Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
IS JAMU
EN
>
Publikace
>
Vyhledávání publikací
Vyhledávání publikací
Pokročilé vyhledávání
Úspěšně zrušeno.
Vybrané publikace/výsledky
Poznámky a postřehy k historii divadelních oborů (2017)
Metaforický trénink jako způsob praktické výchovy Umělce: k vývoji metodiky výuky (2017)
The Phenomenon of Rozrazil (Speedwell), or a Play Which Found Its Time (2017)
Úkol – gesto – cíl (2017)
"Experts of the Everyday": Staging Authenticity in Documentary Theatre (2017)
O jasu (2017)
Defining an Acting Style (2017)
Creativity in language learning = La créativité dans l'enseignement des langues étrangères = Creatividad en la enseñanza de idiomas : tvořivý přístup k výuce cizího jazyka na vysokých školách (2012)
Architektura zoologických zahrad = Zoo architecture : zkrácená verze habilitační práce v oboru Architektura (2016)
FA + FAVU, ústavy teorie (2015)
Autor - vize - meze - televize (2015)
Ukradené dívky : Boko Haram a teror v srdci Afriky (2016)
Americký císař : masové vystěhovalectví z Haliče (2016)
Zimní ryby (2015)
Městská kronikářka Plzeň = Stadtschreiberin Pilsen : 2015 (2015)
Počong, aneb, O pinoživosti lidské existence (2015)
Původní česká rozhlasová hra po roce 1989 (2014)
Karel Cón - Stanislav Slovák - Jan Šotkovský - Petr Štěpán, Mendel, aneb, Vzpoura hrášků : desátá inscenace sedmdesáté sezóny 2014/2015 : premiéra 21. června 2015 na Biskupském dvoře (2015)
Paul Pörtner, Splašené nůžky : první inscenace sedmdesáté první sezóny 2015/2016 : premiéra 12. a 13. září 2015 (2015)
Patrick Hamilton, Provaz : [premiéra 21. února 2014 v Divadle Reduta (2014)
Podpora kultury z Evropské unie do roku 2020 (2016)
Puppet cabaret: visual idioms, performance technologies and the poetics of Czech special puppets in a European context 1850–1950 : (from artistic automata through trick and variety puppets, to puppet cabaret and variety show clowns and acrobats) (2015)
LET HUSY z Brna až do Amsterodamu a Avignonu (2017)
Imagine the Utopia! Rethinking Alain Badiou´s Theatre-Politics Isomorphism (2018)
O zřízení JAMU a zřízení, zrušení a obnovení jejích fakult (2018)
Co dělat, když vítězí seriál… (2018)
Současná dramatika jako výzva k diskuzi (2018)
Estetika umění mimu Étienna Decrouxe (2018)
Radio documentaries in the reflection of the International Feature Conference (2018)
Výchova dramaturgií, výchova k dramaturgii : Pedagog v roli dramaturga, dramaturg v roli pedagoga (2018)
Glitche v očích (2018)
Ctibor Turba - pedagogika v mimickém a komediálním divadle (2019)
Strategie kultury a kreativních odvětví města Brna (2018)
Spolupráce režiséra s hudebním skladatelem na vzniku činoherní inscenace (2018)
Stáhnout se do kořenů a nalézt živé slovo (2018)
Má tanečně-pedagogická praxe (2018)
Strategie dramaturgie (2017)
Kam zmizol scenárista Obchodu na korze? Osudy Ladislava Grosmana v rokoch 1968 až 1973 a prípad Rendez-vous strýce Davida (2018)
Cesta neslyšícího studenta Ateliéru výchovné dramatiky Neslyšících k vědomí profesní identity (současná realita) (2018)
Dekompozícia ako rozklad klasického logos (2013)
Loutka mezi divadlem, filmem a televizí 1950–1960 – Výtvarný jazyk televizních pořadů a filmů s divadelní loutkou (2014)
Divadelní festival Velkolhotecká škola (2014)
Výzkum fyzikálních vlastností světla v mobilním simulačním světelném modelu a jejich využití v praxi (2014)
Velkolhotečtí herci aneb Jak Lhoťáci z(a)koušeli divadlo (2015)
Loutka mezi divadlem, filmem a televizí 1970–1980 (2014)
Různorodé obsahy oboru Dramatická výchova (2014)
Analýzy představení současného tance/performance (2016)
Velkolhotecké divadelnění ve Slepé uličce (2016)
Fungování kulturních center (2016)
Loutka mezi divadlem, filmem a televizí 1980 - 1990 (2016)
How Movement Works (2017)
Alenka – inscenace s využitím uměleckého tlumočení do českého znakového jazyka (2017)
Světelný design jako poslední kauzální rámec divadla (2019)
Psycho-plastic Scenography: The Tristan and Isolde Case (2019)
Násilí v umění a jak může působit reflexe kritiky (2019)
Conversations About Teaching of Performance Design: Views, Perspectives and Evolution. AMERICA – EUROPE – ASIA (2019)
Být sokolem: o performativním utváření národní identity v sokolském hnutí (2019)
Tělo v pohybu: performativita sokolského hnutí v období formování moderního českého národa (2019)
