (2010)
Principia mim-ethika (2010)
Úvodem k unikátnímu svědectví: Jaroslav Svoboda ? Nebyl jsem pouhým účastníkem (2010)
Cesta od dramatické výchovy k oboru Divadlo a výchova (2009)
Pohybové divadlo neslyšících Zoji Mikotové: dramaturgicko-inscenační postupy (2009)
Vladimír Čermák divadelník (2009)
Brechtovská divadelní poetika (2007)
Das Schöpferische Wort/Tvůřčí slovo (2007)
Reflexe vlastní režijní práce (2007)
Role překládání ve výuce cizích jazyků obecně a zvláště na Divadelní fakultě JAMU (2007)
Scénografové ve službách Les Ballets Russes (1909-1912). Počátky divadelní secese (2007)
Vliv psychiky na taneční výkon žáků a studentů (2007)
Vrstevnatost a dynamika hereckého projevu (2007)
Divadlo jako extáze (2006)
Modely v nás a možnost jejich změny (2005)
Znakový jazyk jako součást představení (2005)
Může videopořad ovlivnit informovanost mládeže o Neslyšících? (2004)
Tóny duhy (2004)
Verbální sochařství okamžiku či prostředník interakce? (2004)
Výukový videopořad - možnost ovlivnění informovanosti? (2004)
Mýtové kořeny dramatických postav I. (2003)
Mýtové kořeny dramatických postav II. (2003)
Podoby současné scénografie (2003)
videopořad NESLYŠÍCÍ (2003)
Dekompozičné princípy v inscenačnej tvorbe (2015)
Marketingová komunikace (2011)
Martin Walser, Všemocný pan Krott : rekviem za nesmrtelného : česká premiéra 5. října 2013 : druhá inscenace šedesáté deváté sezóny 2013/2014 : Městské divadlo Brno, Činoherní scéna (2013)
Heinrich von Kleist, Princ Homburský : třetí inscenace sedmdesáté sezóny 2014/2015 : premiéra 8. a 9. listopadu 2014 na Činoherní scéně (2014)
Využití výsledků učení na vysokých školách : příručka pro pedagogickou praxi a vedení VŠ (2016)
Klaus Mann, Mefisto : příběh jedné kariéry : premiéra 9. února 2013 : šestá inscenace šedesáté osmé sezóny 2012/2013 : Městské divadlo Brno, Činoherní scéna (2013)
Metoda taneční výchovy technikou Lestera Hortona (2015)
Studie o herectví a jeho pedagogice (2016)
Obraz normalizační společnosti v dramatické tvorbě tehdejšího brněnského studia Československé televize (2015)
SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2010-2014 (2015)
Autor stržený proudem a stísněný tvarem (2015)
Poznámky a postřehy k historii divadelních oborů (2017)
Taneční technika Lestera Hortona (2017)
Creativity in language learning = La créativité dans l'enseignement des langues étrangères = Creatividad en la enseñanza de idiomas : tvořivý přístup k výuce cizího jazyka na vysokých školách (2012)
Edward de Bono : six thinking hats = seis sombreros para pensar = les six chapeaux de la réflexion (2012)
Popiš mi tu proměnu : rozhovory s básníky (2010)
Architektura zoologických zahrad = Zoo architecture : zkrácená verze habilitační práce v oboru Architektura (2016)
Teorie umění na Vysokém učení technickém v Brně (2015)
FA + FAVU, ústavy teorie (2015)
Panská sídla jižní Moravy : historie, potenciál a limity využití : část Litenčická pahorkatina (2016)
Theatre Faculty of the Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno (2014)
Ingmar Bergman (1918-2007), Sedmá pečeť = Ingmar Bergman (1918-2007), (Det sjunde inseglet) : [česká premiéra 8. února 2013 v Mahenově divadle (2013)
Bohumil Hrabal, Ostře sledované vlaky : premiéra 24. ledna 2014 v Mahenově divadle (2014)
Sídliště Lesná v kontextu času = Block housing estate Lesna in context of time : zkrácená verze Ph.D. Thesis (2016)
Autor - vize - meze - televize (2015)
Current Issues in Performance Analysis : proceedings of the international theatrological conference (Theatre Faculty of Janáček Academy of Music and Performing Arts Brno, 21-22 November 2014) (2014)
Bytosti jménem houba (2016)
The puppet and the modern : visual style of Czech family puppet theaters, theater clubs and art scenes in the early 20th century as a unique reflection of avant-garde and modernist currents by Czech artists (2014)
Na houby : s tatou Arnoštem Goldflamem a synkem Josefem Poláškem : český houbařský rok (2016)
Divadlo jako neodhozený žebřík : texty o autorském, alternativním a studiovém divadle (2015)
Fenomén Hvězdy na vrbě : historie, analýza, rekonstrukce a dokumentace inscenace (2016)
Hermeneutika dějinnosti ve filmovém eseji Karla Vachka a Chrise Markera (2013)
Existenciální divadlo snění : rekonstrukce a analýza inscenace HaDivadla Písek (Tak dávno..., 1988) (2016)
Dialog uměním : filozofie mimésis v kultuře dialogu (2016)
Krása ve filmovém dokumentu (2014)
Umění a ctnost : k teorii umělecké reprezentace (2013)
Jubilejní benefice pro Artura Závodského : sborník ke 100. výročí narození prof. PhDr. Artura Závodského, DrSc. (2012)
Pane profesore - uděláme vám scénu : Jaroslavu Vostrému, zakladateli a tvůrci české scénologie (2016)
Kdo umí, učí : RUV 2010-2015 (2016)
Phantom limb (2016)
Rus je ten, kdo miluje břízy (2016)
Ukradené dívky : Boko Haram a teror v srdci Afriky (2016)
Městská kronikářka Plzeň = Stadtschreiberin Pilsen : 2015 (2015)
Americký císař : masové vystěhovalectví z Haliče (2016)
Zimní ryby (2015)
Městská kronikářka Plzeň = Stadtschreiberin Pilsen : 2015 (2015)
Libůstka si libuje (2015)
Co by bylo (2017)
Anja Hillingová, Spolu/Sami (2015)
Království stínů (2015)
Počong, aneb, O pinoživosti lidské existence (2015)
Proč Einstein nenosil ponožky : jak zdánlivě nepodstatné věci ovlivňují naše myšlení (2016)
Původní česká rozhlasová hra po roce 1989 (2014)
Franz Cap : průvodce životem a dílem filmového režiséra Františka Čápa (2016)
České pohádky : německo-české vydání (2016)
Pohádky bratří Grimmů = Märchen der Brüder Grimm (2010)
Märchen der Brüder Grimm = Pohádky bratří Grimmů (2015)
Golemlegenden = Legendy o Golemovi : [dvojjazyčná kniha] (2012)
Karel Cón - Stanislav Slovák - Jan Šotkovský - Petr Štěpán, Mendel, aneb, Vzpoura hrášků : desátá inscenace sedmdesáté sezóny 2014/2015 : premiéra 21. června 2015 na Biskupském dvoře (2015)
Petr Štěpán, Jan Šotkovský, Stanislav Slovák, Bítls : sedmá inscenace sedmdesáté druhé sezóny 2016/2017 : premiéra 4. března 2017 (2017)
Paul Pörtner, Splašené nůžky : první inscenace sedmdesáté první sezóny 2015/2016 : premiéra 12. a 13. září 2015 (2015)
Stanislav Slovák - Jan Šotkovský - Petr Štěpán, Cyril a Metoděj : desátá inscenace šedesáté osmé sezony 2012/2013 : premiéra 22. června 2013 na Biskupském dvoře (2013)
Václav Cejpek - Zbyněk Srba - Jan Šotkovský, Betlém : pastorála, aneb, hry vánoční : třetí inscenace šedesáté páté sezony 2009/2010 : premiéra 31. října 2009 na Činoherní scéně Městského divadla Brno (2009)
Zamilovaný Shakespeare : třetí inscenace sedmdesáté druhé sezóny 2016/2017 : premiéra 12. a 13. listopadu 2016 na Činoherní scéně (2016)
Patrick Hamilton, Provaz : [premiéra 21. února 2014 v Divadle Reduta (2014)
Podpora kultury z Evropské unie do roku 2020 (2016)
Koncept kulturních a kreativních průmyslů pohledem studentů divadelního manažerství (2015)
Josef Skupa: the birth of a modern artist (2015)
Puppet cabaret: visual idioms, performance technologies and the poetics of Czech special puppets in a European context 1850–1950 : (from artistic automata through trick and variety puppets, to puppet cabaret and variety show clowns and acrobats) (2015)
Piran - Berlin, Evropski filmski projekti Františka Čapa (2017)
Pravděpodobný příběh Františka Čápa (2017)
Cesty k herecké pedagogice : reflexe metod několika současných přístupů (2016)
Faust versus Wagner. Úvaha o vědeckosti, svobodě a Šafaříkovi (2015)
Franz Cap: Průvodce životem a dílem (2017)
Dramatická tvorba ostravského studia Československé televize (1955-1991) (2017)
Brněnské podzemí kniha třetí (2013)
Kostnice u sv. Jakuba (2014)
From Interactivity to Freakshow: Ethical Aspects of New Television Trends from the Perspective of Democratic Competence (2017)
Anxious Affinities: How Theatrical Performance Can Generate a Platform for Interpersonal Dialogue (2017)
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi hercem: úvaha o významu jazykové výuky a výchovy v rámci herecké výchovy (2017)
