HF:HPH055l Metody výuky se zaměřením na V - Informace o předmětu
HPH055l Metody výuky se zaměřením na VŠ vzdělávání II
Hudební fakultaléto 2025
- Rozsah
- 0/20/52. 3 kr. Ukončení: k.
- Vyučující
- MgA. Mgr. Markéta Musilová, Ph.D. (přednášející)
- Garance
- doc. PhDr. Petr Lyko, Ph.D. et Ph.D.
Doktorské studium HF – Děkanát – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Doktorské studium HF – Děkanát – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Předpoklady
- TYP_STUDIA(D)
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- předmět má 6 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- V rámci výuky se student seznámí se základními teoriemi a metodami, které potřebuje k zajištění standardů pedagogické praxe na úrovni vysokoškolského systému. Předmět probíhá formou vícehodinové blokové výuky zpravidla šestkrát za akademický rok.
- Literatura
- JANÍKOVÁ, Věra, Michaela PÍŠOVÁ a Světlana HANUŠOVÁ. Metodologické otázky výzkumu výuky cizích jazyků. Brno: Masarykova univerzita, 2011. Spisy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity. ISBN 978-80-210-5718-0.
- ZORMANOVÁ, Lucie. Výukové metody v pedagogice: tradiční a inovativní metody, transmisivní a konstruktivistické pojetí výuky, klasifikace výukových metod. Praha: Grada, 2012. Pedagogika. ISBN 978-80-247-4100-0.
- NOVOTNÁ, Hedvika, Ondřej ŠPAČEK a Magdaléna ŠŤOVÍČKOVÁ, ed. Metody výzkumu ve společenských vědách. Praha: FHS UK, 2019. ISBN 978-80-7571-025-3.
- SLAVÍK, Jan, Tomáš JANÍK, Petr NAJVAR a Petr KNECHT. Transdisciplinární didaktika: o učitelském sdílení znalostí a zvyšování kvality výuky napříč obory. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2017. Syntézy výzkumu vzdělávání. ISBN 978-80-210-8
- Další komentáře
- Výuka probíhá blokově.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.jamu.cz/predmet/hf/leto2025/HPH055l