Cena Václava Königsmarka (1. místo v kategorii Disertační práce) (2019)
Manipulation of Reality Through an Interactive Game: Remote X as an Example of New Modes of Spectatorship (2019)
Umělecké tlumočení vybraných písní do českého znakového jazyka (2017)
Sestup ke kořenům. Divadlo jako hledání jedinečnosti lidské identity (2019)
Transparent-text a informace ve vizuálním kódu: Philippe Quesne, Pražské Quadriennale, Farm Fatale (2019)
Role překládání ve výuce cizích jazyků obecně a zvláště na Divadelní fakultě JAMU (2007)
Znakový jazyk jako součást představení (2005)
Commedia dell'arte Divadla na provázku (1974 - 1985) (2010)
Scénografové ve službách Les Ballets Russes (1909-1912). Počátky divadelní secese (2007)
Vliv psychiky na taneční výkon žáků a studentů (2007)
Tóny duhy (2004)
Výukový videopořad - možnost ovlivnění informovanosti? (2004)
videopořad NESLYŠÍCÍ (2003)
Zážitky canterburské (2019)
Psycholožka a vrah na erotické lince (2019)
DIVADLO S LOUTKAMI – MALÉ ALE NAŠE (2018)
Váchalův Krvavý máj (2019)
Současná původní slovenská rozhlasová hra (2019)
Reflexe vlastní režijní práce (2007)
Cesta od dramatické výchovy k oboru Divadlo a výchova (2009)
Za české a zároveň mezinárodní loutkářské muzeum (2012)
Eva Tálská aneb Se mnou smrt a kůň (2011)
Brechtovská divadelní poetika (2007)
Das Schöpferische Wort/Tvůřčí slovo (2007)
Divadlo jako extáze (2006)
Mýtové kořeny dramatických postav II. (2003)
Jazyk a divadlo: několik velmi obecných a několik velmi konkrétních postřehů (2010)
Podoby současné scénografie (2003)
Denník z režijnej asistentúry v Odin Teatret (2012)
Principia mim-ethika (2010)
Hra. Hra jako sociokulturní univerzálie a hra jako genus proximum dramatické kultury. (2008)
Vladimír Čermák divadelník (2009)
LOUTKA MEZI DIVADLEM, FILMEM A TELEVIZÍ 1970-1980 II (2018)
LOUTKA MEZI DIVADLEM, FILMEM A TELEVIZÍ 1970-1980 III (2018)
Loutka mezi divadlem, filmem a televizí 1970-1980 VIII (2019)
Dobrou noc, pane profesore (2019)
Hvězdné nebe nad hlavou (2019)
Plíživý skřet jménem Parkinson (2019)
9th Conference of Doctoral Studies in Theatre Practice and Theory. Experience as a Research Method in Performing Arts. (2019)
Ingmar Bergman (1918-2007), Sedmá pečeť = Ingmar Bergman (1918-2007), (Det sjunde inseglet) : [česká premiéra 8. února 2013 v Mahenově divadle (2013)
Sídliště Lesná v kontextu času = Block housing estate Lesna in context of time : zkrácená verze Ph.D. Thesis (2016)
Bytosti jménem houba (2016)
The puppet and the modern : visual style of Czech family puppet theaters, theater clubs and art scenes in the early 20th century as a unique reflection of avant-garde and modernist currents by Czech artists (2014)
Na houby : s tatou Arnoštem Goldflamem a synkem Josefem Poláškem : český houbařský rok (2016)
Divadlo jako neodhozený žebřík : texty o autorském, alternativním a studiovém divadle (2015)
Krása ve filmovém dokumentu (2014)
Anja Hillingová, Spolu/Sami (2015)
Proč Einstein nenosil ponožky : jak zdánlivě nepodstatné věci ovlivňují naše myšlení (2016)
Franz Cap : průvodce životem a dílem filmového režiséra Františka Čápa (2016)
Märchen der Brüder Grimm = Pohádky bratří Grimmů (2015)
Václav Cejpek - Zbyněk Srba - Jan Šotkovský, Betlém : pastorála, aneb, hry vánoční : třetí inscenace šedesáté páté sezony 2009/2010 : premiéra 31. října 2009 na Činoherní scéně Městského divadla Brno (2009)
Pravděpodobný příběh Františka Čápa (2017)
Cesty k herecké pedagogice : reflexe metod několika současných přístupů (2016)
Faust versus Wagner. Úvaha o vědeckosti, svobodě a Šafaříkovi (2015)
Franz Cap: Průvodce životem a dílem (2017)
Dramatická tvorba ostravského studia Československé televize (1955-1991) (2017)
Text jako rám – text jako objekt. Mapování strategií práce s textem v současném evropském (konceptuálním) divadle (2019)
Inscenace Eulen bleiben immer v divadle Theater Brett – Ernst Jandl (2013)
Výzkum tandemové komunikace prostřednictvím tvorby a analýzy inscenace (2013)
Inscenační postupy a metoda režijní práce Aloise Hajdy s ohledem na inspirační zdroje a impulsy (2013)
Divadlo ve výchově se zaměřením na recepci a reflexi divadelního díla ve spolupráci s Národním divadlem moravskoslezským v Ostravě (2012)
Paradox Rimini Protokoll (2014)
Chéreauovo nastudování Wagnerovy tetralogie Prsten Nibelungův (2013)
KočéBRování 2015: Tisíc a jedna noc aneb Divadlo je lidská zkušenost (2015)
