Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
IS JAMU
EN
>
Publikace
>
Vyhledávání publikací
Vyhledávání publikací
Pokročilé vyhledávání
Vybrané publikace/výsledky
Taneční technika Lestera Hortona (2017)
Franz Cap: Průvodce životem a dílem (2017)
From Interactivity to Freakshow: Ethical Aspects of New Television Trends from the Perspective of Democratic Competence (2017)
Anxious Affinities: How Theatrical Performance Can Generate a Platform for Interpersonal Dialogue (2017)
Decrouxova technika: semiologie konajiciho těla (2017)
Video Tracking as a Tool for Performance Analysis (2017)
O jasu (2017)
Intermediality and Projection Typology in Dance Theatre (2017)
O jasu (2018)
Kreativní producentství jako součást uměleckého vzdělávání a divadelní praxe aneb Službou umělcům sloužíme publiku (2018)
Projekt: překážka nebo cesta? (2018)
Slova o Mimu (2018)
Estetika umění mimu Étienna Decrouxe (2018)
REPERTORY THEATRES: OBSTACLES IN INTERNATIONAL COOPERATION (2018)
Úvod do základních problémů kompozice dramatického tvaru z pohledu herecké pedagogiky (2018)
Se studenty činoherního herectví na cestě ke komedii dell’arte (2018)
Okamžik čili Křídel mávnutí v přítomnosti dokumentaristově (2018)
Co dělat, když vítězí seriál… (2018)
Vědomá i spontánní přeměna osobního těla v herecký umělecký nástroj (2018)
Současná dramatika jako výzva k diskuzi (2018)
Scénografie jako permanentní dialog (2018)
Od dramatické výchovy k oboru Divadlo a výchova (2018)
Stáhnout se do kořenů a nalézt živé slovo (2018)
Nástin tvůrčích postupů divadelního souboru Buranteatr (2018)
František Čáp – Franz Cap (2018)
Poznámky o režii a dramaturgii (2018)
Má tanečně-pedagogická praxe (2018)
Aspekty výuky v rámci kulturní identity (2018)
Dabing nebo titulky? (2018)
Cestou k počátkům divadla (2018)
Od uměleckého výzkumu k radikálnímu bádání, od vědy k diplomacii: polemický esej (2018)
Pracovní sešit: Světelné technologie a sály Hudební fakulty JAMU v Brně (2019)
Giraudoux/Zetel: Elektra (2017)
Umělecký výzkum v interdisciplinární perspektivě (2018)
Londýnská výročí (2019)
Umění loutky (2019)
Umění loutky (2018)
Umění loutky II (2019)
Zážitky canterburské (2019)
Slovenská rozhlasová hra žije! (2019)
Psycholožka a vrah na erotické lince (2019)
Spojeni pochopením (2019)
Divadlo diverzity. Theater Rambazamba v Berlíně (2019)
Teatr 21: divadlo herců se specifickými možnostmi (2019)
DIVADLO S LOUTKAMI – MALÉ ALE NAŠE (2018)
LOUTKY ZE STARÉ PŮDY (2018)
Pidluke! Padluke! (2019)
Odvaha požádat o pomoc (2019)
Káťa a Bajaja (2019)
Váchalův Krvavý máj (2019)
Kdo je Alayn? (2019)
Hvězdné nebe nad hlavou (2019)
Plíživý skřet jménem Parkinson (2019)
Současná původní slovenská rozhlasová hra (2019)
Tanec, prostor a světlo (2017)
Analýza světelného obrazu trochu více teoreticky (2019)
Využití LED pásku s vysokým Ra (CRI) jako autonomního světelného zdroje pro divadelní představení (2019)
Světelný design jako poslední kauzální rámec divadla (2019)
Technika Lestera Hortona v obrazech (2019)
Theatre Symposium Brno 2018 - Tendencies in Contemporary Theatre Directing and Theatre-directing Education (2018)
Ateliér výchovné dramatiky Neslyšících JAMU (2019)
Techniky projektového řízení v praxi kulturního organizátora (2019)
Divadlo Aldente: od spontánní akce k tvorbě postavy (2019)
Jak úspěšně řídit kulturní projekty (2018)
Workshop Artistic Research (2019)
LED technologie a pájení (2019)
Prezentace výsledků diskuse o uměleckém výzkumu ze dne 22. března 2019 (FAVU VUT v Brně) (2019)
Osobní umělecké dílo (2019)
Conversations About Teaching of Performance Design: Views, Perspectives and Evolution. AMERICA – EUROPE – ASIA (2019)
