Hudební produkce
Přijímací řízení
-
Informace o přijímacím běhu
Přijímací řízení 2020 navazující magisterské obory
Detailní informace o přijímacích zkouškách na jednotlivé obory/specializace:
https://hf.jamu.cz/prijimaci-rizeni/pozadavky-k-prijimacimu-rizeni/
https://hf.jamu.cz/prijimaci-rizeni/
-
Podmínky přijetí
Přijímací zkouška bude zaměřena na odbornou problematiku daného studijního oboru.
1. Uchazeč podrobněji nastíní zamýšlenou orientaci svého dalšího studia a předloží teze předpokládané diplomové práce, dále předloží portfolio svých dosavadních umělecko-produkčních a producentských aktivit.
2. Představí návrh svého absolventského projektu a osvětlí kroky, které podnikne pro zajištění jeho realizace – personální, ekonomické, časový harmonogram, propagaci, atd.
3. V případě uchazečů z jiných vysokých škol bude požadováno curriculum studovaného oboru. Dále uchazeč předloží teze bakalářské práce (ideálně uchazeč předloží celou bakalářskou práci). Budou prověřeny jejich znalosti s důrazem na specifikum zaměření studia.
Součástí přijímací zkoušky je zkouška z angličtiny, jejíž výsledek tvoří 30 % z celkového hodnocení. Zkouška z cizího jazyka je realizována jako písemný lexikálně-gramatický test na úrovni B2+ SERR. V rámci testu se ověřuje i znalost odborného názvosloví z hudební oblasti.
-
Počet uchazečů přijatých v loňském roce
3 -
Počet uchazečů přihlášených v loňském roce
4 -
Odhad počtu uchazečů o obor, kteří budou přijati v tomto řízení
3
Studium
-
Cíle
Obor je realizován Katedrou hudební produkce. Za dobu své existence již vzdělal řadu odborníků v této oblasti. Obor během svého vývoje dospěl do formátu, ve kterém jsou zastoupeny teoretické, praktické i aplikační předměty, přičemž dosáhl podoby provázaného obsahu jednotlivých předmětů. Pedagogové teoretických předmětů tak mají přehled o praktických uměleckých projektech, ve kterých studenti působí a jsou schopni využít okamžité praktické poznatky v teoretické výuce.
Absolvent má hluboké znalosti strategického řízení, řízení lidských zdrojů, PR, marketingu a ekonomie
- má široké legislativní znalosti autorského práva, znalosti v oblasti kulturní ekonomie, manažerské psychologie a masmédií
- analyzuje provoz hudebních
-
Výstupy z učení
Absolvent je po úspěšném ukončení studia schopen:
- absolvent je připraven na řízení hudebních institucí, řízení a organizování hudebních akcí většího rozsahu
- edoucí pozice v subjektech kreativního průmyslu, projektový manažer, vedoucí manažer projektové kanceláře, manažer festivalu, orchestru či divadla
- umělecký manažer, umělecký agent, manažer neziskové organizace, producent, pracovník v oblasti kultury, dramaturg a vedoucí pracovník ZUŠ, konzervatoří a hudebních gymnázií
-
Uplatnění absolventa
absolvent je připraven na řízení hudebních institucí, řízení a organizování hudebních akcí většího rozsahu, vedoucí pozice v subjektech kreativního průmyslu, projektový manažer, vedoucí manažer projektové kanceláře, manažer festivalu, orchestru či divadla, umělecký manažer, umělecký agent, manažer neziskové organizace, producent, pracovník v oblasti kultury, dramaturg a vedoucí pracovník ZUŠ, konzervatoří a hudebních gymnázií
-
Pravidla a podmínky pro vytváření studijních plánů
Studijní plán obsahuje předměty povinné, povinně volitelné a volitelné a povinné umělecké výstupy ze studia.
-
Cíle kvalifikačních prací
Student musí získat 60 kreditů za každý rok studia a ukončit studium státní závěrečnou zkouškou z vybraných předmětů, obhajobou absolventského výkonu a obhajobou diplomové práce.
Obsah a rozsah závěrečné zkoušky:
Obhajoba absolventského projektu, Obhajoba diplomové práce, Filosofie umění, Kulturní management
které přijmeme
se loni hlásilo