HF:HJ0001I1z Italština - začátečníci - Informace o předmětu
HJ0001I1z Italština - začátečníci
Hudební fakultazima 2013
- Rozsah
- 1/2. 2 kr. 2 z 5. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Zuzana Vybíralová (přednášející)
- Garance
- Katedra cizích jazyků – Děkanát – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Katedra cizích jazyků – Děkanát – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Předpoklady
- Zájem učit se cizímu jazyku
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Osnova
-
Dosažení základů úrovně A1 Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
*Tento předmět lze studovat i ve skupinách s vyšší pokročilostí.
Osvojení fonetických, lexikálních a gramatických základů italského jazyka. Získání kompetencí v užívání každodenních výrazů a základních frází.
Úvod do italských reálií, úvod k vývoji jazyka. Nácvik správné výslovnosti, zvláště jevů fonologicky relevantních a v češtině nepoužívaných, např. zdvojených souhlásek. Členy, množné číslo podst. a příd.jmen. Konjugace v prézentu sloves 1. a 2. třídy, nejpoužívanější nepravidelná slovesa, předložky, zájmena přivlastňovací a osobní ve 3. a 4. pádě, číslovky, slovesa na - ire, spojování předložky se členem, zvratná slovesa.
Konverzace na základní témata, např. rodina, bydlení, práce, studium, volný čas, prázdniny, sport, cestování, nemoc, vlastnosti.
Názvy hudebních nástrojů, elementární konverzace v okruhu hudba, divadlo, kultura.
-
Dosažení základů úrovně A1 Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
*Tento předmět lze studovat i ve skupinách s vyšší pokročilostí.
- Literatura
- Bahníková,A., Benešová,H., Ehrenbergerová,L.: Italština. LEDA, Praha 2001. info
- doplňková literatura:. info
- Vybíralová,Z.: Italsko-český slovník hudební terminologie, Brno, 2000. info
- Gruppo META: Uno. Bonacci Roma 1992. info
- Janešová,J. : Italština pro samouky, SPN 1991. info
- Gruppo CSC. Gramm.it.:Grammatica italiana per stranieri.Formello 2009. info
- Výukové metody
- Využití více metod vhodných pro výuku cizích jazyků - např.frontální či analytická metoda metoda při výkladech gramatiky, dialogická metoda, skupinová metoda ( při společném řešení dílčích úkolů v hodině), využití multimédií.
Využití všech metodických složek: psané formy, mluvené formy a audia.
Důraz kladen na konverzaci
- Metody hodnocení
- ZS/ zápočet
LS/ zkouška
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.jamu.cz/predmet/hf/zima2013/HJ0001I1z