Cognitive Phenomenology: the Promising Pragmatic Marriage of Methodologies in the Field of Theatre Studies? (2016)
The Moving Body in Cultural Mass Performances of the Sokol Gymnastic Movement (2017)
Why, How and What Are the Prospects? Artistic Research as a Challenge for Doctoral Studies in Theatre (2017)
Decrouxova technika: semiologie konajiciho těla (2017)
Metaforická metoda, Já si vybírám kočku (2017)
Metaforický trénink jako způsob praktické výchovy Umělce: k vývoji metodiky výuky (2017)
LET HUSY z Brna až do Amsterodamu a Avignonu (2017)
Herecká cvičení Josefa Karlíka (2017)
Metody výuky muzikálového zpěvu (2017)
The Polyphony of Contemporary Theory of Theatre (2017)
Video Tracking as a Tool for Performance Analysis (2017)
The Phenomenon of Rozrazil (Speedwell), or a Play Which Found Its Time (2017)
Challenging Hierarchies? (2017)
Issues in the Reconstruction and Analysis of Bolek Polívka's Authorial Production of Am a Ea (2017)
Úkol – gesto – cíl (2017)
O hereckém výkonu Niky Brettschneiderové v inscenaci Zapomenutý vězeň (2017)
Herectví v retromuzikálu Hvězdy na vrbě (2017)
"Experts of the Everyday": Staging Authenticity in Documentary Theatre (2017)
O jasu (2017)
Defining an Acting Style (2017)
Intermediality and Projection Typology in Dance Theatre (2017)
Strategie dramaturgie (2017)
Together / Společně - Labyrinth of the World and Paradise of the Heart - Labyrint svět a ráj srdce - Kopenhagen - Kodaň 1983 (2017)
„Netvař se! Tvoř!“ : Zamyšlení inspirovaná klauzurním festivalem KALDu (2014)
Divadlo a výchova (úvahy o oboru) (2016)
Leoš Janáček. K 90. výročí úmrtí skladatele. (2018)
LET HUSY z Brna až do Amsterodamu a Avignonu (2017)
O jasu (2018)
Kapitoly o dabingu (2013)
Splynutí při věřitelské solidaritě v novém občanském zákoníku (2014)
K zákonu o službách spojených s užíváním bytů, 1. část (2014)
K zákonu o službách spojených s užíváním bytů, 2. část (2014)
K osvobození nevládních nevýdělečných organizací od soudních poplatků (2015)
K zajištění možnosti pokračovat ve studiu (2018)
Zákon o registru smluv. On-line komentář. (2016)
Imagine the Utopia! Rethinking Alain Badiou´s Theatre-Politics Isomorphism (2018)
O zřízení JAMU a zřízení, zrušení a obnovení jejích fakult (2018)
Kreativní producentství jako součást uměleckého vzdělávání a divadelní praxe aneb Službou umělcům sloužíme publiku (2018)
Projekt: překážka nebo cesta? (2018)
Workshop s Edwinem Brysem a Simonem Elmesem (2018)
Slova o Mimu (2018)
Estetika umění mimu Étienna Decrouxe (2018)
Kam zmizol scenárista Obchodu na korze? Osudy Ladislava Grosmana v rokoch 1968 až 1973 a prípad Rendez-vous strýce Davida (2018)
Radio documentaries in the reflection of the International Feature Conference (2018)
Zvuk je sexy, aneb je rozhlasový dokument underground? (2018)
ROZHLASOVÁ DOKUMENTARISTIKA V ZRCADLE INTERNATIONAL FEATURE CONFERENCE (2018)
Rozhlasová hra jako nástroj manipulace (2018)
Tendence v současném herectví a herecké pedagogice (2017)
Filmy pre mládež na európskych filmových festivaloch: Berlinale Generation a Giffoni Experience (2018)
Rozhlasová hra, která změnila svět (2018)
Výchova dramaturgií, výchova k dramaturgii : Pedagog v roli dramaturga, dramaturg v roli pedagoga (2018)
Mentální aktivizace diváka v současném evropském politickém divadle (2019)
Stylizace jíst duši (2017)
Glitche v očích (2018)
Oliver Frljić : Naše násilí a vaše násilí (2018)
Mental Activization of Spectator in Contemporary European Political Theatre (2018)
Mentální aktivizace diváka v současném evropském politickém divadle (2018)
Mezinárodní žonglérská a divadelní dílna Aleje (2018)
Mental Activation of Spectator in Contemporary European Political Theatre (2018)
Bipolární past : Vyhraněnost jako princip aktivizace v inscenacích Olivera Frljiće „Balkan macht frei“ a „Naše násilí a vaše násilí“ (2019)
Jiřina Ryšánková Vstříc novým formám (2018)
Ctibor Turba - pedagogika v mimickém a komediálním divadle (2019)
Cena města Brna - divadelní umění (2018)
Strategie kultury a kreativních odvětví města Brna (2018)
REPERTORY THEATRES: OBSTACLES IN INTERNATIONAL COOPERATION (2018)
Úvod do základních problémů kompozice dramatického tvaru z pohledu herecké pedagogiky (2018)
Rozhlas jako nová zkušenost vnímání, tvorby a výuky (2018)
Cesta neslyšícího studenta Ateliéru výchovné dramatiky Neslyšících k vědomí profesní identity (současná realita) (2018)
Divadlo ve výchově Neslyšících (2018)
Se studenty činoherního herectví na cestě ke komedii dell’arte (2018)
Analýza dramatu / analýza inscenace – a k čemu na umělecké škole? (2018)
Okamžik čili Křídel mávnutí v přítomnosti dokumentaristově (2018)
Co dělat, když vítězí seriál… (2018)
Vědomá i spontánní přeměna osobního těla v herecký umělecký nástroj (2018)
Cesty k přirozenosti hlasového projevu (2018)
Instituce a jejich duše (2018)
Současná dramatika jako výzva k diskuzi (2018)
Scénografie jako permanentní dialog (2018)
Pedagogická režie a Pedagog režisérů (2018)
Spolupráce režiséra s hudebním skladatelem na vzniku činoherní inscenace (2018)
Stáhnout se do kořenů a nalézt živé slovo (2018)
Shakespeare a ctnost: význam teorie ctnosti pro porozumění dramatu (2018)
Nástin tvůrčích postupů divadelního souboru Buranteatr (2018)
Pravda divadla a divadlo pravdy (2018)
František Čáp – Franz Cap (2018)
Vnímání jako hlavní impulz herecké tvorby (2018)
Poznámky o režii a dramaturgii (2018)
Má tanečně-pedagogická praxe (2018)
Aspekty výuky v rámci kulturní identity (2018)
Dabing nebo titulky? (2018)
Cestou k počátkům divadla (2018)
Od uměleckého výzkumu k radikálnímu bádání, od vědy k diplomacii: polemický esej (2018)
Herečka Nika Brettschneiderová v exilu aneb Portrét divadla THEATER BRETT do pádu "železné opony" (2018)
Jiřina Ryšánková, Vstříc novým formám (2018)
Metodika Evaluace kulturních organizací zřizovaných městem (2017)
Pracovní sešit: Světelné technologie a sály Hudební fakulty JAMU v Brně (2019)
Ivan Foletti, Katharina Meinecke: Jupiter Kristus Chalífa Obrazy mocných a zrození středověku (IV.-VIII. století) (2019)
David Strnad: Technika Lestera Hortona v obrazech / Lester Horton’s Technique in Pictures (2019)
Jan Šotkovský, Czech Musical 1945-2000 (2019)
Oxana Smilková: Absolutní štěstí mouchy aneb poslední mystifikace Salvadora Dalí (2014)
Giraudoux/Zetel: Elektra (2017)
Vědecký překlad jako praktická dovednost (2014)
Vědecký překlad jako praktická dovednost (2015)
Ivan Foletti et al.: Making the Past Present. Meeting with Medieval Conques. (2019)
Umělecký výzkum v interdisciplinární perspektivě (2018)
Projekt Osobnosti Divadelní fakulty JAMU (2019)
Přednášky o divadle a umění 2 (2018)
Text jako rám – text jako objekt. Mapování strategií práce s textem v současném evropském (konceptuálním) divadle (2019)
Transparent-text a informace ve vizuálním kódu: Philippe Quesne, Pražské Quadriennale, Farm Fatale (2019)
Audiovizuální propaganda: české země mezi Sovětským svazem a Německem 1914-1989 (2019)
Spolupráce Jána Zavarského s Divadlem (Husa) na Provázku (2018)
K určení auditora veřejnou vysokou školou (2019)
Divadlo v krizi(?) aneb Pokus o mimesis (2019)
Londýnská výročí (2019)
Manipulation of Reality Through an Interactive Game: Remote X as an Example of New Modes of Spectatorship (2019)
Devětsil a divadlo (2019)
Devětsil and the Theater (2019)
Umění loutky (2019)
Ondřej Sekora: Mravenčí a jiné práce (2020)
Umění loutky (2018)
Umění loutky II (2019)
Česká loutka jako artefakt (2019)
Zážitky canterburské (2019)
Slovenská rozhlasová hra žije! (2019)
Psycholožka a vrah na erotické lince (2019)
Spojeni pochopením (2019)
Behind the Curtain of Phylogeny: From Theatrical Anthropocentrism to Interspecies Appreciation (2019)
Cena Josefa Škvoreckého za mimořádné literární dílo v oboru audiovizuální tvorby (Trilobit 2019) (2019)
Z Ulice do Počátek (2019)
LOUTKA MEZI DIVADLEM, FILMEM A TELEVIZÍ 1970-1980 II (2018)
LOUTKA MEZI DIVADLEM, FILMEM A TELEVIZÍ 1970-1980 III (2018)