Percepcia pohybovej komédie v zahraničí (2015)
Problematika inscenované autenticity (2014)
Transformácia niektorých špecifických motívov Ladislava Grosmana vo vývojo-vých fázach scenára Obchodu na korze nájdených v archíve Filmového Studia Barrandov (a stopy Grosmanovej scená-ristickej tvorby v ďalších archívoch) (2016)
Příklady výuky na literárně-dramatickém oboru (2014)
Alternatívne metódy výučby práce s hlasom (prípadové štúdie) (2020)
Postavenie filmu pre mládež na Medzinárodnom filmovom festivale v Berlíne a v dánskom filmovom inštitúte (2017)
RAZZLE DAZZLE (2017)
Typologie a problémové oblasti mezinárodních projektů spolupráce z pohledu divadla repertoárového typu (2017)
Oxana Smilková: Absolutní štěstí mouchy aneb poslední mystifikace Salvadora Dalí (2014)
Vědecký překlad jako praktická dovednost (2014)
Ivan Foletti et al.: Making the Past Present. Meeting with Medieval Conques. (2019)
Projekt Osobnosti Divadelní fakulty JAMU (2019)
Dekompozičné princípy v inscenačnej tvorbe (2015)
Heinrich von Kleist, Princ Homburský : třetí inscenace sedmdesáté sezóny 2014/2015 : premiéra 8. a 9. listopadu 2014 na Činoherní scéně (2014)
Klaus Mann, Mefisto : příběh jedné kariéry : premiéra 9. února 2013 : šestá inscenace šedesáté osmé sezóny 2012/2013 : Městské divadlo Brno, Činoherní scéna (2013)
Metoda taneční výchovy technikou Lestera Hortona (2015)
Studie o herectví a jeho pedagogice (2016)
Obraz normalizační společnosti v dramatické tvorbě tehdejšího brněnského studia Československé televize (2015)
Autor stržený proudem a stísněný tvarem (2015)
Umění loutky (2019)
Ondřej Sekora: Mravenčí a jiné práce (2020)
Z Ulice do Počátek (2019)
Loutka mezi divadlem, filmem a televizí 1970–1980 VI (2019)
Loutka mezi divadlem, filmem a televizí 1970-1980 VII 2 (2019)
Měnit ne v ano – o omylech a předpojatostech osobních i společenských (2019)
Teatr 21: divadlo herců se specifickými možnostmi (2019)
Káťa a Bajaja (2019)
Diverzita ženskosti (2019)
Let’s get together! The importance of international cooperation in radio-making (2020)
The Importance of Not Getting Stuck in Your Own Bubble (2019)
Fej... t... n (2019)
CAMPQ. Chci uvěřit... (2019)
Zdechliny autenticity v umělých peklech : Divácká participace jako aktivizační činitel v současném divadle (2019)
Technika Lestera Hortona v obrazech (2019)
Theatre Symposium Brno 2018 - Tendencies in Contemporary Theatre Directing and Theatre-directing Education (2018)
Techniky projektového řízení v praxi kulturního organizátora (2019)
Unknown as a Research Method in Performing Arts (2019)
eMet neboli Pravda, Met neboli Mrtvý (2019)
Prezentace výsledků diskuse o uměleckém výzkumu ze dne 22. března 2019 (FAVU VUT v Brně) (2019)
Užší nominace na cenu Divadelních novin v kategorii Publikační počin v oblasti divadla (2019)
Cognitive Phenomenology: the Promising Pragmatic Marriage of Methodologies in the Field of Theatre Studies? (2016)
David Strnad: Technika Lestera Hortona v obrazech / Lester Horton’s Technique in Pictures (2019)
Giraudoux/Zetel: Elektra (2017)
Vědecký překlad jako praktická dovednost (2015)
Umělecký výzkum v interdisciplinární perspektivě (2018)
Spolupráce Jána Zavarského s Divadlem (Husa) na Provázku (2018)
Metaforická metoda, Já si vybírám kočku (2017)
The Polyphony of Contemporary Theory of Theatre (2017)
O hereckém výkonu Niky Brettschneiderové v inscenaci Zapomenutý vězeň (2017)
Divadlo a výchova (úvahy o oboru) (2016)
O jasu (2018)
Kapitoly o dabingu (2013)
K osvobození nevládních nevýdělečných organizací od soudních poplatků (2015)
Slova o Mimu (2018)
Zvuk je sexy, aneb je rozhlasový dokument underground? (2018)
Filmy pre mládež na európskych filmových festivaloch: Berlinale Generation a Giffoni Experience (2018)
Rozhlasová hra, která změnila svět (2018)
Stylizace jíst duši (2017)
Mental Activization of Spectator in Contemporary European Political Theatre (2018)
Bipolární past : Vyhraněnost jako princip aktivizace v inscenacích Olivera Frljiće „Balkan macht frei“ a „Naše násilí a vaše násilí“ (2019)
REPERTORY THEATRES: OBSTACLES IN INTERNATIONAL COOPERATION (2018)
Úvod do základních problémů kompozice dramatického tvaru z pohledu herecké pedagogiky (2018)
Okamžik čili Křídel mávnutí v přítomnosti dokumentaristově (2018)
Cesty k přirozenosti hlasového projevu (2018)
Nástin tvůrčích postupů divadelního souboru Buranteatr (2018)
