u 2021

Umění persvaze

REPAŠSKÁ, Lucia, Eva KUNDTOVÁ KLOCOVÁ, Oto JANOUŠEK, Jakub HEJČ, Marina RONZHINA et. al.

Základní údaje

Originální název

Umění persvaze

Název anglicky

The Art of Persuasion

Autoři

REPAŠSKÁ, Lucia (703 Slovensko, garant, domácí), Eva KUNDTOVÁ KLOCOVÁ (203 Česká republika), Oto JANOUŠEK (203 Česká republika), Jakub HEJČ (203 Česká republika), Marina RONZHINA, Radovan SMÍŠEK a Jana KOLÁŘOVÁ

Vydání

1. vyd. Brno, 273 s. n/a, 2021

Nakladatel

Nakladatelství JAMU

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Účelové publikace

Obor

60403 Performing arts studies

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Divadelní fakulta

ISBN

978-80-7460-186-6

Klíčová slova česky

komunikace; persvaze; komunikační dovednosti

Klíčová slova anglicky

communication; persuasion; communication competences

Návaznosti

TJ02000293, projekt VaV.
Změněno: 24. 4. 2022 19:03, doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D.

Anotace

V originále

Publikace vznikla jako jeden z výstupů projektu Rozvoj komunikačních kompetencí novou vzdělávací metodikou, vycházející z objektivního hodnocení biosignálů performera a recipienta, podpořeného TA ČR (číslo projektu: TJ02000293). Jejím obsahem je vzdělávací metodika pro rozvoj komunikačních a dramatických dovedností, jež umožňuje rozvíjet přesvědčivou persvazi. Zabývá se technikami, které pomáhají rozvíjet přesvědčovací schopnosti a cíleně formovat hodnotový kapitál svého publika, a nabízí hluboký vhled do principů přesvědčivé komunikace. Činí tak na základě dosažených a ověřených výsledků realizovaného výzkumného projektu.

Anglicky

The publication was created as one of the outputs of the project Development of communication competences by a new educational methodology based on the objective evaluation of performer's and recipient’s biosignals, supported by the Technology Agency Czech Republic (project number: TJ02000293). It focuses on a new educational methodology which allows to develop communication and presentation skills, as well as convincing persuasion. It deals with techniques that help to develop persuasive skills and purposefully shape the value capital of its audience, and offers in-depth insight into the principles of persuasive communication. It does so on the basis of the achieved and verified results of the implemented research project.

Přiložené soubory