Loutka mezi divadlem, filmem a televizí 1970–1980 IV (2018)
Loutka mezi divadlem, filmem a televizí 1970–1980 V (2018)
Loutka mezi divadlem, filmem a televizí 1970–1980 VI (2019)
Loutka mezi divadlem, filmem a televizí 1970-1980 VII 2 (2019)
Loutka mezi divadlem, filmem a televizí 1970-1980 VII (2019)
Loutka mezi divadlem, filmem a televizí 1970-1980 VIII (2019)
Měnit ne v ano – o omylech a předpojatostech osobních i společenských (2019)
Divadlo diverzity. Theater Rambazamba v Berlíně (2019)
Teatr 21: divadlo herců se specifickými možnostmi (2019)
DIVADLO S LOUTKAMI – MALÉ ALE NAŠE (2018)
LOUTKY ZE STARÉ PŮDY (2018)
Pidluke! Padluke! (2019)
Odvaha požádat o pomoc (2019)
Káťa a Bajaja (2019)
Diverzita ženskosti (2019)
Váchalův Krvavý máj (2019)
Dobrou noc, pane profesore (2019)
Shut up je O. K. (2019)
Kdo je Alayn? (2019)
Hvězdné nebe nad hlavou (2019)
Plíživý skřet jménem Parkinson (2019)
Současná původní slovenská rozhlasová hra (2019)
9th Conference of Doctoral Studies in Theatre Practice and Theory. Experience as a Research Method in Performing Arts. (2019)
Let’s get together! The importance of international cooperation in radio-making (2020)
The Importance of Not Getting Stuck in Your Own Bubble (2019)
Tanec, prostor a světlo (2017)
Senzační rozhlasová hra včera a dnes (2019)
Jak natočit rozhlasovou hru (2019)
Fej... t... n (2019)
Work with the principles of radio journalism in radio drama (2019)
Zdeněk Pospíšil ve švýcarském exilu (2019)
CAMPQ. Chci uvěřit... (2019)
Zdechliny autenticity v umělých peklech : Divácká participace jako aktivizační činitel v současném divadle (2019)
Cadavers of Authenticity in Artificial Hells: Researching the Relational and Participatory aspects of a Performance (2019)
Analýza světelného obrazu trochu více teoreticky (2019)
Využití LED pásku s vysokým Ra (CRI) jako autonomního světelného zdroje pro divadelní představení (2019)
Světelný design jako poslední kauzální rámec divadla (2019)
Sestup ke kořenům. Divadlo jako hledání jedinečnosti lidské identity (2019)
Technika Lestera Hortona v obrazech (2019)
Theatre Symposium Brno 2018 - Tendencies in Contemporary Theatre Directing and Theatre-directing Education (2018)
Co-Therapy and a Dialogical Approach - An inspiration from Scandinavian Countries (2020)
Systemic Practitioner Research - Some(Epistemological) Considerations and Examples (2020)
Divadlo za demokracii - Theatre for Democracy (2019)
Psycho-plastic Scenography: The Tristan and Isolde Case (2019)
Freedom as a Burden (Legacy revisited!) (2018)
Ateliér výchovné dramatiky Neslyšících JAMU (2019)
Techniky projektového řízení v praxi kulturního organizátora (2019)
Divadlo Aldente: od spontánní akce k tvorbě postavy (2019)
Násilí v umění a jak může působit reflexe kritiky (2019)
Jak úspěšně řídit kulturní projekty (2018)
Workshop Artistic Research (2019)
LED technologie a pájení (2019)
Prix Europa Německo (2019)
Unknown as a Research Method in Performing Arts (2019)
Theatre Experiment in Czech Sign Language: Life Sentence - The Worst Will Stay (2019)
The Deaf and Music - Artistic Interpreting of Music into Czech Sign Language (2019)
True Self-expression (2019)
eMet neboli Pravda, Met neboli Mrtvý (2019)
Prezentace výsledků diskuse o uměleckém výzkumu ze dne 22. března 2019 (FAVU VUT v Brně) (2019)
Osobní umělecké dílo (2019)
Conversations About Teaching of Performance Design: Views, Perspectives and Evolution. AMERICA – EUROPE – ASIA (2019)
Portrait of Josef Svoboda in Sevilla (2019)
Užší nominace na cenu Divadelních novin v kategorii Publikační počin v oblasti divadla (2019)
Být sokolem: o performativním utváření národní identity v sokolském hnutí (2019)
Fenomenální tělo jako prostředek performativního utváření skutečnosti (2019)
Tělo v pohybu: performativita sokolského hnutí v období formování moderního českého národa (2019)
Cena Václava Königsmarka (1. místo v kategorii Disertační práce) (2019)
Paměť Janáčkovy akademie múzických umění (2019)
Velcí tvůrci vždy překračovali hranice mezi vědou a uměním (2018)
Peter Brook a Bouffes du Nord – Hledání místa pro setkání (2013)
Dekompozícia ako rozklad klasického logos (2013)
Obnova paměti vesnice – Inscenační činnost ve Velké Lhotě v letech 2008–2012 (2013)
Inscenace Eulen bleiben immer v divadle Theater Brett – Ernst Jandl (2013)
Peer Gynt a Hamlet: dvě Chéreauovy jevištní etafory lidského údělu (2013)
Výzkum tandemové komunikace prostřednictvím tvorby a analýzy inscenace (2013)
Inscenační postupy a metoda režijní práce Aloise Hajdy s ohledem na inspirační zdroje a impulsy (2013)
Divadlo ve výchově se zaměřením na recepci a reflexi divadelního díla ve spolupráci s Národním divadlem moravskoslezským v Ostravě (2012)
Velkolhotečtí pěvci aneb Hledání zapomenutého (2015)
Akčný výskum dekompozičných princípov v inscenačnej tvorbe (2014)
Loutka mezi divadlem, filmem a televizí 1950–1960 – Výtvarný jazyk televizních pořadů a filmů s divadelní loutkou (2014)
Rozvoj předpokladů pro práci s externalizačními prostředky (2014)
Práca s princípom prézentnosti v inscenáciách Thomasa Ostermeiera (2014)
Divadelní festival Velkolhotecká škola (2014)
Inscenační tvorba Aloise Hajdy v Mahenově činohře v letech 1981–1991 (2014)
Na východ od Západu: súťažná sekcia karlovarského filmového festivalu ako vstupná brána začínajúcich tvorcov z tzv. východu do sveta filmových festivalov (2015)
Loutka mezi divadlem, filmem a televizí 1960–1970: Výtvarný jazyk televizních pořadů a filmů s divadelní loutkou (2015)
Výzkum fyzikálních vlastností světla v mobilním simulačním světelném modelu a jejich využití v praxi (2014)
KočéBRování 2014: Cykly aneb Divadlo je setkání (2015)
Velkolhotečtí herci aneb Jak Lhoťáci z(a)koušeli divadlo (2015)
Loutka mezi divadlem, filmem a televizí 1970–1980 (2014)
Paradox Rimini Protokoll (2014)
Chéreauovo nastudování Wagnerovy tetralogie Prsten Nibelungův (2013)
Různorodé obsahy oboru Dramatická výchova (2014)
KočéBRování 2015: Tisíc a jedna noc aneb Divadlo je lidská zkušenost (2015)
Vhodně široký Rámcový vzdělávací program základního umeckého vzdělávání (2014)
Percepcia pohybovej komédie v zahraničí (2015)
Problematika inscenované autenticity (2014)
Analýzy představení současného tance/performance (2016)
Transformácia niektorých špecifických motívov Ladislava Grosmana vo vývojo-vých fázach scenára Obchodu na korze nájdených v archíve Filmového Studia Barrandov (a stopy Grosmanovej scená-ristickej tvorby v ďalších archívoch) (2016)
Analýza studijních materiálů a pedagogických postupů využívaných ve výuce filmové, audiovizuální a multimediální tvorby v oblasti formálního i neformální-ho sektoru vzdělávání (2016)
Výskum divadelných aktivít Boleslava Polívky vo frankofónnych krajinách (2016)
Velkolhotecké divadelnění ve Slepé uličce (2016)
Fungování kulturních center (2016)
Multikultúrne prvky v postdramatickom divadle vs. Postdramatické divadlo v multikultúrnom prostredí (2016)
Příklady výuky na literárně-dramatickém oboru (2014)
Písně V+W tlumočené do znakového jazyka (2016)
Alternatívne metódy výučby práce s hlasom (prípadové štúdie) (2020)
Loutka mezi divadlem, filmem a televizí 1980 - 1990 (2016)
Postavenie filmu pre mládež na Medzinárodnom filmovom festivale v Berlíne a v dánskom filmovom inštitúte (2017)
Divadlo herců, kteří mají něco navíc (chromozom) (2017)
How Movement Works (2017)
Žáci Josefa Svobody ve výstavnictví (2017)
RAZZLE DAZZLE (2017)
Umělecké tlumočení vybraných písní do českého znakového jazyka (2017)
Alenka – inscenace s využitím uměleckého tlumočení do českého znakového jazyka (2017)
Typologie a problémové oblasti mezinárodních projektů spolupráce z pohledu divadla repertoárového typu (2017)
Rozhlasová dokumentaristika v zrcadle International Feature Conference (2017)
Provoz kulturních center (2017)
Práce na JAMU jako potěšení i poslání (výuka Rudolfa Krátkého) (2020)
Naučit studenty poctivé řemeslo (výuka Jarmily Lázničkové) (2020)
Marie Mrázková a kultura pohybu (nejen operních) herců (2020)