František Čáp – Franz Cap (2018)
Poznámky o režii a dramaturgii (2018)
Aspekty výuky v rámci kulturní identity (2018)
Dabing nebo titulky? (2018)
Od uměleckého výzkumu k radikálnímu bádání, od vědy k diplomacii: polemický esej (2018)
Devětsil and the Theater (2019)
Senzační rozhlasová hra včera a dnes (2019)
"Don't Touch Me": Rethinking the Politics of Distance in Space Organization (2023)
Režisér a hudebník jako partneři dialogu v rámci improvizace (2022)
První pokusy s bezdrátem (2022)
Vzpoura strašidel a Kristýna se (ne)v(z)dává (2022)
Kočka vs. Pes (2022)
Marný zápas s vlastními běsy (2022)
Láska krví zkropená (2022)
V mysli sériových vrahů (2022)
Adrianův tajný deník poprvé v nezkrácené verzi (2022)
Theatre Conference JAMU 2022 - Touching Limits/Crossing Borders of Theatre (2022)
Koprodukce - vymezení, přínosy a možnosti rozvoje (2023)
(Ne) závislá spojení II (2022)
The Diversity of a Human Being - The Uniqueness of its Expression (2023)
Mapování vzniku a proměny inscenační partitury (2021)
Michael Chekhov et l’eurythmie de Rudolf Steiner (2022)
Výskum publika Young Film Festu (2021)
WEAK WOMAN DANCE VOL I-III (2022)
Einige Anmerkungen zum Roman "Der Dichter" (2023)
Ausgewählte Aspekte des künstlerischen Schaffens von Friedrich Dürrenmatt (2023)
Discussing the Teaching of Dramaturgy: Several Perspectives from the Field(s) (2022)
Inclusion Through Theatre: A Journey of an Actor with Down’s Syndrome to Cognisant Artistic Creation and Social Acceptance (2022)
Jak se učí film v Evropě? Analýzy metodik, učebnic a odborných textů (2022)
Hodnotitel dotačního programu města Brna, oblast Audiovize (2022)
Umění persvaze (2022)
Artists of the stage revolutions of the interwar period & Josef Svoboda, pioneer of 21st century technologies (2022)
Moderation einer Lesung der österreichischen Schriftstellerin Eva Menasse (2023)
Hoe Frank Daniel de Belgische film herschreef (2023)
Look, the power of the human spirit again, has broken the hard rock wall here... Ballet Excelsior on the stage of the National Theatre in Prague in 1885 (2023)
Loutka mezi divadlem, filmem a televizí. Výtvarný jazyk filmů a televizních pořadů s divadelní loutkou 1950–2020 (2023)
Cine Teatro Saura (2019)
Teoretická a umělecká východiska Františka Daniela v kontextu jeho působení na univerzitě USC (2024)
Specifika divadelního vzdělávání ve vzdělávacích institucích ve Velké Británii (2022)
HERECTVÍ V RODU * OD ROMANTICKÉHO HERECTVÍ 19. STOLETÍ K HERECKÝM PRINCIPŮM SOUČASNOSTI (2023)
Osvobozené divadlo. Na vlnách Devětsilu. Přednáška - Kabinet pro studium českého divadla, IU - Divadelní ústav Praha (2023)
Hradecká divadelní konzervatoř: obor činoherní herectví (2023)
TVORBA 3D MODELŮ DIVADELNÍCH PROSTOR PRO VYTVÁŘENÍ SCÉNOGRAFICKÝCH NÁVRHŮ (2022)
Dodatek ke znovu nalézanému Hlávkovi (2015)
České a umělecké studio Vladimíra Gamzy (2021)
V zahradách Thespidových. K vývojové problematice českého jevištního výtvarnictví XIX. století / Srba, Bořivoj. (2015)
Sbírka štočků zachycujících brněnská teatralia (2018)
A World Behind the Space (Historical Analysis) (2018)
Vlasta Fialová (1928-1998) (2018)
Na tónech Skácela (komponovaný pořad o Janu Skácelovi) (2022)
Osvobozené divadlo - Na vlnách Devětsilu (Beseda s dr. Čechem) (2023)
Osvobozené divadlo - Na vlnách Devětsilu (2022)
Život máme všichni před sebou : rozhovor s divadelní historičkou, kritičkou a pedagožkou Margitou Havlíčkovou / [rozmlouvali] Andrea Jochmanová a David Drozd (2018)
Salón původní tvorby 2023 (2023)
Setkání s Těsnohlídkem : Přednáška z cyklu Setkání s osobnostmi našeho kraje (Knihovna Jiřího Mahena Brno) (2023)
ZAPOMENUTÉ KNIHY: Dvaačtyřicátá rovnoběžka (2023)
Michail Čechov a eurytmie Rudolfa Steinera (2023)
Teoretická východiska translatologické srovnávací analýzy literárních textů (2023)
Pasportizace divadel a hracích prostor (2023)
Zpráva z výzkumu: Evropské divadelní soubory herců s mentálním znevýhodněním (2024)
Ján Zavarský (2022)
Praktický výzkum (2023)
‘They Dated out of Pure Love’: A Brief History of the Czech Infatuation with the Musical (2023)
Být hercem, učit být hercem (2023)
Optimism And Hope-not the Same (2023)
Neslyšící v umění a edukaci – aktivity v Brně (2023)
Język migowy w pedagogice teatralnej (2023)
The Fragile Stage: Public Service in Theatre as a Track to “The Good Life” (2023)