Portrait of Josef Svoboda in Sevilla (2019)
RAZZLE DAZZLE (2017)
Typologie a problémové oblasti mezinárodních projektů spolupráce z pohledu divadla repertoárového typu (2017)
Brno v pohybu. David Strnad: Tanec je výměna názorů mezi tanečníkem a divákem, Martin Dvořák: Snažím se objímat, Viktor Černický: důležité je objevit v sobě identitu bastarda, Tomáš Janypka: Zajímají mě poryvy šílenství i projevy lásky, Eva Rézová: Chce-li člověk studovat současný tanec, musí z Brna odjet, Pierre Nadaud: Divadlo je umění performerů (2018)
Fachwissen Multiplizieren (2019)
Tereza Marečková: Svůj život neřídím (2018)
V trojúhelníku prostor – téma – interpret. (2018)
Sympozium (NE)RISKUJ - Ekologie, crowd management a IT řešení pro festivaly (2020)
Dramatická senzace v rozhlase (2020)
Co zbylo z Boženy Němcové (2020)
Hamlet chytrý jako rádio (2020)
Když smrt tančí na vlnách rozhlasu (2020)
Krásy mam i klam (2020)
Na oslavě svátku sluchu (2020)
Odvaha – nežádoucí vlastnost (2020)
Svět, jak ho vidí ženy (2020)
Cine Teatro Saura (2020)
Festival jako prostor k edukaci a rozvoji studentů (2020)
Festival vysokých škol (2020)
Příliš málo břízek aneb Setkání jako pokus o setkávání (2020)
Tektonika stability a rutiny (2020)
Zlatý kolovrat (2020)
Střípky z historie a současnosti Ateliéru výchovné dramatiky pro Neslyšící (2020)
K jedinečnosti současného divadla Neslyšících v České republice (2020)
Herectví bez masek - Reflexe rozvoje performativních schopností mladistvých lidí s Downovým syndromem na pozadí inscenace Divadla Aldente Zeď (2021)
Členka Kolegia odborníků pro hodnocení programu ÉTA TA ČR (2018)
Členka Rady českého střediska ITI (2019)
Umelá inteligéncia - Svet sa nám nestal (2020)
Cca D'epog (2020)
Umění persvaze (2021)
Voices of Culture Report - Status and Working Conditions for Artists, Cultural and Creative Professionals (2021)
Member of the Evaluation Panel, Centre for Quality Assessment in Higher Education, Lithuania (2021)
Členka pracovní skupiny Slovenské akreditačné agentúry pre vysoké školstvo (2021)
Theatre Conference JAMU 2021 - The Ever-expanding Horizons of Theatre (2021)
Hodnotitelka projektů v programu NAKI II, Ministerstvo kultury ČR (2019)
Symposium Inkluze divadlem: Cesta herce s Downovým syndromem k cílené umělecké tvorbě a k přijetí do společnosti (2021)
Antigona (2021)
Hradecká divadelní konzervatoř: obor činoherní herectví (2021)
Sympozium SPOTLIGHT ON: kultura v regionech a kultura z regionů (2021)
Pééfko pro čas korony (2021)
Testimony as an Act of Political Resistance (2021)
A Message from the Actors with an Extra (Chromosomes) (2021)
Cena Václava Königsmarka (2021)
Otázky eurytmie při scénické tvorbě na počátku 20. století a dnes (2021)
Teatr 21: divadlo herců se specifickými potřebami (2021)
Divadelní umění, postupy a techniky jako trenažér komunikačních dovedností a občanských, sociálních a personálních kompetencí (JAMUNI) (2021)
Rozvoj komunikačních kompetencí novou vzdělávací metodikou, vycházející z objektivního hodnocení biosignálů performera a recipienta (2019)
Umělecký výzkum tvorby divadelních inscenací s herci s Downovým syndromem jako účinného prostředku sociální inkluze (2019)
Súčasné trendy vo výučbe práce s hlasom: prípadové štúdie (2021)
Actress forced to boring Motherhood and her Ascenscion to the Stage again (2022)
Workshop Dialog (2022)
Workshop Vyprávění (2022)
Workshop Maska (2022)
Workshop Teatralita (2022)
Sympozium uměleckých vysokých škol a fakult (2022)
Súčasné trendy vo výučbe práce s hlasom: prípadové štúdie (2021)