Osobnosti Divadelní fakulty JAMU (2020)
Where is the speech that matters? On the silence of the czech theatre professionals in a crisis (2020)
Zdechliny autenticity v umělých peklech : Divácká participace jako aktivizační činitel v současném divadle (2019)
Komunikátor (2016)
Medhat Aldaabal: Tancem bouráme zdi (2019)
Tanec v domácím vězení, Jiří Bartovanec: Co může tanečník dělat, nemůže-li tančit?, Martin Dvořák: Vyhraje duch anebo hmota?, Zdenka Brungot Svíteková: Karanténa další dva roky je děsivá představa (2020)
Brno v pohybu. David Strnad: Tanec je výměna názorů mezi tanečníkem a divákem, Martin Dvořák: Snažím se objímat, Viktor Černický: důležité je objevit v sobě identitu bastarda, Tomáš Janypka: Zajímají mě poryvy šílenství i projevy lásky, Eva Rézová: Chce-li člověk studovat současný tanec, musí z Brna odjet, Pierre Nadaud: Divadlo je umění performerů (2018)
Fachwissen Multiplizieren (2019)
Tereza Marečková: Svůj život neřídím (2018)
Ivan Buraj: Divadlo jako zkoumání cizího (2020)
Dalibor Buš: Byl jsem nejhorším fotbalistou v republice (2019)
Jak dál ve Wuppertalu? (2020)
Dlab: Existovat divadlem (2020)
V trojúhelníku prostor – téma – interpret. (2018)
Matyáš Dlab: Mapujeme novou identitu městské kultury (2020)
Sympozium (NE)RISKUJ - Ekologie, crowd management a IT řešení pro festivaly (2020)
Systemická supervize: Zkušenost se studiem na Tavistocké klinice (2020)
Dialogical Co_therapy (2020)
Herecký a pedagogický potenciál Zdeňky Gräfové (2020)
Nadace Život umělce - Senior Prix 2020 (2020)
Pedagogická dráha Marie Waltrové (2020)
Všimnout si v zrcadle člověka… (Josef Karlík) (2020)
Alexej Pernica jako pedagog v ateliéru dramatické výchovy (2020)
Pohybová výchova v podání Jiřiny Ryšánkové (2020)
Zrod ateliéru dramatické výchovy (o Daně Svozilové) (2020)
Ladislav Lakomý jako pedagog herectví (2020)
Lola Skrbková šířila na JAMU myšlenky divadelní avantgardy (2020)
Pedagog uměleckého přednesu Miloš Kročil (2020)
Tínedžerské hľadanie eufórie v dobe internetu (2020)
Pohľad tíndežera (2020)
Útek ako motív (2020)
Kto sú dospelí v súčasnej kinematografii pre mládež? (2020)
Dialogy z obrazovky (2020)
Dialogical Team Collaboration (2020)
Dialogical Use of Sandtray (2020)
Parallel/isomorphic Process As Challenge And Opportunity for Networks Dealing with High Violence Families (2020)
První velká vlaková loupež (2020)
Když se pranic nedaří (2020)
Zradit sebe, nebo své blízké? (2020)
Skříně plné kostlivců (2020)
Senzace v rozhlase (2020)
Dramatická senzace v rozhlase (2020)
Metaphors We Dramaturge By (2020)
Rozhlasové hry s dramaticko-publicistickou strukturou (2020)
Co zbylo z Boženy Němcové (2020)
Hamlet chytrý jako rádio (2020)
Když smrt tančí na vlnách rozhlasu (2020)
Krásy mam i klam (2020)
Na oslavě svátku sluchu (2020)
Odvaha – nežádoucí vlastnost (2020)
Svět, jak ho vidí ženy (2020)
Konferenční příspěvek: Rozhlasové hry s dramaticko-publicistickou strukturou (2020)
Nominace na cenu Audiokniha roku 2020 (2021)
Žáci se sluchovým postižením a hudební výchova (2020)
Skupina Hands Dance (2020)
Aleje 2020 - Mezinárodní žonglérská a divadelní dílna (2020)
Student representative at E:UTSA (Europe: Union of Theatre Schools and Academies) (2021)
Skálopevně - recenze v Týdeníku Rozhlas (2021)
Cine Teatro Saura (2020)
Festival jako prostor k edukaci a rozvoji studentů (2020)
Festival vysokých škol (2020)
Příliš málo břízek aneb Setkání jako pokus o setkávání (2020)
Mezinárodní festival divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER z hlediska finančního zajištění (2020)
V Brně poprvé, ale ne naposled - Marián Amsler, SKUTR a Štěpán Pácl na festivalu Setkání/Encounter (2020)
Tektonika stability a rutiny (2020)
Zlatý kolovrat (2020)
Smetana z šedozonního hrnce? (Scéna 1980–1989) (2020)
Tastes of Encounter (2020)
Střípky z historie a současnosti Ateliéru výchovné dramatiky pro Neslyšící (2020)
Berlinale 2020: Generation v znamení dievčenských príběhov (2020)
Izraelská adaptácia Rendez-vous strýce Davida: Čítanie medzi riadkami filmu ako cesta k výpovedi o nenaplnení tvorivého osudu (2020)
Balada o veži (2020)
Culture and Tradition on Screen: Portraying the Endangered. Belgrade: Ethnographic Museum in Belgrade (2020)
Sedimenty, diagnózy, wellness (2020)
K jedinečnosti současného divadla Neslyšících v České republice (2020)
Text jako rám – text jako objekt. Mapování strategií práce s textem v současném evropském (konceptuálním) divadle (2019)
Sociální sítě jako nástroj community managementu (2019)
Pojď se mnou do světa - písně Jiřího Bulise tlumočené do českého znakového jazyka (2020)
Jak chtěl Konstantin Sergejevič poradit negeniálním (2020)
Kavalieren Schwert - Kavalírský meč (2020)
Zpřítomnit nepřítomné. "Sorry za monolog" (2020)
Normalizační Čechov Zdeňka Kaloče (2020)
Ekodramaturgie a enviro-art - téma číslo jedna v současném umění? (2020)
The Show Must Go ON/OFF-line: “A Third Theatrical Reform?” (2020)
Zem na scéne: divadlo, dramaturgia a klimatická zmena (2020)
Vykolejit: Diskuse k (post)pandemické situaci (2020)
Členka rady Ministra kultury pro výzkum (2014)
Garantka segmentu Scénická umění v Radě RUV (2016)
Členka Rady pro vědu, výzkum a ediční činnost Institutu umění (2016)
Členka Kolegia odborníků pro hodnocení programu ÉTA TA ČR (2018)
Členka Rady českého střediska ITI (2019)
Metaphors We Dramaturge By (2020)
Umelá inteligéncia - Svet sa nám nestal (2020)
Cca D'epog (2020)
Na dvě deci a chlebíček - recenze v Týdeníku Rozhlas (2021)
Umění persvaze (2021)
S čím se potýkají asexuálové - recenze v Týdeníku Rozhlas (2021)
Politics and Community Engagement in Doctoral Theatre Research (2021)
Introduction – An Insight into the Political in the Doctoral Theatre Research (2021)
„Thomas Bernhard als Herausforderung für tschechische Übersetzer?“ (2021)
Lauter schwierige Patienten Einige Anmerkungen zum österreichisch-schweizerischen Literaturdreigestirn (2021)
Tlumočení autorského čtení a rozhovoru s Angelikou Reitzer a Viktorií Hanišovou v Knihovně Karla Dvořáčka ve Vyškově (2021)
Tlumočení autorského čtení a rozhovoru s Angelikou Reitzer a Viktorií Hanišovou ve Vile Löw-Beer v Brně (2021)
Akademičtí pracovníci a funkcionáři veřejných vysokých škol (2021)
Brno Theatralia Conference - Czech Theatrical Avantgarde in European Context (2021)
Co se hulí za školou? - recenze v Týdeníku Rozhlas (2021)
Dramaturgické úvody v Divadle Šumperk (2021)
SVĚT PODLE MUCHY – umění, tvůrčí zkušenost a výzkum (2021)
Problematika dalšího vzdělávání umělců a pracovníků v oblasti umění a kulturních a kreativních průmyslů. (2021)
Current Role of Artists in New Agenda for Cultural Policy - Challenges for Lifelong Learning of Artists and Cultural and Creative Professionals (2021)
Voices of Culture Report - Status and Working Conditions for Artists, Cultural and Creative Professionals (2021)
Šest knih o filmu, které vám nesmí chybět! Seriál pro rodiče #2 (2021)
Filmová a audiovizuální výchova na 47. LFŠ v Uherském Hradišti (2021)
Za Tlapkovkou do multiplexu aneb Jak děti (ne)seznamovat s kinem. Seriál pro rodiče #5 (2021)
Externí spolupracovník České školní inspekce - odborník pro umělecké vzdělávání (2021)
Podílet se na Stvoření : k novému politickému čtení Martina Bubera v divadelní teorii i praxi (2021)
Celostátní přehlídka filmové tvorby České vize (2021)
Odhmotnění tělesnosti Loie Fuller (2021)
1. cena v Soutěži Jiřího Levého pro mladé a začínající překladatele (2021)
Kompozícia Hana (2021)
Taneční a pohybová výchova a Rytmická výchova v praxi MŠ. 1.stupně ZŠ a ŠD (2021)
Vplyv slovenských divadelných tvorcov na poetiku Divadla Husa na provázku (P. Scherhaufer, J. Zavarský, J. Ciller). (2021)
Odhmotnění tělesnosti Loie Fuller (2021)
Průvodce legálním užíváním obrazových a jiných netextových zdrojů: Jak to dělat správně (2021)
Member of the Evaluation Panel, Centre for Quality Assessment in Higher Education, Lithuania (2021)
