Rozvoj dítěte s hluchoslepotou pomocí tvorby knižního představení
VĚNTUSOVÁ, Nikola. Rozvoj dítěte s hluchoslepotou pomocí tvorby knižního představení (Development of a child with deafblindness through the creation of a book performance). Ateliér 205. Brno: Ateliér 205, 2024. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Basic information | |
---|---|
Original name | Rozvoj dítěte s hluchoslepotou pomocí tvorby knižního představení |
Name in Czech | Rozvoj dítěte s hluchoslepotou pomocí tvorby knižního představení |
Name (in English) | Development of a child with deafblindness through the creation of a book performance |
Authors | VĚNTUSOVÁ, Nikola. |
Edition | Ateliér 205, Brno, Ateliér 205, 2024. |
Other information | |
---|---|
Type of outcome | Article in a journal (not reviewed) |
Confidentiality degree | is not subject to a state or trade secret |
Organization unit | Theatre Faculty |
Keywords (in Czech) | Knižní představní, taktilní pohádka, Perníková chaloupka, hluchoslepota, rozvoj, taktilní znakový jazyk, český znakový jazyk, Braillovo písmo, prohloubaní vztahů, spolupráce |
Keywords in English | Book presentation, tactile fairy tale, gingerbread house, deafblindness, child development, tactile sign language, Czech sign language, Braille, deepening relationships, cooperation |
Tags | DF_VaVneRIV_2024 |
Changed by | Changed by: doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D., učo 5216. Changed: 24/3/2024 19:05. |
Abstract |
---|
Specifický výzkum s názvem Rozvoj dítěte s hluchoslepotou pomocí tvorby knižního představení se zaměřuje na vytvoření speciálního knižního představení. Hlavním cílem je transformovat již existující postupy pro výrobu knižního představení na taktilní formu, která podpoří rozvoj dítěte skrze vlastní prožitek. Adaptace konkrétní pohádky má za úkol rozvíjet komunikaci s dítětem a přispívat k jeho emočnímu, sociálnímu a kulturnímu růstu. Dítě aktivně participuje na tvorbě celého představení. V práci je podrobně popsán plán a postup tvorby. |
Abstract (in Czech) |
---|
Specifický výzkum s názvem Rozvoj dítěte s hluchoslepotou pomocí tvorby knižního představení se zaměřuje na vytvoření speciálního knižního představení. Hlavním cílem je transformovat již existující postupy pro výrobu knižního představení na taktilní formu, která podpoří rozvoj dítěte skrze vlastní prožitek. Adaptace konkrétní pohádky má za úkol rozvíjet komunikaci s dítětem a přispívat k jeho emočnímu, sociálnímu a kulturnímu růstu. Dítě aktivně participuje na tvorbě celého představení. V práci je podrobně popsán plán a postup tvorby. |
Abstract (in English) |
---|
Specific research entitled Development of a child with deafblindness through the creation of a book performance focuses on the creation of a special book performance. The main goal is to transform existing procedures for the production of a book performance into a tactile form that will support the child's development through his own experience. The task of adapting a specific fairy tale is to develop communication with the child and contribute to his emotional, social and cultural growth. The child actively participates in the creation of the entire performance. The plan and process of creation are described in detail in the work. |
PrintDisplayed: 8/10/2024 08:40