Fotometrické vlastnosti LED pásků (2020)
Súčasné trendy vo výučbe práce s hlasom: prípadové štúdie (2021)
Česká a slovenská filmová tvorba pre deti a mládež uvedená na Berlinale v rokoch 1982-2021 (2021)
Výskum publika Young Film Festu (2021)
Princípy špekulatívnej kresby v tanečnom umění a vzdelavaní (2021)
Praktické aplikování moderních inscenačních postupů v režijně-dramaturgické a scénografické koncepci inscenace Medea pro specifický prostor otáčivého hlediště (2020)
Umělecké a pedagogické metody Františka Daniela v kontextu jeho československého, amerického a belgického působení (2020)
Americká filmová scenáristika a její aplikace v evropském prostředí (2021)
Kolokvium CESTY UMĚLECKÉHO VÝZKUMU (2023)
Specifika a možnosti dramatické výchovy v mezigenerační skupině Neslyšících (2022)
Theatre Conference JAMU 2023 - Balancing Conflicts/Conflicting Balance (2023)
Workshop Theatrum.online (JAMUNI) (2023)
Theatrum.online (2023)
Specifika divadelního lektorství ve Velké Británii (2022)
Analýza scénického prostoru pomocí jasové mapy (2019)
Metodika pěvecké techniky Kena Tamplina (2018)
Autorský divadelní experiment s využitím uměleckého tlumočení do českého znakového jazyka (2019)
Narativní výzkum – Miroslav Bambušek (2018)
Choreografická tvorba Jiřího Bartovance na příkladu dvou odlišných inscenací eMet a Svoboda (2018)
Znovunavázání vztahu mezi obcí a Radostickým mlýnem (2018)
Umělecké metody divadla RambaZamba v Berlíně (2018)
Hledání divadelních prostředků při práci s dospívajícími herci s mentálním handicapem (2018)
Životní cyklus projektu mezinárodní spolupráce z pohledu divadla repertoárového typu (2018)
Využití bílého LED pásku s vysokým CRI jako autonomního světelného zdroje pro násvit divadelního představení (2019)
Komparácia dramaturgických prístupov ku kinematografii pre mládež na vybraných európskych filmových festivaloch (2019)
Multimediální publikace Umělecké tlumočení do českého znakového jazyka (2019)
Studium a výběr scénických projektů ze zahraniční scény pro realizaci analytické části disertačního výzkumu: Text jako objekt a subjekt v současném konceptuálním divadle (2019)
Stopy izraelskej umeleckej činnosti Ladislava Grosmana v autorovej hebrejskej korešpondencii a v izraelskej adaptácii scenára Rendez-vous strýce Davida (2019)
Nové prístupy k telu, pohybu a improvizácií v skupinovej práci. Účasť na medzinárodnom vzdelávaní (2019)
Možnosti zobrazovania etnografických a antropologických javov audiovizuálnými médiami (2019)
Cine Teatro Saura (2019)
Film a rozhlas: průniky a inspirace (2020)
Technika Lestera Hortona v obrazech (2019)
Setkání/Encounter (2019)
Analýza scénického prostoru pomocí jasové mapy (2018)
Průzkum současných potřeb absolventů Divadelní fakulty JAMU a hledání možností celoživotního vzdělávání (2020)
Nerůst (2020)
Súčasná kinematografia pre mládež v prostredí európskych filmových festivalov s fokusom na britské filmové festivaly v online prostredí (2020)
Rezidencia v centre Ponderosa (Nemecko)- integrácia poznatkov a skúseností do odborného textu (2020)
Limity dramaturgie a scenáristiky při tvorbě dokumentárních formátů pro artové televizní kanály pohledem zahraničního producenta (2020)
Definice a nastavení klíče pro vymezení profesí v oblasti scénických umění (2020)
Jorge Listopad – Homem do teatro (2020)
Prehlbovanie kontextov tanečného vzdelávania a tanečnej tvorby – vzdelávanie, rezidencia, tvorba – spolupatričnosť a interakcia v tanci (2021)
Odebrat vše z výběru
Operace s vybranými výsledky
Export a tisk
Seznam vybraných záznamů
Další aplikace
Publikace
Informační systém