Členka pracovní skupiny Slovenské akreditačné agentúry pre vysoké školstvo (2021)
Theatre Conference JAMU 2021 - The Ever-expanding Horizons of Theatre (2021)
Hodnotitelka projektů v programu ÉTA Technologické agentury ČR (2017)
Hodnotitelka projektů v programu NAKI II, Ministerstvo kultury ČR (2019)
Audience development, tady a teď (2022)
Muzeum zavřené ≠ spící (2021)
Radikální povstání bude temné a imanentní. Anebo nebude vůbec (2021)
Mizející (2021)
The Image of Girls in Contemporary Art Cinema for Youth (2021)
World of Girls in Contemporary Art Cinema for Youth in European Context (2021)
Umělecké tlumočení do českého znakového jazyka (multimediální publikace) (2021)
Divadlo a český znakový jazyk (multimediální publikace) (2021)
Písně Jiřího Bulise – interpretace písní do českého znakového jazyka (2021)
Paradox jménem Marilyn Monroe (2021)
Podcasty s nadhledem: Jedenáctkrát jinak (2021)
Válka je jejich osudem (2021)
Co by bylo, kdyby... (2021)
Rozhlasové rozhledy: Důraz na rozhlasovost (2021)
Boží mlýny melou (2021)
Hans Watzlik poprvé audioknižně (2021)
Od čistoty a naivity k šílenství a paranoii (2021)
Konec milosrdným lžím (2021)
Přehlídka „strašidel“ v Gaimanově Knize hřbitova (2021)
Zvukový záznam jako audiokniha? (2021)
Saint-Exupéryho literární pásmo (2021)
Encyklopedie ptáků pro malé ornitology (2021)
Vznik Československa pohledem jedenáctiletého kluka (2021)
Zvítězí kvantita nad kvalitou? (2021)
Vznik rozhlasové hry krok za krokem (2021)
Komentář k příspěvku profesora Lenka Borgdorffa (2016)
Můj přítel Neil aneb Nejstudenější polévka na Mallorce (2021)
Aleje - Žonglérská a divadelní dílna (2021)
Ethnographic and poetic documentary lab (2021)
Symposium Inkluze divadlem: Cesta herce s Downovým syndromem k cílené umělecké tvorbě a k přijetí do společnosti (2021)
Divadlo Husa na provázku a Jiří Mahen (2021)
Společenství věřících a komediantů (2021)
Svatba (a další...) K setkání Husy na provázku s Bertoltem Brechtem (2021)
Hana Pražáková a rozhlas (2020)
Nová studie o rozhlasové režii (2022)
Čeští a slovenští rozhlasoví tvůrci v kontaktu (2021)
Překladatel musí nejlépe ovládat jazyk, do kterého překládá (2021)
Hradecká divadelní konzervatoř: obor činoherní herectví (2021)
Opravdový zločin v audio krajině (2021)
Sympozium SPOTLIGHT ON: kultura v regionech a kultura z regionů (2021)
Pééfko pro čas korony (2021)
Požár ve skladišti duše (2021)
Sixties’ Not Dead (2021)
Městské divadlo Brno v letech 1995-2020 aneb Dramaturgie na počátku nového tisíciletí aneb Dynamické čtvrtstoletí (2020)
Ukaž mi to! Dialogické využití pískoviště při práci s malými dětmi v praxi klinického psychologa (2021)
Testimony as an Act of Political Resistance (2021)
Karamazovci: rekonstrukce inscenace prostřednictvím komiksové knihy (2021)
Světlo: kýč, nebo estetická záležitost (2021)
Vtelená skúsenosť ako spôsob písania a čítania tanca (2021)
Tendencies in Contemporary Theatre Directing and Theatre-directing Education – Fragments from a Symposium (2021)
Staré a nové smlouvy s divákem (skici k velkému tématu) (2021)
Otázky eurytmie při scénické tvorbě na počátku 20. století a dnes (2021)
Metódy výučby v neformálnom hlasovom vzdelávaní (prípadové štúdie) (2021)
Irské jaro: Mezinárodní rozhlasová setkání 2019 (2021)
Česká porevoluční kritika optikou činohry Národního divadla (Alena Zemančíková: Zpětné zakreslení cesty: Činohra Národního divadla v letech 1990–2015) (2021)
Divadelní umění, postupy a techniky jako trenažér komunikačních dovedností a občanských, sociálních a personálních kompetencí (JAMUNI) (2021)
Problém Brecht I – U nás (2021)
Problém Brecht II – Jinde (2021)
Vícejazyčný terminologický glosář dramatických umění (2021)
Jak jsme brechtovali ve Zlíně (2021)
Pohádky ve znakovém jazyce (2021)
Rozvoj komunikačních kompetencí novou vzdělávací metodikou, vycházející z objektivního hodnocení biosignálů performera a recipienta (2019)
Útek po útku (2021)
MEDEA_is_missing (2021)
Sedimenty diagnózy wellness (2021)
Umělecký výzkum tvorby divadelních inscenací s herci s Downovým syndromem jako účinného prostředku sociální inkluze (2019)
Working with the Principles of Radio Journalism in Radio Drama (2021)
Researching Subjectivity And Subjectivity of Research (2021)
Practical Research in Action – Voice as A Laboratory (2021)
Unknown as a Research Method in Performing (2021)
LET‘S GET TOGETHER! The Importance of Not Geeting Stuck in Your Own Bubble (2021)
The Deaf and Music. Artistic Interpreting of Music into Czech Sign Language (2021)
"Wir haben kein Theater!" / "We Do Not Have Any Theatre!" (Czech Avant-garde Stage in 1920s) (2021)
Psychosomatic Symptoms – A Skillful Coach for Better Communication (2021)
Friedrich Dürrenmatt – Einführung in sein literarisches Werk (2022)
Rozhovor s překladatelkou Terezou Semotamovou o románu "Koala" Lukase Bärfusse (2022)
Inclusion Through Theatre: A Journey of an Actor with Down’s Syndrome to Cognisant Artistic Creation and Social Acceptance (2022)
Inkluze divadlem: Cesta herce s Downovým syndromem k cílené umělecké tvorbě a k přijetí do společnosti (2022)
Dialogisch-systemische Perspektiven auf eine somatoforme Schmerzstörung – ein familientherapeutisches Fallbeispiel, in dem drei große Männer, Schulterschmerzen und das Sexualleben eine Rolle spielen (2022)
Hlasové workshopy spojené s verejnou prezentáciou poézie M. Adamčiaka (2022)
Experience as a Research Method in the Performing Arts (2022)
Art Týden: Recenze podcastového seriálu Rozchod (2022)
Diskursive Aspekte der Sprachvermittlung an der Theater-Fakultät der Janáček-Akademie für Musik und Darstellende Kunst in Brno/Tschechien (2022)
Hodnotitelka projektů v programu NAKI III, Ministerstvo kultury ČR (2022)
22nd ENCATC Annual Conference "New Challenges for the Arts and Culture: Is it just about money?" (2014)
Self-portrait: It makes you a more skilled filmmaker (2022)
Tlumočení na konferenci Forum of Museology (2022)
Tlumočení autorského čtení Ulrike Feibig (2022)
Nic lidského mi není cizí. Rozhovor se švýcarským autorem Lukasem Bärfussem (2022)
Tlumočení autorského čtení Stefana Sodera (2022)
Diversity And Possibilities of Audiovisual Education (2022)
Súčasné trendy vo výučbe práce s hlasom: prípadové štúdie (2021)
Nájdi ma: Autoportrét (2022)
Závěrečná zpráva o řešení studentského projektu - Princípy observácie [...] (2022)
Journal d'Une Femme de Chambre (2022)
Denník komornej - Benoît Jacquot (2015) - scénosled (2022)
Americká filmová scenáristika a jej aplikácia v európskom prostredí: Tri prípady denníku komornej (2022)
Závěrečná zpráva o řešení studentského projektu - Americká filmová scenáristika a jej aplikácia v európskom prostredí: Tri prípady denníku komornej (2022)
Actress forced to boring Motherhood and her Ascenscion to the Stage again (2022)
Dance Education As a Polyphonic Experience (2022)
Workshop Dialog (2022)
Workshop Vyprávění (2022)
Workshop Maska (2022)
Workshop Teatralita (2022)
Dramatické a dokumentární podcasty na mezinárodních festivalech (2022)
The Ever-expanding Horizons of Theatre (2022)
Summary of the Session VI. (2022)
"Don't Touch Me": Rethinking the Politics of Distance in Space Organization (2023)
Režisér a hudebník jako partneři dialogu v rámci improvizace (2022)
Stanislavsky tradition in teaching Acting at JAMU (2022)
Režisér jako herecký spoluhráč v analogii ke spoluhře muzikantů v jazzové improvizaci (2022)
První pokusy s bezdrátem (2022)
Winterbergova poslední cesta (2022)
Vzpoura strašidel a Kristýna se (ne)v(z)dává (2022)
Autor Sherlocka Holmese zasahuje (2022)
Rozhlasové rozhledy: Temná cesta k šílenství (2022)
Kočka vs. Pes (2022)
Atentát v nečekaných souvislostech (2022)
Příběh jednoho Maupassanta (2022)
Dokumentární audiorekonstrukce vraždy ve třiadvaceti dnech (2022)
Padesát odstínů psa (2022)
Marný zápas s vlastními běsy (2022)
Láska krví zkropená (2022)
Pohádky o všelijakých věcech pro malé i velké (2022)
V mysli sériových vrahů (2022)
Klímova fantastická Slavná Nemesis v mistrné interpretaci (2022)
