HF:H75022z Vědecko-výzkumný výstup - Informace o předmětu
H75022z Vědecko-výzkumný výstup
Hudební fakultazima 2024
- Rozsah
- 1/0/0. 3 kr. 3 z 6. Ukončení: z.
- Vyučující
- doc. Ing. MgA. Lucie Pešl Šilerová, Ph.D. (přednášející)
MgA. Barbora Mikolášiková (přednášející) - Garance
- Katedra hudební produkce – Děkanát – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Katedra hudební produkce – Děkanát – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Předpoklady
- EVER( H75022l Vědecko-výzkumný výstup ) && SOUHLAS
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Jiné omezení: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v letním semestru (podle předpokladu "EVER") - Mateřské obory/plány
- Hudební produkce (program HF, Hpro:N)
- Cíle předmětu
- Student se věnuje přípravě projektu specifického výzkumu a jeho podání, případně se věnuje samostatnému výzkumu, jehož zadání je konzultováno s pedagogem předmětu. Student provádí výzkum a aplikuje poznatky získané v jiných předmětech a přitom se zdokonaluje ve schopnosti kritického myšlení a psaní odborného textu.
Cílem předmětu je prohloubit schopnosti teoretické reflexe, prohloubení znalostí historie a teorie managementu a výzkumných metod, schopnost reflexe oboru. - Výstupy z učení
- Student je schopen:
1/ vytvořit návrh výzkumu / návrh projektu specifického výzkumu pod vedením pedagoga předmětu
2/ projekt specifického výzkumu podat do oficiální grantové soutěže
3/ provést výzkum
4/ vytvořit příslušný odborný text. - Osnova
- 1. konzultace s pedagogem: volba výzkumné záměru
- 2. rešerše literatury
- 3. zpracování grantové žádosti specifického vysokoškolského výzkumu a její podání
- 4. realizace výzkumu
- 5. vypracování odborného textu
- Literatura
- doporučená literatura
- Baker, Hendrik Woodward, Margaret Dean, Basil :Stage Management and Theatrecraft . info
- Boal,A.: Legistative theatre, New York, London, 1998. info
- Foret Miroslav: Marketingová komunikace, M.U. Brno, 1997. info
- KASÍKOVÁ, H. Kooperativní učení, kooperativní škola. Praha: Portál, 1997. 152 s. ISBN 80-7178-167-3. info
- Kotler, P.: Marketing Management. Grada Praha, 2001, ISBN 80-247-0016-6. info
- KOVALIKOVÁ, S. Integrovaná tematická výuka. Kroměříž: Spirála, 1995. 304 s. ISBN 8090187307. info
- Langley, Stephen :Theatre Management and Production in America . info
- Peter F. Drucker: Řízení neziskových organizací. Praxe a principy, Praha 1994. info
- Valenta, J. a kol.: Pohledy - projektová metoda ve škole a za školou,. info
- Vodáček, Vodáčková: Teorie managementu. info
- Vybíral, M.: Od zkušeností k poznání, Pedagogické centrum Plzeň 1996. info
- Wellek, R. - Warren, A. Teorie literatury. 1. vyd. Praha: Votobia, 1996. info
- neurčeno
- http://hf.jamu.cz/veda-a-vyzkum/studentska-grantova-soutez.html
- Artistic research: is there some method?. Prague: Academy of Performing Arts, 2017. ISBN 978-80-7331-472-9.
- MACEK, Petr a Jiří FUKAČ. Hudba a média: rukověť muzikologa. Brno: Masarykova univerzita, 1998. ISBN 80-210-1951-4.
- HYBLER, Martin. Dechové nástroje moderního symfonického orchestru: (se zřetelem k jejich novým technickým možnostem). Praha: Triga pro Akademii múzických umění v Praze, 2008. ISBN 978-80-904266-6-5.
- GRUBLOVÁ, Eva a Jiří FRANEK. Inovace a znalosti. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2014. Odborná publikace. ISBN 978-80-244-4005-7.
- Vývojové tendence podniků III: specifický výzkum katedry podnikového hospodářství. Brno: Masarykova univerzita, 2007. Knihovnicka.cz. ISBN 978-80-210-4466-1.
- Výukové metody
- Samostatná výzkumná práce.
- Metody hodnocení
- Zápočet udělený na základě odevzdání zadaného výstupu.
- Navazující předměty
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.jamu.cz/predmet/hf/zima2024/H75022z