Prezentace výsledků výzkumu "Divadlo a výchova jako cesta ke vzdělávání žáků se sluchovým postižením a dalšími vzdělávacími potřebami" a workshop. (2023)
Divadelní kritika a publicistika v kontextu dotačních řízení: mapování postavení odborné kritické reflexe v kvalitativním procesu posuzování žádostí o dotace (2024)
Narativní výzkum – Miroslav Bambušek (2018)
Význam International Feature Conference v kontextu doby (2018)
Vznik, fixování a proměny rytmu v činoherní inscenaci (2019)
Osobnosti Divadelní fakulty JAMU (2020)
Súčasná kinematografia pre mládež v prostredí európskych filmových festivalov s fokusom na britské filmové festivaly v online prostredí (2020)
Súčasné trendy vo výučbe práce s hlasom: prípadové štúdie (2021)
Členka Sněmu RVŠ a současně Komise pro vědeckou činnost a Komise pro UVŠ (2024)
European Radio Documentary (2024)
Vést divadlo... Příběh třiceti let vzletů, pádů a zvratů (2024)
Die Sprache, die die Sprache spricht Reiner Kunzes Werk als sprach- und literaturdidaktischer Impuls für Lernende des Deutschen als Fremd- und Zweitsprache (2024)
Divadlo pod proudem doby. 30 let Národního divadla v Brně (1989-2019) (2024)
Ethical goals as a criterion of creation. Czechoslovak Theatre on a String in 1980s (2024)
Symposium Inkluze divadlem: Cesta herce s Downovým syndromem k cílené umělecké tvorbě a k přijetí do společnosti (2021)
Tendencies in Contemporary Theatre Directing and Theatre-directing Education – Fragments from a Symposium (2021)
Researching Subjectivity And Subjectivity of Research (2021)
Hamlet chytrý jako rádio (2020)
Závěrečná zpráva o řešení studentského projektu - Americká filmová scenáristika a jej aplikácia v európskom prostredí: Tri prípady denníku komornej (2022)
Jevištní technologie v 21. století (2022)
Do Brna široká cesta : Kramářské písně se světskou tematikou : Katalog k výstavě (2020) (2020)
Prozření Genesiovo : Bořivoj Srba (2015)
Rekonstrukce historie divadla jako tvůrčí proces (Sonda k připravované publikaci Zpřítomnit nepřítomné) (2019)
Prague School Theatre Theory and Its Contexts (Afterword) by Pavel Drábek (with Maritn Bernátek, Andrea Jochmanová and Eva Šlaisová) (2016)
Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Q, Řada teatrologická - Q7 (roč. 53/2004) (2004)
Život spřádaný divadlem. Prof. PhDr. Margita Havlíčková (4.1.1949-7.5.2023) (2023)
Theatre Conference JAMU 2023 - Balancing Conflicts/Conflicting Balance (2023)
Divadlo a výchova jako cesta ke vzdělávání žáků se sluchovým postižením a dalšími vzdělávacími potřebami (2022)
Projektové řízení. Eventy profesionálně (2023)
Fotometrické vlastnosti LED pásků (2024)
Dmitrij Bykov: jak porozumět Rusům za války? (2022)
Zpracování lokálních témat v Jihočeském divadle a Městském divadle Zlín (2022)
Prezentace výsledků výzkumu "Divadlo a výchova jako cesta ke vzdělávání žáků se sluchovým postižením a dalšími vzdělávacími potřebami" a workshop. (2023)
Metodika pěvecké techniky Kena Tamplina (2018)
Choreografická tvorba Jiřího Bartovance na příkladu dvou odlišných inscenací eMet a Svoboda (2018)
Znovunavázání vztahu mezi obcí a Radostickým mlýnem (2018)
Využití bílého LED pásku s vysokým CRI jako autonomního světelného zdroje pro násvit divadelního představení (2019)
Jubilejní 45. ročník IFC – faktory modernizace, její průběh a následky (2019)
Nové prístupy k telu, pohybu a improvizácií v skupinovej práci. Účasť na medzinárodnom vzdelávaní (2019)
Český filmový a televizní dokument o umění (2024)
Možnosti aplikace prvků lidového divadla na současnou inscenační tvorbu pouličního performativního umění (2023)
Limity dramaturgie a scenáristiky při tvorbě dokumentárních formátů pro artové televizní kanály pohledem zahraničního producenta (2020)
Členka Sněmu RVŠ a současně Komise pro UVŠ (2024)
Art týden: Dokument Vězení dějin (2024)
Salón původní tvorby 2024 (2024)
Na dvě deci a chlebíček - recenze v Týdeníku Rozhlas (2021)
Chameleon aneb Josef Fouché (2023)
Josef Kovalčuk (2025)
Specifika divadelního lektorství ve Velké Británii (2022)
Actus Petri (2024)
Voices of Culture Report - Status and Working Conditions for Artists, Cultural and Creative Professionals (2021)
Šest knih o filmu, které vám nesmí chybět! Seriál pro rodiče #2 (2021)
Filmová a audiovizuální výchova na 47. LFŠ v Uherském Hradišti (2021)
Podílet se na Stvoření : k novému politickému čtení Martina Bubera v divadelní teorii i praxi (2021)
