ČONKOVÁ, Anna. Metódy výučby v neformálnom hlasovom vzdelávaní (prípadové štúdie). Ateliér 205. Brno: Janáčkova akademie múzických umění, 2021, 25.4.2021, s. 1-79. ISSN 2787-9305.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Metódy výučby v neformálnom hlasovom vzdelávaní (prípadové štúdie)
Autoři ČONKOVÁ, Anna.
Vydání Ateliér 205, Brno, Janáčkova akademie múzických umění, 2021, 2787-9305.
Další údaje
Originální jazyk slovenština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku (nerecenzovaný)
Obor 60403 Performing arts studies
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW Zveřejněná zpráva z výzkumu
Organizační jednotka Divadelní fakulta
Klíčová slova česky tanec; Emma Bonnici; Anna Gromanová; hlasové vzdělávání
Změnil Změnila: doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D., učo 5216. Změněno: 22. 4. 2022 21:42.
Anotace
Cieľom tohto výskumu bolo popísať zvolené prístupy k neformálnemu hlasovému vzdelávaniu a analýza princípov a metód neformálneho hlasového vzdelávania na príkladoch práce dvoch vybraných lektoriek. Ide o prácu slovenskej performerky a pedagogičky Anny Gromanovej, ktorá niekoľko rokov pôsobila ako stála členka medzinárodného divadelného štúdia Farma v jeskyni, sídliaceho v Prahe a prácu Angličanky Emmy Bonnici, rovnako speváčky, performerky a pedagogičky, niekoľkoročnej členky vroclavského divadla Teatr Pieśń Kozła. Tvorba oboch spomenutých divadelných zoskupení by sa dala charakterizovať ako fyzické divadlo nadväzujúce na princípy Druhej divadelnej reformy, predovšetkým prácu J. Grotowského.
VytisknoutZobrazeno: 17. 7. 2024 20:34