Příběh perzekuce řádových sester ožívá v audioknize (2022)
Adrianův tajný deník poprvé v nezkrácené verzi (2022)
Každý se rodí s nějakým posláním… hlavně psi (2022)
Jekyll a Hyde v nové audioknižní podobě (2022)
Putování s duchy Vánoc za nápravou hříšníka (2022)
Theatre Conference JAMU 2022 - Touching Limits/Crossing Borders of Theatre (2022)
Sympozium uměleckých vysokých škol a fakult (2022)
Mapování kulturně společenského zázemí města Ostravy 2022 (2022)
Koprodukce - vymezení, přínosy a možnosti rozvoje (2022)
Koprodukce - vymezení, přínosy a možnosti rozvoje (2023)
(Ne) závislá spojení II (2022)
(Ne) závislá spojení III (2022)
Divadelní produkce a řízení projektů (2022)
Analýza poskytování dotací Ministerstvem kultury v oblasti živého umění 2012–2016 (2017)
Súčasné trendy vo výučbe práce s hlasom: prípadové štúdie (2021)
Súčasné trendy vo výučbe práce s hlasom (prípadové štúdie) (2022)
The Diversity of a Human Being - The Uniqueness of its Expression (2023)
Spolupráce Jána Zavarského s brněnským Divadlem (Husa) na provázku (2022)
Art Týden: film Víly z Inisherinu (2023)
Smělé vize manifestové intimity (2022)
Návrh predmetu Hlasové laboratorium (2022)
Mapování vzniku a proměny inscenační partitury (2021)
Dialog hudby a herce z pohledu lyrického, epického a dramatického principu (zpráva z uměleckého výzkumu) (2022)
Fotometrické vlastnosti LED pásků (2020)
Súčasné trendy vo výučbe práce s hlasom: prípadové štúdie (2021)
Participation in a year-round seminar dedicated to Rudolf Steiner's Eurytmy (2022)
Michael Chekhov et l’eurythmie de Rudolf Steiner (2022)
Michail Čechov a eurytmie Rudolfa Steinera (2022)
Prehlbovanie kontextové tanečního vzdelávania a tanečněj tvorby (2022)
Body of Many/Lusija (2022)
Česká a slovenská filmová tvorba pre deti a mládež uvedená na Berlinale v rokoch 1982-2021 (2021)
Výskum publika Young Film Festu (2021)
Výskum publika Young Film Festu (2022)
Disciplína závěsné akrobacie, Vertikální tanec, její pohybová technika, její potenciál v umělecké tvorbě a jištění osob ve výšce při jejím výkonu (2021)
Ján Jambor – Zuzana Malinovská – Jakub Souček (eds.): Rodina ako spoločenský problém v súčasnom švajčiarskom a slovenskom kriminálnom románe [Family as a social problem in contemporary Swiss and Slovak crime fiction]. Review (2022)
Možnosti režie a dramaturgie divadla fórum realizovaného s profesionálními herci na online platformě (2021)
Najděte mě, distančně (2021)
Divadlo fórum: Najděte mě, distančně (2021)
Princípy špekulatívnej kresby v tanečnom umění a vzdelavaní (2021)
Princípy špekulatívnej kresby v tanečnom umení a vzdelávaní (2022)
WEAK WOMAN DANCE VOL I-III (2022)
Die Internationale Tagung der Deutschlehrerinnen und Deutschlehrer (IDT). : Konferenzbericht (2023)
Osvobozené divadlo - Na vlnách Devětsilu (2022)
Einige Anmerkungen zum Roman "Der Dichter" (2023)
Ausgewählte Aspekte des künstlerischen Schaffens von Friedrich Dürrenmatt (2023)
Katedra cizích jazyků na Divadelní fakultě JAMU (2023)
Jevištní technologie v 21. století (2022)
Praktické aplikování moderních inscenačních postupů v režijně-dramaturgické a scénografické koncepci inscenace Medea pro specifický prostor otáčivého hlediště (2020)
Discussing the Teaching of Dramaturgy: Several Perspectives from the Field(s) (2022)
Cesty výuky divadelní dramaturgie na evropských vysokých školách – 2. etapa (2020)
Cesty výuky divadelní dramaturgie na evropských vysokých školách – 3. etapa (2021)
Snít rozhlasem (2022)
Umělecké a pedagogické metody Františka Daniela v kontextu jeho československého, amerického a belgického působení (2020)
Fran(tiše)k Daniel: Nad krajinou filmu (2022)
Svlečte se donaha! (2022)
Americká filmová scenáristika a její aplikace v evropském prostředí (2021)
Jak se učí film v Evropě? Analýzy metodik, učebnic a odborných textů (2022)
Audiovisual Storytelling (2022)
Hodnotitel dotačního programu města Brna, oblast Audiovize (2022)
Hipster s andělskou hlavou (2022)
Rozhlasová hra má co nabídnout i v současnosti. Jak snít rozhlasem, píše ve své knize Eva Schulzová (2023)
Patos, oběť, pieta aneb prostor pro historická nedorozumění v středoevropské kultuře – autorská performativní esej (2022)
Find Me: Self-Portraiture As a Tool (2022)
Radikální dramaturgie (2022)
Návod na přípravu člověka: Genderové stereotypy a zneužití moci (2022)
SCÉNOGRAF NEPRAVIDELNOSTI, Dramaturgovy poznámky k tvorbě Jána Zavarského v Huse na provázku (2022)
Známý neznámý Emil Pirchan (2022)
Systemic practitioner research (2022)
The Systemic concept of ‘not knowing’ in the medical context (2022)
Donť Touch Me: Rethinking the Politics of Distance in Space Organization (2022)
Umění persvaze (2022)
Artists of the stage revolutions of the interwar period & Josef Svoboda, pioneer of 21st century technologies (2022)
Umělecký výzkum - národní a mezinárodní pohled (2022)
Sociální konstrukcionismus a dialogismus (2022)
Multidisciplinarita a rodinná terapie (2022)
Moderation einer Lesung der österreichischen Schriftstellerin Eva Menasse (2023)
Hoe Frank Daniel de Belgische film herschreef (2023)
Touching Limits / Crossing Borders of Theatre (2023)
Současné dramaturgické trendy ve filmové a televizní tvorbě pro děti a mládež z pohledu filmových festivalů ve Zlíně a v San Diegu (2022)
Truchlivá veselohra o světci Petru (2023)
Look, the power of the human spirit again, has broken the hard rock wall here... Ballet Excelsior on the stage of the National Theatre in Prague in 1885 (2023)
The way to freedom is simple but bitter... Theatre on a String and the confirmation of human identity through its performances (2023)
Cesty uměleckého výzkumu (Rozhovory o tom, kam směřuje umělecký výzkum) (2023)
Kolokvium CESTY UMĚLECKÉHO VÝZKUMU (2023)
Přednáška Artistic Research: Umění a výzkum – jedno druhé nevylučuje (2023)
Specifika divadelního vzdělávání ve vzdělávacích institucích ve Velké Británii (2022)
HERECTVÍ V RODU * OD ROMANTICKÉHO HERECTVÍ 19. STOLETÍ K HERECKÝM PRINCIPŮM SOUČASNOSTI (2023)
Mary Bártů: The Journey of the Diva through Czechoslovak and German Stages (2023)
Historiografický výzkum jako tvůrčí proces divadelněvědného oboru (2023)
Osvobozené divadlo. Na vlnách Devětsilu. Přednáška - Kabinet pro studium českého divadla, IU - Divadelní ústav Praha (2023)
Hradecká divadelní konzervatoř: obor činoherní herectví (2023)
Specifika a možnosti dramatické výchovy v mezigenerační skupině Neslyšících (2022)
Workshop pro studenty ateliéru RTDS: Tvůrčí přístupy Františka "Franka" Daniela (2023)
TVORBA 3D MODELŮ DIVADELNÍCH PROSTOR PRO VYTVÁŘENÍ SCÉNOGRAFICKÝCH NÁVRHŮ (2022)
Sochy a živly - work in progress (2023)
Film bez filmu (workshop experimentální tvorby na filmovém festivalu České vize) (2023)
The historical avant-garde in the European context (2022)
Poetika Osvobozeného v opavském výkřiku. Recenze knihy Jiří Knapík. Heller & Kristian aneb Opavská Vest pocket revue (1933). Hra „Kaolin a Majolika“ a inspirace Osvobozeným divadlem. Edice pramenů. Opava: Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě, 2020. 215 s. (2021)
Do Brna široká cesta : Kramářské písně se světskou tematikou : Katalog k výstavě (2020) (2020)
Srba, pan profesor (2019)
Emil František Burian a cesty za operou (recenze knihy: Helena Spurná. Emil František Burian a cesty za operou. Praha: Koniasch Latin Press, 2014. 352 s.) (2015)
Archive of costume designer Inez Tuschnerová (2023)
Klein... Pavel Klein... (2017)
Helena Spurná's Oldřich Stibor (1901–1943) Theatre Director and Man (2016)
Dodatek ke znovu nalézanému Hlávkovi (2015)
Editorial (Český divadelní strukturalismus a Pražská škola) (2016)
Šéf výpravy brněnského divadla A. V. Hrska (2017)
České a umělecké studio Vladimíra Gamzy (2021)
Prozření Genesiovo : Bořivoj Srba (2015)
V zahradách Thespidových. K vývojové problematice českého jevištního výtvarnictví XIX. století / Srba, Bořivoj. (2015)
Sbírka štočků zachycujících brněnská teatralia (2018)
