HF:H80041l Festival production - Course Information
H80041l Festival production
Faculty of MusicSummer 2016
- Extent and Intensity
- 1/1. 2 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
- Teacher(s)
- MgA. Pavel Lojda (lecturer)
- Guaranteed by
- Music Theory Department – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Music Theory Department – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts - Prerequisites (in Czech)
- Předmět je určen posluchačům 1. roč. magisterského stupně hudební produkce, s předpokladem rámcových znalostí procesů v oblasti hudební produkce, které budou v rámci předmětu rozvíjeny.
- Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Music Management (programme HF, B-HUDUM)
- Music Production (programme HF, N-HUDUM)
- Course objectives (in Czech)
- Výstupní znalosti a dovednosti; - porozumění komplexní problematice spojené s produkcí festivalů (primárně hudebních) v podmínkách České republiky, se zaměřením na oblasti marketing, fundraising, dramaturgie, produkční zajištění akce, prezentování příkladů dobré praxe - vlastní aktivní zapojení studentů předmětu a zpracování případové studie (vybraného festivalu) se zaměřením na výše uvedené problematiky - dovednost aplikovat získané teoretické poznatky formou teoreticko-empirické studie
- Syllabus (in Czech)
- Úvodní seznámení s obsahem předmětu a náplní přednášek - Festival jako “fenomén” dnešního kulturního provozu - Festival - plánování krok po kroku - Zadání samostatné práce - výběr festivalů, které budou studenti v rámci přednášek analyzovat Festivaly a dramaturgie (programová skladba) - Cíle a poslání festivalu (a jejich vliv na financování, marketing, ...) - Festivaly a cílové skupiny - Festivaly - analýza trhu ČR (s přesahy do zahraničí), typy festivalů, se kterými se setkáváme v ČR - Asociace festivalů Festivaly a fundraising - základní fundraisingové nástroje v oblasti festivalů - ekonomická agenda - Argumenty pro veřejnou podporu festivalů a hodnocení jejich kvality Festivaly a marketing - hlavní propagační nástroje festivalů v ČR - distribuční sítě Festivaly a právní formy - Legislativní problematiky spojená s produkcí festivalů Festivaly a komplexní produkční zajištění - projektový plán / plán prudukce - personální zabezpečení, zajištění subdodavatelů, ... - Specifika festivalového provozu Prezentace vybraných festivalů jednotlivých studentů předmětu
- Teaching methods (in Czech)
- přednáška a seminář
- Assessment methods (in Czech)
- aktivní účast na seminářích, zpracování závěrečné prezentace - výstup z předmětu
- Language of instruction
- Czech
- Enrolment Statistics (Summer 2016, recent)
- Permalink: https://is.jamu.cz/course/hf/summer2016/H80041l