HJ0001I2z Italian I - intermediate

Faculty of Music
Winter 2013
Extent and Intensity
1/2. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
Mgr. Zuzana Vybíralová (lecturer)
Guaranteed by
Foreign Languages Department – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Foreign Languages Department – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts
Prerequisites (in Czech)
Zájem učit se cizímu jazyku
Course Enrolment Limitations
The course is offered to students of any study field.
Course objectives (in Czech)

Syllabus (in Czech)
  • Dosažení základů úrovně A1 Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. *Tento předmět lze studovat i ve skupinách s vyšší pokročilostí.

     Osvojení fonetických, lexikálních a gramatických základů italského jazyka. Získání kompetencí v užívání každodenních výrazů a základních frází.
    Úvod do italských reálií, úvod k vývoji jazyka. Nácvik správné výslovnosti, zvláště jevů fonologicky relevantních a v češtině nepoužívaných, např. zdvojených souhlásek. Členy, množné číslo podst. a příd.jmen. Konjugace v prézentu sloves 1. a 2. třídy, nejpoužívanější nepravidelná slovesa, předložky, zájmena přivlastňovací a osobní ve 3. a 4. pádě, číslovky, slovesa na - ire, spojování předložky se členem, zvratná slovesa.
    Konverzace na základní témata, např. rodina, bydlení, práce, studium, volný čas, prázdniny, sport, cestování, nemoc, vlastnosti.
    Názvy hudebních nástrojů, elementární konverzace v okruhu hudba, divadlo, kultura.
Literature
  • Bahníková,A., Benešová,H., Ehrenbergerová,L.: Italština. LEDA Praha 2001. info
  • Vybíralová,Z.: Italsko-český slovník hudební terminologie, Brno, 2000. info
  • Janešová,J. : Italština pro samouky, SPN 1991. info
  • Gruppo CSC. Gramm.it.:Grammatica italiana per stranieri.Formello 2009. info
  • Vybíralová,Z.: Cvičebnice italské gramatiky pro mírně a středně pokročilé. Brno 2011. info
Teaching methods (in Czech)
Využití více metod vhodných pro výuku cizích jazyků - např.frontální či analytická metoda metoda při výkladech gramatiky, dialogická metoda, skupinová metoda ( při společném řešení dílčích úkolů v hodině), využití multimédií.
Využití všech metodických složek: psané formy, mluvené formy a audia.
Důraz kladen na konverzaci
Assessment methods (in Czech)
ZS/ zápočet
LS/ zkouška
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
Credit evaluation note: 2 z 5.

  • Enrolment Statistics (recent)
  • Permalink: https://is.jamu.cz/course/hf/winter2013/HJ0001I2z