HF:HPH002Dl Základy vědecké a pedagogické - Course Information
HPH002Dl Základy vědecké a pedagogické práce IV
Faculty of MusicSummer 2022
- Extent and Intensity
- 0/45/30. 3 credit(s). Type of Completion: k (colloquium).
- Teacher(s)
- Mgr. Vít Kouřil (seminar tutor)
doc. PhDr. Petr Lyko, Ph.D. et Ph.D. (seminar tutor)
doc. Ing. MgA. Lucie Pešl Šilerová, Ph.D. (seminar tutor)
Ing. Kristýna Štěpánková (seminar tutor)
prof. PhDr. Jiří Štilec, CSc. (seminar tutor) - Guaranteed by
- doc. Ing. MgA. Lucie Pešl Šilerová, Ph.D.
Doctoral studies FoM – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Doctoral studies FoM – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts - Prerequisites (in Czech)
- TYP_STUDIA(D)
Absolvování kurzu HPH002Cz Základy vědecké a pedagogické práce III. - Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Music Production (programme HF, D-HUDUM) (2)
- Music Production (programme HF, HproP:D) (2)
- Course objectives (in Czech)
- Základy marketingového výzkumu
Cílem předmětu je seznámení studentů se základními druhy, metodami a technikami marketingového výzkumu. Hlavní důraz je kladen na primární výzkum zaměřený především na oblast kultury. - Learning outcomes (in Czech)
- Student bude po absolvování předmětu:
a) Umět definovat a zorientovat se v marketingovém prostředí.
b) Zvolit vhodnou metodiku výzkumu v návaznosti na zadaný předmět výzkumu.
c) Připravit plán/harmonogram výzkumu.
d) Sestavit dotazník.
e) Provést sběr, zpracování, analýzu a prezentaci získaných dat. - Syllabus (in Czech)
- 1. Marketingové prostředí, marketingový informační systém, zdroje informací
- 2. Metodika marketingového výzkumu
- a) Zahájení MV
- b) Orientační analýza
- c) Plán MV
- d) Sběr údajů
- e) Zpracování údajů
- f) Analýza údajů
- g) Interpretace a prezentace údajů
- 3. Metody MV
- a) Typy MV
- b) Kvantitativní metody
- c) Kvalitativní metody
- d) Základní metody sběru primárních dat
- 4. Dotazování
- a) Proces dotazování
- b) Plán výběru vzorku
- c) Dotazník
- d) Typy otázek
- 5. Vybrané aplikace MV
- Literature
- Kotler, P., & Scheff, J. (1997). Standing Room Only: Strategies for Marketing the Performing Arts. Harvard Business School Press.
- ZBOŘIL, Kamil. Marketingový výzkum: metodologie a aplikace. Vyd. 2. V Praze: Oeconomica, 2003. ISBN 80-245-0615-7. Dostupné také z: http://www.digitalniknihovna.cz/mzk/uuid/uuid:9ebcb900-b544-11e5-b5dc-005056827e51
- TAHAL, Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada Publishing, 2017. Expert. ISBN 978-80-271-0206-8.
- KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 2011. Expert. ISBN 978-80-247-3527-6.
- Teaching methods (in Czech)
- bloková výuka, konzultace, samostudium
- Assessment methods (in Czech)
- projekt - design a model vlastního marketingového výzkumu
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- The course is taught: in blocks.
Information on the extent and intensity of the course: 1 týden v semestru kontaktní výuky + domácí příprava, celkem 75 hodin / semestr.
- Enrolment Statistics (Summer 2022, recent)
- Permalink: https://is.jamu.cz/course/hf/summer2022/HPH002Dl