Sochy a živly - work in progress (2023)
Kompozícia Hana (2021)
Odhmotnění tělesnosti Loie Fuller (2021)
Mizející (2021)
The Image of Girls in Contemporary Art Cinema for Youth (2021)
World of Girls in Contemporary Art Cinema for Youth in European Context (2021)
Co by bylo, kdyby... (2021)
Boží mlýny melou (2021)
Encyklopedie ptáků pro malé ornitology (2021)
Testimony as an Act of Political Resistance (2021)
Ukaž mi to! Dialogické využití pískoviště při práci s malými dětmi v praxi klinického psychologa (2021)
Karamazovci: rekonstrukce inscenace prostřednictvím komiksové knihy (2021)
Vtelená skúsenosť ako spôsob písania a čítania tanca (2021)
Staré a nové smlouvy s divákem (skici k velkému tématu) (2021)
Česká porevoluční kritika optikou činohry Národního divadla (Alena Zemančíková: Zpětné zakreslení cesty: Činohra Národního divadla v letech 1990–2015) (2021)
Divadelní umění, postupy a techniky jako trenažér komunikačních dovedností a občanských, sociálních a personálních kompetencí (JAMUNI) (2021)
Problém Brecht I – U nás (2021)
Problém Brecht II – Jinde (2021)
Vícejazyčný terminologický glosář dramatických umění (2021)
Rozvoj komunikačních kompetencí novou vzdělávací metodikou, vycházející z objektivního hodnocení biosignálů performera a recipienta (2019)
Sedimenty diagnózy wellness (2021)
Umělecký výzkum tvorby divadelních inscenací s herci s Downovým syndromem jako účinného prostředku sociální inkluze (2019)
The Deaf and Music. Artistic Interpreting of Music into Czech Sign Language (2021)
"Wir haben kein Theater!" / "We Do Not Have Any Theatre!" (Czech Avant-garde Stage in 1920s) (2021)
S čím se potýkají asexuálové - recenze v Týdeníku Rozhlas (2021)
Akademičtí pracovníci a funkcionáři veřejných vysokých škol (2021)
Introduction – An Insight into the Political in the Doctoral Theatre Research (2021)
Lauter schwierige Patienten Einige Anmerkungen zum österreichisch-schweizerischen Literaturdreigestirn (2021)
Rozhovor s překladatelkou Terezou Semotamovou o románu "Koala" Lukase Bärfusse (2022)
Tlumočení autorského čtení Stefana Sodera (2022)
Denník komornej - Benoît Jacquot (2015) - scénosled (2022)
Actress forced to boring Motherhood and her Ascenscion to the Stage again (2022)
Dance Education As a Polyphonic Experience (2022)
Osobnosti Divadelní fakulty JAMU (2020)
Komunikátor (2016)
Tanec v domácím vězení, Jiří Bartovanec: Co může tanečník dělat, nemůže-li tančit?, Martin Dvořák: Vyhraje duch anebo hmota?, Zdenka Brungot Svíteková: Karanténa další dva roky je děsivá představa (2020)
Brno v pohybu. David Strnad: Tanec je výměna názorů mezi tanečníkem a divákem, Martin Dvořák: Snažím se objímat, Viktor Černický: důležité je objevit v sobě identitu bastarda, Tomáš Janypka: Zajímají mě poryvy šílenství i projevy lásky, Eva Rézová: Chce-li člověk studovat současný tanec, musí z Brna odjet, Pierre Nadaud: Divadlo je umění performerů (2018)
Ivan Buraj: Divadlo jako zkoumání cizího (2020)
Všimnout si v zrcadle člověka… (Josef Karlík) (2020)
Alexej Pernica jako pedagog v ateliéru dramatické výchovy (2020)
Ladislav Lakomý jako pedagog herectví (2020)
Útek ako motív (2020)
Dialogy z obrazovky (2020)
Dialogical Use of Sandtray (2020)
První velká vlaková loupež (2020)
Senzace v rozhlase (2020)
Když smrt tančí na vlnách rozhlasu (2020)
Student representative at E:UTSA (Europe: Union of Theatre Schools and Academies) (2021)
Skálopevně - recenze v Týdeníku Rozhlas (2021)
Festival jako prostor k edukaci a rozvoji studentů (2020)
V Brně poprvé, ale ne naposled - Marián Amsler, SKUTR a Štěpán Pácl na festivalu Setkání/Encounter (2020)
Tektonika stability a rutiny (2020)
Zlatý kolovrat (2020)
Smetana z šedozonního hrnce? (Scéna 1980–1989) (2020)
Zpřítomnit nepřítomné. "Sorry za monolog" (2020)
Ekodramaturgie a enviro-art - téma číslo jedna v současném umění? (2020)
Členka Rady českého střediska ITI (2019)
Práce na JAMU jako potěšení i poslání (výuka Rudolfa Krátkého) (2020)
Medhat Aldaabal: Tancem bouráme zdi (2019)
Matyáš Dlab: Mapujeme novou identitu městské kultury (2020)
Sympozium (NE)RISKUJ - Ekologie, crowd management a IT řešení pro festivaly (2020)
Herecký a pedagogický potenciál Zdeňky Gräfové (2020)
Pedagogická dráha Marie Waltrové (2020)
Pedagog uměleckého přednesu Miloš Kročil (2020)
