H75022l Vědecko-výzkumný výstup

Hudební fakulta
léto 2023
Rozsah
1/0/0. 3 kr. 3 z 6. Ukončení: z.
Vyučující
doc. Ing. MgA. Lucie Pešl Šilerová, Ph.D. (přednášející)
MgA. Barbora Mikolášiková (cvičící)
Garance
Katedra hudební produkce – Děkanát – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Katedra hudební produkce – Děkanát – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Předpoklady
EVER( H75022z Vědecko-výzkumný výstup ) && SOUHLAS
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.

Jiné omezení: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v zimním semestru (podle předpokladu "EVER")
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Student se věnuje přípravě projektu specifického výzkumu a jeho podání, případně se věnuje samostatnému výzkumu, jehož zadání je konzultováno s pedagogem předmětu. Student provádí výzkum a aplikuje poznatky získané v jiných předmětech a přitom se zdokonaluje ve schopnosti kritického myšlení a psaní odborného textu.
Cílem předmětu je prohloubit schopnosti teoretické reflexe, prohloubení znalostí historie a teorie managementu a výzkumných metod, schopnost reflexe oboru.
Výstupy z učení
Student je schopen:
1/ vytvořit návrh výzkumu / návrh projektu specifického výzkumu pod vedením pedagoga předmětu
2/ projekt specifického výzkumu podat do oficiální grantové soutěže
3/ provést výzkum
4/ vytvořit příslušný odborný text.
Osnova
  • 1. konzultace s pedagogem: volba výzkumné záměru
  • 2. rešerše literatury
  • 3. zpracování grantové žádosti specifického vysokoškolského výzkumu a její podání
  • 4. realizace výzkumu
  • 5. vypracování odborného textu
Literatura
    doporučená literatura
  • Baker, Hendrik Woodward, Margaret Dean, Basil :Stage Management and Theatrecraft . info
  • Boal,A.: Legistative theatre, New York, London, 1998. info
  • Foret Miroslav: Marketingová komunikace, M.U. Brno, 1997. info
  • KASÍKOVÁ, H. Kooperativní učení, kooperativní škola. Praha: Portál, 1997. 152 s. ISBN 80-7178-167-3. info
  • Kotler, P.: Marketing Management. Grada Praha, 2001, ISBN 80-247-0016-6. info
  • KOVALIKOVÁ, S. Integrovaná tematická výuka. Kroměříž: Spirála, 1995. 304 s. ISBN 8090187307. info
  • Langley, Stephen :Theatre Management and Production in America . info
  • Peter F. Drucker: Řízení neziskových organizací. Praxe a principy, Praha 1994. info
  • Valenta, J. a kol.: Pohledy - projektová metoda ve škole a za školou,. info
  • Vodáček, Vodáčková: Teorie managementu. info
  • Vybíral, M.: Od zkušeností k poznání, Pedagogické centrum Plzeň 1996. info
  • Wellek, R. - Warren, A. Teorie literatury. 1. vyd. Praha: Votobia, 1996. info
    neurčeno
  • http://hf.jamu.cz/veda-a-vyzkum/studentska-grantova-soutez.html
  • Artistic research: is there some method?. Prague: Academy of Performing Arts, 2017. ISBN 978-80-7331-472-9.
  • MACEK, Petr a Jiří FUKAČ. Hudba a média: rukověť muzikologa. Brno: Masarykova univerzita, 1998. ISBN 80-210-1951-4.
  • HYBLER, Martin. Dechové nástroje moderního symfonického orchestru: (se zřetelem k jejich novým technickým možnostem). Praha: Triga pro Akademii múzických umění v Praze, 2008. ISBN 978-80-904266-6-5.
  • GRUBLOVÁ, Eva a Jiří FRANEK. Inovace a znalosti. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2014. Odborná publikace. ISBN 978-80-244-4005-7.
  • Vývojové tendence podniků III: specifický výzkum katedry podnikového hospodářství. Brno: Masarykova univerzita, 2007. Knihovnicka.cz. ISBN 978-80-210-4466-1.
Výukové metody
Samostatná výzkumná práce.
Metody hodnocení
Zápočet udělený na základě odevzdání zadaného výstupu.
Navazující předměty
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2014, léto 2015, léto 2016, léto 2017, léto 2018, léto 2019, léto 2020, léto 2021, léto 2022, léto 2024, léto 2025.