HF:HJ0001F2l Francouzština - mírně pokročil - Informace o předmětu
HJ0001F2l Francouzština - mírně pokročilí
Hudební fakultaléto 2014
- Rozsah
- 1/2. 3 kr. 3 z 5. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Mgr. Zuzana Vybíralová (přednášející)
- Garance
- Katedra cizích jazyků – Děkanát – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Katedra cizích jazyků – Děkanát – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Předpoklady
- HJ0001F2z Francouzština - mírně pokročilí
Nespecifické
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Osnova
-
Dosažení základů úrovně A1 Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
Osvojení fonetických, lexikálních a gramatických základů francouzského jazyka
*Tento předmět lze studovat i ve skupinách s vyšší pokročilostí.
Osvojení fonetických, lexikálních a gramatických základů francouzského jazyka. Získání kompetencí v užívání každodenních výrazů a základních frází.
Např. podle učebnice Libre Echange 1.dílu (po unité 6), což představuje z gramatiky nejčastější nepravidelná slovesa a slovesa 1.třídy, otázku, zápor, členy, předložky, minulý čas, rozkaz, zájmena. Z tematických okruhů: společenský styk, představování, telefonování, kalendář, schůzka, doprava, práce, obyvatelstvo Francie aj.
Názvy hudebních nástrojů, elementární konverzace v okruhu hudba, divadlo a kultura.
-
Dosažení základů úrovně A1 Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
Osvojení fonetických, lexikálních a gramatických základů francouzského jazyka
*Tento předmět lze studovat i ve skupinách s vyšší pokročilostí.
- Literatura
- Pravdová, Pravda: Francouzština nejen pro samouky, LEDA 2007. info
- Courtillon,J., de Salins,G.D.:Libre Echange 1, méthode de francais. Hatier/Didier Tours 1999. info
- Courtillon,J., de Salins,G.D., Guyot-Clément,C.: Libre Echange 1, pracovní sešit. info
- Hatier/Didier a FRAUS, 1995. info
- Leuchtmann H. a kol.: Terminorum musicae index septem linguis redactus, Budapest 1980. info
- Výukové metody
- Využití více metod vhodných pro výuku cizích jazyků - např.frontální či analytická metoda metoda při výkladech gramatiky, dialogická metoda, skupinová metoda ( při společném řešení dílčích úkolů v hodině), využití multimédií.
* Využití všech metodických složek: psané formy, mluvené formy a audia ( při poslechu s porozuměním).
Důraz kladen na konverzaci.
- Metody hodnocení
- ZS/ zápočet
LS/ zkouška
- Další komentáře
- Studijní materiály
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.jamu.cz/predmet/hf/leto2014/HJ0001F2l