2021
Umění persvaze
REPAŠSKÁ, Lucia, Eva KUNDTOVÁ KLOCOVÁ, Oto JANOUŠEK, Jakub HEJČ, Marina RONZHINA et. al.Základní údaje
Originální název
Umění persvaze
Název anglicky
The Art of Persuasion
Autoři
REPAŠSKÁ, Lucia (703 Slovensko, garant, domácí), Eva KUNDTOVÁ KLOCOVÁ (203 Česká republika), Oto JANOUŠEK (203 Česká republika), Jakub HEJČ (203 Česká republika), Marina RONZHINA, Radovan SMÍŠEK a Jana KOLÁŘOVÁ
Vydání
1. vyd. Brno, 273 s. n/a, 2021
Nakladatel
Nakladatelství JAMU
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Účelové publikace
Obor
60403 Performing arts studies
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Divadelní fakulta
ISBN
978-80-7460-186-6
Klíčová slova česky
komunikace; persvaze; komunikační dovednosti
Klíčová slova anglicky
communication; persuasion; communication competences
Návaznosti
TJ02000293, projekt VaV.
Změněno: 24. 4. 2022 19:03, doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D.
V originále
Publikace vznikla jako jeden z výstupů projektu Rozvoj komunikačních kompetencí novou vzdělávací metodikou, vycházející z objektivního hodnocení biosignálů performera a recipienta, podpořeného TA ČR (číslo projektu: TJ02000293). Jejím obsahem je vzdělávací metodika pro rozvoj komunikačních a dramatických dovedností, jež umožňuje rozvíjet přesvědčivou persvazi. Zabývá se technikami, které pomáhají rozvíjet přesvědčovací schopnosti a cíleně formovat hodnotový kapitál svého publika, a nabízí hluboký vhled do principů přesvědčivé komunikace. Činí tak na základě dosažených a ověřených výsledků realizovaného výzkumného projektu.
Anglicky
The publication was created as one of the outputs of the project Development of communication competences by a new educational methodology based on the objective evaluation of performer's and recipient’s biosignals, supported by the Technology Agency Czech Republic (project number: TJ02000293). It focuses on a new educational methodology which allows to develop communication and presentation skills, as well as convincing persuasion. It deals with techniques that help to develop persuasive skills and purposefully shape the value capital of its audience, and offers in-depth insight into the principles of persuasive communication. It does so on the basis of the achieved and verified results of the implemented research project.