2023
Seminář: Marketing, fundraising a management kulturních zařízení v kontextu proměny vnímání a motivace návštěvníka
PEŠL ŠILEROVÁ, Lucie and Ingeborg RADOK ŽÁDNÁBasic information
Original name
Seminář: Marketing, fundraising a management kulturních zařízení v kontextu proměny vnímání a motivace návštěvníka
Name in Czech
Seminář: Marketing, fundraising a management kulturních zařízení v kontextu proměny vnímání a motivace návštěvníka
Name (in English)
Seminar: Marketing, fundraising and management of cultural facilities in the context of changing the perception and motivation of the visitor
Authors
PEŠL ŠILEROVÁ, Lucie and Ingeborg RADOK ŽÁDNÁ
Edition
Seminář NIPOS pro pracovníky v kultuře, 2023
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Requested lectures
Field of Study
60403 Performing arts studies
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
is not subject to a state or trade secret
Organization unit
Faculty of Music
Keywords (in Czech)
management; marketing; sociální sítě; fundraising;
Keywords in English
management; marketing; social media; fundraising
Changed: 12/3/2024 13:42, doc. PhDr. Petr Lyko, Ph.D. et Ph.D.
V originále
Podoby vnímání kulturní a paměťové instituce se v posledních dekádách radikálně proměnily. Dynamickými změnami prochází umělecké prostředí i institucionální kontext. Zajímavá prezentace a inovativní motivace návštěvníků a konzumentů kulturního obsahu je nezbytnou součástí práce kulturních institucí. Marketingové strategie nabývají nových rozměrů a významně ovlivňují rozevírající se nůžky kvalitních a úspěšných projektů. Umění se šíří, prezentuje se a je vnímáno jinak, mezi jiným digitálně nebo distančně. Všichni pracovníci v kulturních institucích musí být připraveni na nové způsoby propagace a marketingu své činnosti a svých aktivit, a proto jsou na práci kulturního manažera a organizátora kladeny nové nároky i požadavky.