Parallel/isomorphic Process As Challenge And Opportunity for Networks Dealing with High Violence Families (2020)
Na oslavě svátku sluchu (2020)
Odvaha – nežádoucí vlastnost (2020)
Festival vysokých škol (2020)
Příliš málo břízek aneb Setkání jako pokus o setkávání (2020)
Střípky z historie a současnosti Ateliéru výchovné dramatiky pro Neslyšící (2020)
Balada o veži (2020)
Culture and Tradition on Screen: Portraying the Endangered. Belgrade: Ethnographic Museum in Belgrade (2020)
Sedimenty, diagnózy, wellness (2020)
Pojď se mnou do světa - písně Jiřího Bulise tlumočené do českého znakového jazyka (2020)
Metaphors We Dramaturge By (2020)
Inkluze divadlem: Cesta herce s Downovým syndromem k cílené umělecké tvorbě a k přijetí do společnosti (2022)
Dialogisch-systemische Perspektiven auf eine somatoforme Schmerzstörung – ein familientherapeutisches Fallbeispiel, in dem drei große Männer, Schulterschmerzen und das Sexualleben eine Rolle spielen (2022)
Hodnotitelka projektů v programu NAKI III, Ministerstvo kultury ČR (2022)
Self-portrait: It makes you a more skilled filmmaker (2022)
Tlumočení Večera literárních rezidencí: Chris Michalski (DE) (2023)
Bez nápovědy : Vzpomínky Miroslava Plešáka a jeho přátel (2023)
Symposium o výchově a vzdělávání 15+ a křest učebnice Theatrum.online (2024)
Původní česká rozhlasová hra (2023)
Metašev: Pojem Dmitrije Bykova na pomezí ruského, českého a dvoudomého filmu (2023)
Prezentace výsledků výzkumu "Divadlo a výchova jako cesta ke vzdělávání žáků se sluchovým postižením a dalšími vzdělávacími potřebami" a workshop (2023)
Životní cyklus projektu mezinárodní spolupráce z pohledu divadla repertoárového typu (2018)
Multimediální publikace Umělecké tlumočení do českého znakového jazyka (2019)
Prezentace výsledků výzkumu "Divadlo a výchova jako cesta ke vzdělávání žáků se sluchovým postižením a dalšími vzdělávacími potřebami" a workshop. (2023)
Film a rozhlas: průniky a inspirace (2020)
Edukativní podcast a jeho potenciál v uměleckém školství (2022)
Kamera OKO - Kamerové nástroje filmové řeči (2025)
Působení hudby na herce a vědomá režijní spolupráce s hudebními zákonitostmi jeviště (2023)
Divadelní soubory herců s mentálním handicapem v zahraničí – studie různorodosti jejich provozu, potažmo přístupů k tvůrčí práci II. (2023)
Rezidencia v centre Ponderosa (Nemecko)- integrácia poznatkov a skúseností do odborného textu (2020)
Stíny slovanské divadelnosti (2024)
Členka pracovní skupiny Slovenské akreditačné agentúry pre vysoké školstvo (2023)
Systemická supervize: Zkušenost se studiem na Tavistocké klinice (2020)
Pohybová výchova v podání Jiřiny Ryšánkové (2020)
Svět, jak ho vidí ženy (2020)
Nominace na cenu Audiokniha roku 2020 (2021)
Berlinale 2020: Generation v znamení dievčenských príběhov (2020)
Stopětadvacetkrát Oldřich Nový. Přednáška z cyklu Osobnosti našeho kraje, Knihovna Jiřího Mahena, Brno-Chrlice (17.10.2024) a Brno-Černovice (23.10.2024) (2024)
Antonín Přidal – autor, překladatel, pedagog (2025)
Art Týden: Recenze podcastového seriálu Rozchod (2022)
Diskursive Aspekte der Sprachvermittlung an der Theater-Fakultät der Janáček-Akademie für Musik und Darstellende Kunst in Brno/Tschechien (2022)
Analýza scénického prostoru pomocí jasové mapy (2018)
Co se hulí za školou? - recenze v Týdeníku Rozhlas (2021)
Dramaturgické úvody v Divadle Šumperk (2021)
Problematika dalšího vzdělávání umělců a pracovníků v oblasti umění a kulturních a kreativních průmyslů. (2021)
Za Tlapkovkou do multiplexu aneb Jak děti (ne)seznamovat s kinem. Seriál pro rodiče #5 (2021)
Taneční a pohybová výchova a Rytmická výchova v praxi MŠ. 1.stupně ZŠ a ŠD (2021)
Členka pracovní skupiny Slovenské akreditačné agentúry pre vysoké školstvo (2021)
Theatre Conference JAMU 2021 - The Ever-expanding Horizons of Theatre (2021)
Audience development, tady a teď (2022)
Radikální povstání bude temné a imanentní. Anebo nebude vůbec (2021)
Písně Jiřího Bulise – interpretace písní do českého znakového jazyka (2021)
Podcasty s nadhledem: Jedenáctkrát jinak (2021)
Válka je jejich osudem (2021)
Konec milosrdným lžím (2021)
Vznik rozhlasové hry krok za krokem (2021)
Komentář k příspěvku profesora Lenka Borgdorffa (2016)
Ethnographic and poetic documentary lab (2021)
Hana Pražáková a rozhlas (2020)
Nová studie o rozhlasové režii (2022)
Hradecká divadelní konzervatoř: obor činoherní herectví (2021)
