HF:H75017z Marketing Communications in th - Course Information
H75017z Marketing Communications in the musical arts
Faculty of MusicWinter 2022
- Extent and Intensity
- 1/1/0. 1 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
- Teacher(s)
- MgA. Daniela Peclová (lecturer)
- Guaranteed by
- Music Production Department – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Music Production Department – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts - Timetable
- each even Thursday 14:00–16:30 006/A, except Mon 19. 12., except Tue 20. 12., except Wed 21. 12., except Thu 22. 12., except Fri 23. 12.
- Prerequisites
- Uspěšné zvládnutí bakalářského studia v příbuzném oboru.
- Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Music Production (programme HF, Hpro:N)
- Music Production (programme HF, N-HUDUM)
- Course objectives (in Czech)
- Studenti získají přehled o nástrojích marketingového komunikačního mixu a dokážou do něho umístit marketingovou komunikaci, porozumí integrované komunikaci v rámci hudebního umění a průmyslu a budou připraveni samostatně řešit náročné úkoly.
- Learning outcomes
- Student bude po absolvování předmětu schopen: - správně definovat a popsat konkrétní produkt či projekt pro účely jeho marketingového zařazení; - určit cílové skupiny pro marketingové zacílení produktu či projektu; - vyhledávat a využívat moderní marketingové nástroje;
- Syllabus (in Czech)
- Přehled nástrojů, technik a aplikací forem marketingové komunikace v hudebním umění:
-reklama,
-public relations,
-sponzoring,
-podpora prodeje,
Vytváření, image a pozice značky, image a jména umělce, uměleckého produktu, pořadu, komunikace mezi organizacemi v kultuře (B2B), internetová a mezinárodní komunikace, mediální plánování, tvorba rozpočtů, stanovování cílů marketingové komunikace, definice, určení a práce s cílovými skupinami.
- Přehled nástrojů, technik a aplikací forem marketingové komunikace v hudebním umění:
- Literature
- recommended literature
- DRAGILEV, Dmitry - Marketing Communications Strategy: What It Is & How To Do It Right, 2019 dostupné z https://www.criminallyprolific.com/marketing-communications-strategy/
- not specified
- KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5869-5.
- PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019. Expert (Grada). ISBN 978-80-271-0787-2.
- Modern marketing approaches and possinilitties of measuring their marketing performance II. Brno: Munipress, 2017. ISBN 978-80-210-8867-2.
- Teaching methods
- Přednášky a cvičení
- Assessment methods
- Klasifikovaný zápočet
- Language of instruction
- Czech
- Enrolment Statistics (Winter 2022, recent)
- Permalink: https://is.jamu.cz/course/hf/winter2022/H75017z