Lola Skrbková (1902–1978) (2022)
[Ondřej Sekora] VI. Divadlo (2019)
Kostýmní návrhy Inez Tuschnerové (2018)
A World Behind the Space (Historical Analysis) (2018)
Avant-gardistic director Jiří Frejka and the herritage of the czech avant-garde (2018)
Rekonstrukce historie divadla jako tvůrčí proces (Sonda k připravované publikaci Zpřítomnit nepřítomné) (2019)
Sbírka štočků s divadelní tematikou Oddělení dějin divadla MZM Brno (2018)
Perform the Imagination...! (if it´s easier to describe through it) (2022)
Večer Vítězslava Nezvala v OD / Nezvalova Depeše na kolečkách v Osvobozeném divadle (2022)
Lola Skrbková - život s divadlem (2022)
Vlasta Fialová (1928-1998) (2018)
Oddělení dějin divadla MZM (v rámci oslav 200. výročí založení MZM, Brno 2017) (2017)
Na tónech Skácela (komponovaný pořad o Janu Skácelovi) (2022)
Osvobozené divadlo - Na vlnách Devětsilu (Beseda s dr. Čechem) (2023)
Osvobozené divadlo - Na vlnách Devětsilu (2022)
L-Panorama (2018)
Život máme všichni před sebou : rozhovor s divadelní historičkou, kritičkou a pedagožkou Margitou Havlíčkovou / [rozmlouvali] Andrea Jochmanová a David Drozd (2018)
Current Issues in Performance Analysis. Proceedings of the International Conference (Theatre Faculty of Janáček Academy of Music and Performing Arts Brno, 21–22 November 2014). In memoriam prof. PhDr. Bořivoj Srba, DrSc (2017)
Theatralia : revue současného myšlení o divadelní kultuře. Č. 1/2016 (roč. 19), Český divadelní strukturalismus a Pražská škola = revue of contemporary scholarship on theatre culture. No. 1/2016 (volume 19), Czech theatre structuralism and the Prague school (2016)
Prague School Theatre Theory and Its Contexts (Afterword) by Pavel Drábek (with Maritn Bernátek, Andrea Jochmanová and Eva Šlaisová) (2016)
Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Q, Řada teatrologická - Q7 (roč. 53/2004) (2004)
K filipice Petra Hlávky (místo předmluvy) (2016)
Stage Management and Technology at JAMU: Cooperation with Professional Field (2023)
Salón původní tvorby 2023 (2023)
Theatralia: revue současného myšlení o divadelní kultuře (2022)
Život spřádaný divadlem. Prof. PhDr. Margita Havlíčková (4.1.1949-7.5.2023) (2023)
Manuál alternativní kultury pro jednadvacáté století (2023)
Setkání s Těsnohlídkem : Přednáška z cyklu Setkání s osobnostmi našeho kraje (Knihovna Jiřího Mahena Brno) (2023)
ZAPOMENUTÉ KNIHY: Dvaačtyřicátá rovnoběžka (2023)
The Synthetic Sirens Collective: Prompt Dancer (2023)
Queer divadlo a dráma v dejinách (2023)
Blindfolded Perspective How to View What We Do Not Want To See (2023)
Theatre Conference JAMU 2023 - Balancing Conflicts/Conflicting Balance (2023)
Coming to Closeness / Близькість. Performativity of Documentary Auteur Theatre Sharing (2023)
Productive Conflict in Creative Process (2023)
Dramaturgie autorských videopříspěvků (2023)
Zdeněk Rossmann a divadlo své doby. Závěrečné kapitoly scénografické tvorby (2023)
Chameleon aneb Josef Fouché. Analýza inscenace a rekonstrukce představení Divadla na provázku (2023)
Katalogové heslo (Giovanni Battista Pellizuoli – Návrh dekorace – Pyrrhův vojenský tábor se stany) (2023)
Tlumočení Večera literárních rezidencí: Chris Michalski (DE) (2023)
Tlumočení Večera literárních rezidencí: Christian Futscher (AUT) (2023)
Dolmetschen an der museumswissenschaftlichen Tagung Open Round Table of Museology (2023)
Teoretická východiska translatologické srovnávací analýzy literárních textů (2023)
Výuka herectví na JAMU v době "povinného Stanislavského" : rozhovory s absolventy (2023)
Rozhovor s Kateřinou Jebavou o projektu TAČR Divadelní umění, postupy a techniky jako trenažér komunikačních dovedností a občanských, sociálních a personálních kompetencí (JAMUNI) (2024)
Working with a Specific Place in the Context of Theatre Education (2023)
Evropský rozhlasový dokument a jeho život na konferencích a festivalech (2023)
Ruce v digitálním obraze: materialita tapisérií v dokumentárním filmu o gobelínové manufaktuře (2024)
Pasportizace divadel a hracích prostor (2023)
Loutka mezi divadlem, filmem a televizí. Výtvarný jazyk filmů a televizních pořadů s divadelní loutkou 1950–2020 (2023)
Divadlo a výchova jako cesta ke vzdělávání žáků se sluchovým postižením a dalšími vzdělávacími potřebami (2022)
Zpráva z výzkumu: Evropské divadelní soubory herců s mentálním znevýhodněním (2024)
Bez nápovědy : Vzpomínky Miroslava Plešáka a jeho přátel (2023)
Ján Zavarský (2022)
Marie Durnová:Měla jsem vždycky štěstí na lidi (2023)
Dokumentární film jako zpověď, bytost a hybatel proměny: portrét gobelínové manufaktury ve Valašském Meziříčí (2020)
Filmová materialita a možnosti jejího tvůrčího zpracování v autorské dokumentární tvorbě (2022)
Innovation of Doctoral Study Programme Dramatic Arts at Theatre Faculty JAMU (2023)
Pokus o hnutí: cesta k založení Centra experimentálního divadla / nástin dokumenty proložené historické evokace (2023)
Metodika filmové a audiovizuální výchovy. Cesta do světa pohyblivých obrazů (2024)
Filmová a audiovizuální výchova v ČR. 2023 (2023)
8. Mezinárodní konference k otázkám filmové a audiovizuální výchovy. Hurá, je tu. Filmouka! (2023)
8. Mezinárodní konference k otázkám filmové a audiovizuální výchovy. (2023)
Workshop PASPO: Pasportizace - Architektura - Scénický provoz - Péče - Otevřenost (2023)
Common Space: symposium of site-specific theatre (2023)
Praktický výzkum (2023)
Różnorodność człowieka i wyjątkowość jej wyrażania (2023)
Workshop Theatrum.online (JAMUNI) (2023)
Theatrum.online (2023)
Symposium o výchově a vzdělávání 15+ a křest učebnice Theatrum.online (2024)
Závěrečná zpráva TAČR JAMUNI 2023 (2024)
Professional artists and the division of labour, or How not to reproduce inequalities (2023)
Perform the Imagination...! (If it’s easier to describe through it) (2023)
Umělkyně na pouti (2023)
Dřevění komedianti (2023)
Michail Čechov a eurytmie Rudolfa Steinera (2023)
Fotometrické vlastnosti LED pásků (2024)
‘They Dated out of Pure Love’: A Brief History of the Czech Infatuation with the Musical (2023)
Být hercem, učit být hercem (2023)
Optimism And Hope-not the Same (2023)
Původní česká rozhlasová hra (2023)
Snít rozhlasem (2023)
TAH - Technology, Art, Humanities Creative and Innovation Centre, panelová diskuse (2023)
Sympozium SPOTLIGHT ON: Tvorba v regionech / Nahlédnutí regionální tvorby z perspektiv financování, prostorů, diváctva a reflexe (2023)
Projektové řízení. Eventy profesionálně (2023)
Neslyšící v umění a edukaci – aktivity v Brně (2023)
Americká filmová scenáristika a jej aplikácia v európskom prostredí: Tri prípady denníku komornej (2023)
Język migowy w pedagogice teatralnej (2023)
The Fragile Stage: Public Service in Theatre as a Track to “The Good Life” (2023)
Třikrát Amerika v Anglii (Guys and Dolls,m Groundhog Day a Oklahoma!) (2023)
Metašev: Pojem Dmitrije Bykova na pomezí ruského, českého a dvoudomého filmu (2023)
Divadelní soubory herců s mentálním handicapem v zahraničí - studie různorodosti jejich provozu, potažmo přístupů k tvůrčí práci (2022)
Dmitrij Bykov: jak porozumět Rusům za války? (2022)
Specifika divadelního lektorství ve Velké Británii (2022)
Specifika divadelního lektorství ve Velké Británii (2022)
Zpracování lokálních témat v Jihočeském divadle a Městském divadle Zlín (2022)
Screamwriters / Can Screenwriters Scream Only on Paper? (2023)
Prezentace výsledků výzkumu "Divadlo a výchova jako cesta ke vzdělávání žáků se sluchovým postižením a dalšími vzdělávacími potřebami" a workshop (2023)
Prezentace výsledků výzkumu "Divadlo a výchova jako cesta ke vzdělávání žáků se sluchovým postižením a dalšími vzdělávacími potřebami" a workshop. (2023)
Prezentace výsledků výzkumu "Divadlo a výchova jako cesta ke vzdělávání žáků se sluchovým postižením a dalšími vzdělávacími potřebami" a workshop. (2023)
Divadelní kritika a publicistika v kontextu dotačních řízení: mapování postavení odborné kritické reflexe v kvalitativním procesu posuzování žádostí o dotace (2024)
