HF:H80041z Festival production - Course Information
H80041z Festival production
Faculty of MusicWinter 2024
- Extent and Intensity
- 1/1. 2 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
- Teacher(s)
- Bc. Martin Královič (lecturer)
- Guaranteed by
- Music Production Department – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Music Production Department – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts - Prerequisites (in Czech)
- Předmět je určen posluchačům 1. roč. magisterského stupně hudební produkce, s předpokladem rámcových znalostí procesů v oblasti hudební produkce, které budou v rámci předmětu rozvíjeny.
- Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
The capacity limit for the course is 8 student(s).
Current registration and enrolment status: enrolled: 6/8, only registered: 0/8 - fields of study / plans the course is directly associated with
- Music Production (programme HF, Hpro:N)
- Course objectives (in Czech)
- Výstupní znalosti a dovednosti; - porozumění komplexní problematice spojené s produkcí festivalů (primárně hudebních) v podmínkách České republiky, se zaměřením na oblasti marketing, fundraising, dramaturgie, produkční zajištění akce, prezentování příkladů dobré praxe - vlastní aktivní zapojení studentů předmětu a zpracování případové studie (vybraného festivalu) se zaměřením na výše uvedené problematiky - dovednost aplikovat získané teoretické poznatky formou teoreticko-empirické studie
- Syllabus (in Czech)
- Úvodní seznámení s obsahem předmětu a náplní přednášek
- - Festival jako “fenomén” dnešního kulturního provozu
- - Festival - plánování krok po kroku
- - Zadání samostatné práce - výběr festivalů, které budou studenti v rámci přednášek analyzovat
- Festivaly a dramaturgie (programová skladba)
- - Cíle a poslání festivalu (a jejich vliv na financování, marketing, ...)
- - Festivaly a cílové skupiny
- - Festivaly - analýza trhu ČR (s přesahy do zahraničí), typy festivalů, se kterými se setkáváme v ČR
- - Asociace festivalů
- Festivaly a fundraising
- - základní fundraisingové nástroje v oblasti festivalů
- - ekonomická agenda
- - Argumenty pro veřejnou podporu festivalů a hodnocení jejich kvality
- Festivaly a marketing
- - hlavní propagační nástroje festivalů v ČR
- - distribuční sítě
- Festivaly a právní formy
- - Legislativní problematiky spojená s produkcí festivalů
- Festivaly a komplexní produkční zajištění
- - projektový plán / plán prudukce
- - personální zabezpečení, zajištění subdodavatelů, ...
- - Specifika festivalového provozu
- Prezentace vybraných festivalů jednotlivých studentů předmětu
- Teaching methods (in Czech)
- přednáška a seminář
- Assessment methods (in Czech)
- aktivní účast na seminářích, zpracování závěrečné prezentace - výstup z předmětu
- Language of instruction
- Czech
- Enrolment Statistics (recent)
- Permalink: https://is.jamu.cz/course/hf/winter2024/H80041z