Sympozium SPOTLIGHT ON: kultura v regionech a kultura z regionů (2021)
Metódy výučby v neformálnom hlasovom vzdelávaní (prípadové štúdie) (2021)
MEDEA_is_missing (2021)
Working with the Principles of Radio Journalism in Radio Drama (2021)
LET‘S GET TOGETHER! The Importance of Not Geeting Stuck in Your Own Bubble (2021)
Psychosomatic Symptoms – A Skillful Coach for Better Communication (2021)
Hodnotitelka projektů v programu ÉTA Technologické agentury ČR (2017)
Umělecké tlumočení do českého znakového jazyka (multimediální publikace) (2021)
Zvukový záznam jako audiokniha? (2021)
Saint-Exupéryho literární pásmo (2021)
Politics and Community Engagement in Doctoral Theatre Research (2021)
„Thomas Bernhard als Herausforderung für tschechische Übersetzer?“ (2021)
Tlumočení autorského čtení Ulrike Feibig (2022)
Nic lidského mi není cizí. Rozhovor se švýcarským autorem Lukasem Bärfussem (2022)
Súčasné trendy vo výučbe práce s hlasom: prípadové štúdie (2021)
Nájdi ma: Autoportrét (2022)
Workshop Dialog (2022)
Americká filmová scenáristika a jej aplikácia v európskom prostredí: Tri prípady denníku komornej (2022)
Workshop Teatralita (2022)
Autor Sherlocka Holmese zasahuje (2022)
Atentát v nečekaných souvislostech (2022)
Pohádky o všelijakých věcech pro malé i velké (2022)
Každý se rodí s nějakým posláním… hlavně psi (2022)
Jekyll a Hyde v nové audioknižní podobě (2022)
Koprodukce - vymezení, přínosy a možnosti rozvoje (2022)
(Ne) závislá spojení III (2022)
Analýza poskytování dotací Ministerstvem kultury v oblasti živého umění 2012–2016 (2017)
Súčasné trendy vo výučbe práce s hlasom (prípadové štúdie) (2022)
Spolupráce Jána Zavarského s brněnským Divadlem (Husa) na provázku (2022)
Smělé vize manifestové intimity (2022)
Návrh predmetu Hlasové laboratorium (2022)
Dialog hudby a herce z pohledu lyrického, epického a dramatického principu (zpráva z uměleckého výzkumu) (2022)
Prehlbovanie kontextové tanečního vzdelávania a tanečněj tvorby (2022)
Praktické aplikování moderních inscenačních postupů v režijně-dramaturgické a scénografické koncepci inscenace Medea pro specifický prostor otáčivého hlediště (2020)
Rozhlasová hra má co nabídnout i v současnosti. Jak snít rozhlasem, píše ve své knize Eva Schulzová (2023)
SCÉNOGRAF NEPRAVIDELNOSTI, Dramaturgovy poznámky k tvorbě Jána Zavarského v Huse na provázku (2022)
Systemic practitioner research (2022)
Umělecký výzkum - národní a mezinárodní pohled (2022)
Multidisciplinarita a rodinná terapie (2022)
Truchlivá veselohra o světci Petru (2023)
The way to freedom is simple but bitter... Theatre on a String and the confirmation of human identity through its performances (2023)
Přednáška Artistic Research: Umění a výzkum – jedno druhé nevylučuje (2023)
Workshop pro studenty ateliéru RTDS: Tvůrčí přístupy Františka "Franka" Daniela (2023)
Film bez filmu (workshop experimentální tvorby na filmovém festivalu České vize) (2023)
Srba, pan profesor (2019)
Archive of costume designer Inez Tuschnerová (2023)
[Ondřej Sekora] VI. Divadlo (2019)
Oddělení dějin divadla MZM (v rámci oslav 200. výročí založení MZM, Brno 2017) (2017)
K filipice Petra Hlávky (místo předmluvy) (2016)
Productive Conflict in Creative Process (2023)
Dramaturgie autorských videopříspěvků (2023)
Katalogové heslo (Giovanni Battista Pellizuoli – Návrh dekorace – Pyrrhův vojenský tábor se stany) (2023)
Rozhovor s Kateřinou Jebavou o projektu TAČR Divadelní umění, postupy a techniky jako trenažér komunikačních dovedností a občanských, sociálních a personálních kompetencí (JAMUNI) (2024)
Ruce v digitálním obraze: materialita tapisérií v dokumentárním filmu o gobelínové manufaktuře (2024)
Różnorodność człowieka i wyjątkowość jej wyrażania (2023)
Perform the Imagination...! (If it’s easier to describe through it) (2023)
Dřevění komedianti (2023)
Umělecké metody divadla RambaZamba v Berlíně (2018)
Životní a umělecká dráha režiséra Z. Pospíšila (2020)
Technika Lestera Hortona v obrazech (2019)
Komedie o Umučení ve studiu Marta (2024)
Nerůst (2020)
Řeč jako suvenýr (2022)
Ti všichni... Peškovi (2024)
Prima Facie and Peter Grimes: Exploring Ineffective Legal Responses (2024)
Die Darstellung von Verwundbarkeit in Felix Mitterers Theaterstück Kein Platz für Idioten (2024)
Odebrat vše z výběru
Operace s vybranými výsledky
Export a tisk
Seznam vybraných záznamů
Další aplikace
Publikace
Informační systém