Audiovizuální a textové zaznamenávání tradic obnovovaných prostřednictvím lidového divadla (2024)
Dramaturgicko-herecká (spolu)práce na budování tragické postavy (2024)
Vznik, fixování a proměny rytmu u vybraných inscenací s přihlédnutím k vlastní režijní praxi (2024)
Analýza scénického prostoru pomocí jasové mapy (2019)
Alternatívné metódy výuky práce s hlasom (2018)
Metody techniky divadla a dramatické výchovy v edukačním procesu žáků na prvním stupni běžných škol a škol se žáky se sluchovým postižením s aplikací na výchovu ke zdraví (2018)
Metodika pěvecké techniky Kena Tamplina (2018)
K možnostem angažované dramaturgie v současném divadle. Praktická řešení v projektech souvisejících s Divadlem Continuo (2018)
Autorský divadelní experiment s využitím uměleckého tlumočení do českého znakového jazyka (2019)
Narativní výzkum – Miroslav Bambušek (2018)
Choreografická tvorba Jiřího Bartovance na příkladu dvou odlišných inscenací eMet a Svoboda (2018)
Význam International Feature Conference v kontextu doby (2018)
Znovunavázání vztahu mezi obcí a Radostickým mlýnem (2018)
Umělecké tlumočení písní do znakového jazyka (2018)
Výskum vnútorných principov v pedagogike hereckého pohybu (2018)
Umělecké metody divadla RambaZamba v Berlíně (2018)
Hledání divadelních prostředků při práci s dospívajícími herci s mentálním handicapem (2018)
Životní cyklus projektu mezinárodní spolupráce z pohledu divadla repertoárového typu (2018)
Využití bílého LED pásku s vysokým CRI jako autonomního světelného zdroje pro násvit divadelního představení (2019)
Súčasné trendy vo výučbe práce s hlasom: prípadové štúdie (2019)
Tanec v muzeích a galeriích optikou estetiky performativity a estetiky instalace (2019)
Komparácia dramaturgických prístupov ku kinematografii pre mládež na vybraných európskych filmových festivaloch (2019)
Dramaturgie vztahů v současném divadle: setkání s druhým jako angažovaný činitel (2019)
Multimediální publikace Umělecké tlumočení do českého znakového jazyka (2019)
Mystifikační/sensační rozhlasová hra optikou Prix Europa 2019 (2019)
Studium a výběr scénických projektů ze zahraniční scény pro realizaci analytické části disertačního výzkumu: Text jako objekt a subjekt v současném konceptuálním divadle (2019)
Stopy izraelskej umeleckej činnosti Ladislava Grosmana v autorovej hebrejskej korešpondencii a v izraelskej adaptácii scenára Rendez-vous strýce Davida (2019)
Jubilejní 45. ročník IFC – faktory modernizace, její průběh a následky (2019)
Cesty výuky divadelní dramaturgie na evropských vysokých školách – polská zkušenost (2019)
Nové prístupy k telu, pohybu a improvizácií v skupinovej práci. Účasť na medzinárodnom vzdelávaní (2019)
Možnosti zobrazovania etnografických a antropologických javov audiovizuálnými médiami (2019)
Vznik, fixování a proměny rytmu v činoherní inscenaci (2019)
Seminář v rámci kurzu Marty Ljubkové Literární příprava (2022)
Cyklus seminářů na KALD DAMU: Fakt jako cesta (2022)
Prezentace výsledků výzkumu "Divadlo a výchova jako cesta ke vzdělávání žáků se sluchovým postižením a dalšími vzdělávacími potřebami" a workshop. (2023)
Životní a umělecká dráha režiséra Z. Pospíšila (2020)
Cine Teatro Saura (2019)
Osobnosti Divadelní fakulty JAMU (2020)
Audiovizuální propaganda – České země a Československo mezi Sovětským svazem a Německem 1914 – 1989 (2019)
Montáž v ikonických inscenacích Bratři Karamazovi (2020)
Film a rozhlas: průniky a inspirace (2020)
Technika Lestera Hortona v obrazech (2019)
Setkání/Encounter (2019)
Praktický výzkum (2023)
Na vlnách Devětsilu. Proměny českého avantgardního divadla (2021)
Světlo a výstavní prostor (2024)
Komedie o Umučení ve studiu Marta (2024)
Český filmový a televizní dokument o umění (2024)
Herci „národa“ aneb Cesta herců HaDivadla, které nikdo nezná, z Prostějova do Brna na konec světa a zase zpátky (2024)
Nové cesty ke Stanislavskému (2025)
Edukativní podcast a jeho potenciál v uměleckém školství (2022)
Chameleon aneb Josef Fouché (2023)
Antonín Přidal – autor, překladatel, pedagog (2025)
Kamera OKO - Kamerové nástroje filmové řeči (2025)
Josef Kovalčuk (2025)
Působení hudby na herce a vědomá režijní spolupráce s hudebními zákonitostmi jeviště (2023)
Zpověď – zinscenované výpovědi profesionálních herců se specifickými potřebami (2023)
Teoretický a praktický výzkum současné situace žánru „site-specific“ divadla (2023)
Divadelní soubory herců s mentálním handicapem v zahraničí – studie různorodosti jejich provozu, potažmo přístupů k tvůrčí práci II. (2023)
Možnosti aplikace prvků lidového divadla na současnou inscenační tvorbu pouličního performativního umění (2023)
Analýza scénického prostoru pomocí jasové mapy (2018)
Průzkum současných potřeb absolventů Divadelní fakulty JAMU a hledání možností celoživotního vzdělávání (2020)
Nerůst (2020)
Súčasná kinematografia pre mládež v prostredí európskych filmových festivalov s fokusom na britské filmové festivaly v online prostredí (2020)
Rezidencia v centre Ponderosa (Nemecko)- integrácia poznatkov a skúseností do odborného textu (2020)
Limity dramaturgie a scenáristiky při tvorbě dokumentárních formátů pro artové televizní kanály pohledem zahraničního producenta (2020)
Definice a nastavení klíče pro vymezení profesí v oblasti scénických umění (2020)
Jorge Listopad – Homem do teatro (2020)
Analýza naplňování konceptu veřejnoprávnosti v nizozemské televizi NPO – studijní pobyt (2020)
Teoretická a umělecká východiska Františka Daniela v kontextu jeho působení na univerzitě USC (2024)
Súčasné trendy vo výučbe práce s hlasom: prípadové štúdie (2021)
Prehlbovanie kontextov tanečného vzdelávania a tanečnej tvorby – vzdelávanie, rezidencia, tvorba – spolupatričnosť a interakcia v tanci (2021)
Řeč jako suvenýr (2022)
Specifika divadelního lektorství ve Velké Británii (2022)
Kulatý stůl: Mapování výzkumu na uměleckých školách (2023)
Členka Sněmu RVŠ a současně Komise pro vědeckou činnost a Komise pro UVŠ (2024)
Členka Sněmu RVŠ a současně Komise pro UVŠ (2024)
Členka Předsednictva a Sněmu RVŠ a současně pracovní Komise pro UVŠ (2024)
Actus Petri (2024)
Balancing Conflicts / Conflictual Balance (2024)
Art týden: Dokument Vězení dějin (2024)
European Radio Documentary (2024)
Stíny slovanské divadelnosti (2024)
Ti všichni... Peškovi (2024)
Queer osobnosti vědy (2024)
How to Build a Corpus of Legal Language: Ensuring its Representativeness (2023)
Prima Facie and Peter Grimes: Exploring Ineffective Legal Responses (2024)
Unlocking the Complexity of Legal Language: Legal Language Corpus Construction (2024)
Crises of Norm Communication: Analysing Accessibility of Czech Legal Platforms to Visually Impaired Individuals (2024)
Manifesto: The FUN Project (2024)
Vést divadlo... Příběh třiceti let vzletů, pádů a zvratů (2024)
Členka pracovní skupiny Slovenské akreditačné agentúry pre vysoké školstvo (2023)
Předsedkyně pracovní skupiny Slovenské akreditačné agentúry pre vysoké školstvo (2023)
Die Darstellung von Verwundbarkeit in Felix Mitterers Theaterstück Kein Platz für Idioten (2024)
Die Sprache, die die Sprache spricht Reiner Kunzes Werk als sprach- und literaturdidaktischer Impuls für Lernende des Deutschen als Fremd- und Zweitsprache (2024)
Divadlo pod proudem doby. 30 let Národního divadla v Brně (1989-2019) (2024)
All the ladies… on the Stage: Feminism, femininity and concept of „Civilised Woman” and pacifistic activities in the spectrum of czech avant-garde. European Network for Avant-Garde and Modernism Studies (EAM) conference, Jagiellonian University Krakow, 17.-19.9.2024 (2024)
Stopětadvacetkrát Oldřich Nový. Přednáška z cyklu Osobnosti našeho kraje, Knihovna Jiřího Mahena, Brno-Chrlice (17.10.2024) a Brno-Černovice (23.10.2024) (2024)
Ethical goals as a criterion of creation. Czechoslovak Theatre on a String in 1980s (2024)
Salón původní tvorby 2024 (2024)
Odebrat vše z výběru
Operace s vybranými výsledky
Export a tisk
Seznam vybraných záznamů
Další aplikace
Publikace
Informační systém